Wattpad: *Schováva sa pod dekou na posteli a trasie sa, pretože ho búrky odjakživa desia.*
Twitter: *Vojde do jeho izby s grankom v ruke, posadí sa na posteľ, položí mu ruku na chrbát, stiahne deku a podá mu pohár.*
Wattpad: Vypol si elektriku? Zavrel si všetky okná?
Twitter: Jasné, akurát je vo vedľajšej izbe otvorená vetračka, pretože mám rád vôňu po daždi.
Wattpad: *Prikývne, vylezie spod deky a napije sa. Práve vtedy udrie blesk, prekĺzne cez vetračku, šľahne do nápoja a Wattpad zmizne.*
Twitter: *Hľadí na prázdne miesto vedľa seba a odpadne.*
ZÁBLESK
Wattpad: *Teleportuje ho do Rokfortu, priamo do riaditeľne, kde sedí Snape a na kolenách má Harryho. Objímajú sa.*
Harry: Ahoj, Wattpad! Ja milujem Severusa, mám s ním aj deti! Včera sme sa o jedno pokúšali a nemôžem sedieť na ničom tvrdom! Alebo za to môže Draco?
Wattpad: *Tresne sa rukou po čele.*
Wattpad: No, ja už presne viem, kde som sa to dostal. Twitter, kde ťa mám?
Harry: Ale ja ho milujem!
Wattpad: Choď sa spovedať McGonagallovej, Potter! Tá si určite užije opisy tvojich intímnych zážitkov s profesorom elixírov!
ZÁBLESK
Wattpad: *Ocitne sa vo veľkej kancelárii, kde pri francúzskom okne stojí chalan v Gucci obleku a drží v ruke najnovší IPhone.*
Zayn: *Telefonuje.*
Zayn: Keď prídem z práce domov, budeš na Daddyho čakať len v gaťkách na postieľke, dobre babydoll?
Wattpad: A ty si Homo sapiens alebo Homo erectus, chalanko?
Wattpad: *Zreve do neba.*
Wattpad: Prečo ma musíš dávať prave do takýchto veľdiel?!
ZÁBLESK
Wattpad: *Ocitá sa na Baker Street 221b, kde vidí čiernovlasého kučeravého muža, ako sa bozkáva s brunetou v lekárskom plášti.*
Sherlock: *Otočí sa na Johna.*
Sherlock: Ja vás dvoch tak veľmi milujem, že to až nie je možné! Dal by som vám všetko na svete! Zomrel by som pre vás...
Wattpad: A toto má byť sociopat?
Sherlock: Končím s kariérou detektíva! John, Molly, ideme pracovať do detského domova! Zavolajte Mycrofta a Moriartyho! Určite sa pridajú!
Wattpad: A ja idem vyfajčiť cigaretu z azbestu.
ZÁBLESK
Wattpad: *Narazí na prepísaného Pána Prsteňov. Jediný rozdiel v deji je ten, že Legolasa nahradila slabomyseľná osemnásťročna elfka, ktorá má veľmi hlúpe a nezmyselné poznámky.*
Wattpad: Tak, ak je toto originalita, potom som dedič rodinného mafiánskeho biznisu. V ruke neustále držím colt a strieľam na všetky strany, najmä na ľudí, čo sa ku mne priblížia viac než na meter!
Aragorn: *Podá mu meč.*
Aragorn: Ukonči to, Frodo!
Wattpad: Ja nie som Frodo, ale Andúril si beriem!
KrutoprísnaElfka: Dávaj si pozor, aby ťa nezožral ten drak... Eh... Gandalf?
ZÁBLESK
Twitter: *Preberie sa a zistí, že je Wattpad opäť v izbe a mieri na neho mečom z Pána Prsteňov.*
Wattpad: *Tvári sa ako Sméagol, keď mu niekto ukradne prsteň moci.*
Wattpad: Už nikdy v živote mi počas búrky nedávaj kakao, lebo ti vytrhám všetky tie modré pierka!
Nuž, máme tu ďalšiu časť. Viem, že príliš často nezverejňujem (asi tak raz za mesiac 😅), ale je naozaj ťažké vymyslieť niečo takéto. Takže sa vám chcem ospravedlniť, pokiaľ to ide kvalitatívne alebo humorne do kelu. Všetkým vám však chcem poďakovať za obrovskú podporu - 1,5k hviezdičiek som na tak málo častiach ešte nikdy nemala. Som rada, že vás tento môj šialený výmysel baví čítať. Pre tých, čo o tom ešte nevedia - nenasledujú ma alebo len nezablúdili na môj profil - pred dvoma týždňami som publikovala fantasy príbeh, na ktorom dlho pracujem a veľmi by som ocenila vaše názory. Podobne i pri tejto časti. Prajem vám ešte krásny prázdinový deň a majte dobre :).
YOU ARE READING
Čo keby bol Wattpad človekom?
RandomWattpad sa od svojho zapnutia musí pasovať s mnohými problémami a cestovať absurdnými vesmírmi, plnými len toho najhoršieho. Upozornenie: Táto paródia obsahuje SSHN. SARKAZMUS, SATIRU, HYPERBOLU a NONSENS. Jej účelom je čisto pobaviť, nie niekoho ur...