Wattpad: *Zobudí sa na akejsi bielej plastovej stoličke v obrovskej hale, kde je množstvo dievčat, ktoré tancujú.*
Twitter: No dobré ráno! Teraz si ten bláznivý prenos ani nezažil.
Wattpad: A akože sme sa sem dostali, ak sa ťa na to smiem spýtať?
Twitter: Ja som si nevinne pozeral seriál a ty si spal (absolútne mi nejde do hlavy, ako si mohol spať!), keď sa zrazu ozvalo ukrutné svišťanie vetra a polovicu budovy zobralo tornádo. Vrátane nás dvoch.
Wattpad: *Postaví sa, ponaťahuje a pretrie si rukou šiju.*
Wattpad: A sem nás odfúklo?
Twitter: Uhádol si, Akinátor.
Wattpad: *Poobzerá sa po okolí a nad hlavou sa mu zasvieti úsporná žiarovka.*
Wattpad: Tak to preto je tu toľko sutín ako keby sem nabehol Tyranosaurus rex s partiou ubľabotaných paviánov?
Twitter: Obávam sa, že tie paviány tu aj zostali.
Wattpad: *Uprie pohľad na dievčatá a všimne si, že za oknami miestnosti stoja chlapci a očumujú ich.*
Wattpad: Cítim sa tu ako v rozprávke o dvanástich tancujúcich pannách.
Twitter: Tak, to sa modli, aby medzi tými týpkami nebol Justin Bieber vo wattpadovskom prevedení, pretože s pannami je koniec.
Wattpad: Naozaj milé, Twitt.
Wattpad: *Neustále sa mrví, je zamračený a nevie, čo má so sebou robiť. Vo vnútri cíti akúsi zvláštnu prázdnotu.*
Twitter: Wattpad, si nejaký čudný. Je všetko v poriadku?
Wattpad: Nie. Ja... Asi som vyhorel, braček. Už sa mi ani nechce na nič sťažovať. Jediné, čo potrebujem, je zvaliť sa do postele a zabudnúť na celé toto šialenstvo.
Twitter: Čože?
Wattpad: *Venuje mu smutný pohľad a položí si hlavu do rúk, pri tom si ťažko vzdychne.*
Twitter: *Hlboko sa zamyslí, našuchorí si krásne modré perie a silno ho udrie do ramena. Potom mu napraví oranžové sako.*
Twitter: Je úplne vylúčené, že by ťa všetko, čo sa tu na tebe deje, prestalo rozčuľovať! Kde je v tom logika?
Wattpad: Tak do toho, skús ma vyprovokovať!
Twitter: Skupina BTS vo svete Harryho Pottera fajčí azbest a získava z toho superschopnosti a extra príťažlivosť.
Wattpad: *Skormútene pokrúti hlavou a začne búchať päsťou o stenu, ignorujúc bolesť.*
Twitter: Fanfikcia, v ktorej sa Aragorn zamiluje do Froda v alfa/beta/omega vesmíre a majú spolu deti!
Wattpad: Stále nič, ale znie to poriadne prepnuto. Och, ty z vtáka syn! Teraz si to musím predstavovať! Fuj!
Twitter: Tak to je s tebou už naozaj zle, Wattie. Nezostáva nič iné, než začať celkom od začiatku.
Wattpad: *Pozrie sa na neho s nádejou v očiach.*
Wattpad: Čo tým myslíš?
Twitter & Wattpad: *Spolu vychádzajú von z haly, postavia sa na pláž, kde práve zachádza slnko a sledujú, ako klesá za hladinu mora.*
Twitter: Celého ťa zrenovujeme. Kúpime ti nový oblek, dáme druhý účes a možno zájdeme aj na plastiku a zmeníme ti výzor.
Wattpad: Tak to chcem vidieť, ako budem vyzerať. Dúfam, že nie horšie než teraz.
Twitter: Zostáva nám len dúfať, ty moja Horálka.
Wattpad: Ja ťa zabjem!
Zdravíčko, po dlhej dobe. Dnes bola časť kratšia a nachádza sa v nej jeden dôležitý hint, ktorý onedlho pochopíte (a možno o ňom už viete). Čo sa týka toho, že náš drahý Wattpad vyhorel, tak sa to nestalo len jemu. V poslednej dobe som chytila čiastočný autorský blok – neviem, odkiaľ sa vyhrabal. Možno, že súvisí aj s tlakom, ktorý na mňa v poslednej dobe škola vyvíja stále väčší. Nedokážem vôbec písať ani túto paródiu, ani recenzie a ani Vševeda. Preto sa naplno venujem Zlodejke vojny a prepisu Dračieho srdca. Chcela by som sa vám ospravedlniť za to, že táto "kapitola" zrejme za veľa nestála, ale snažila som sa ako som mohla. Prajem vám pekný zvyšok večera a pevné nervy vo všetkom, čo budete robiť.
YOU ARE READING
Čo keby bol Wattpad človekom?
RandomWattpad sa od svojho zapnutia musí pasovať s mnohými problémami a cestovať absurdnými vesmírmi, plnými len toho najhoršieho. Upozornenie: Táto paródia obsahuje SSHN. SARKAZMUS, SATIRU, HYPERBOLU a NONSENS. Jej účelom je čisto pobaviť, nie niekoho ur...