Wattpad: *Zobudí sa na to, ako mu niekto udiera vankúš o hlavu a o chvíľu zistí, že je to Twitter, klasicky oblečený vo svojom svetlom, modrom obleku.*
Twitter: Zdvihni ten svoj ospalý zadok, Watt! V poslednej dobe si celý akýsi zasekaný! Dnes máme dôležitú prácu, tak si pekne-krásne nahoď kvádro a ide sa.
Wattpad: A čo by to akože malo byť? Nebodaj budeme zase odpovedať a nahlasovať tie primitívne komentáre s hádkami?
Twitter: Nie, dnes pôjdeme do školy, kamarát! Údajne tam jedna slečna robí školenie pre mladých autorov a autorky práve na tebe!
Wattpad: *Pregúľa očami, vstane z postele, otvorí dvere a odsotí Twitter von z miestnosti, aby sa mohol pripraviť. Po pätnástich minútach príde nachystaný a výraz jeho tváre pripomína pokrčenú pomarančovú kôru.*
Twitter: Čo máš zase za problém? Ksichtíš sa ako Luke Skywalker, keď mu Darth Vader povedal, že je jeho otec.
Wattpad: Pre všetky protóny a elektróny, prestaň s tým!
Twitter & Wattpad: *Spoločne vychádzajú z obrovskej oranžovej budovy, kde na nich už čaká krásna limuzína. Ešte predtým sa však musia predierať davom ľudí a fotografov. Nanešťastie sa medzi nimi nachádza aj takzvaný PP - podráždený používateľ.*
Podráždený používateľ: Hej! To čo si zasa robil s komentármi, že mi nešli odosielať a keď sa aj odoslali, tak sa nezobrazovali?! Poď sem! Takú ti jednu...!
Twitter & Wattpad: *Nasadnú do auta a zapnú si pásy.*
Twitter: Ale teraz vážne. Čo si robil? Kvôli tebe som nemohol okomentovať jednu úžasnú fanfikciu na ship s lordom Voldemortom a Harrym!
Wattpad: *Pokrúti hlavou a zamračí sa.*
Twitter: No ty si samé prekvapenie! Teraz sa zas podobáš na namosúreného majstra Gordona, keď mu v reštaurácii naservírujú rybu, ktorá je vnútri zmrznutá a zvonku spálená ako uhlie! Také mimické premeny neovláda ani Gandalf!
O TRIDSAŤ SUPERSONICKÝCH MINÚT NESKÔR
Wattpad & Twitter: *Vchádzajú do triedy na strednej škole, kde vidia množstvo mladých začínajúcich autorov v rozmedzí od trinásť do sedemnásť rokov. Ani jeden z nich nemá poňatia, prečo tam nie je nikto starší. Keď si sadnú a v miestnosti zavládne úplné ticho, dnu vtrhne akási slečna, ktorá sa až nepríjemne podobá na elfku.*
Slečna akože-elfka: Čaute! Všetkých vás vítam na mojej ultra-úžo-žúžo skvelej prednáške o tom, ako na Wattpade zviditeľniť seba a svoj perfektný príbeh!
Wattpad: No, tak na toto som zvedavý.
Twitter: Už teraz mi je jasné, že dnešok bude vážne zaujímavý.
Slečna akože-elfka: Takže! Začneme tým, ako vymyslieť perfektný príbeh, pretože to je najdôležitejšú bod celej tejto prednášočky!
Slečna akože-elfka: *Vytiahne spod stola obrovský papier, na ktorom je spravená pyramída s rôznymi nápismi.*
Slečna akože-elfka: Ako vidíte, úplne na vrchu sa nachádza hlavná vec, ktorú musíte splniť. Volá sa: Originalita svet nespasí. Z tohto si môžete vyodiť celkom jednoduchý záver - čitatelia sa boja všetkého nového. Nemôžete ich len tak vrhnúť do niečoho, napríklad fyzikálnych zákonov, s ktorým sa ešte nestretli, čo nepoznajú. Zbytočne to v nich vyvolá zmätok. A nové bytosti, deje? Zbláznili ste sa? Čím viac vecí ako obyčajne, tým lepšie. Nestráňte sa tichých myšiek, do ktorých sa zamilujú najväčší gangstri zo školy a už vonkoncom nie sedemnásťročných mafiániek!
Twitter: *Nakloní sa ku Wattpadu a šušká mu do uška.*Twitter: Už len zostáva, aby začala protestovať proti gramatike a interpunkčným znamienkam. Čakám na vetu – môj pravopis je môj štýl, chyby robím, aby som bola originálna, aj keď v podstate hovorím, že originalita je totálna katastrofa!
Wattpad: No, protirečenie je v poslednej dobe moderné, ak si si to nevšimol. Myslel som si, že modré vrabce bývajú pozornejšie.
Slečna akože-elfka: *Hodí po nich kriedu.*
Slečna akože-elfka: Hej! Ticho tu bude! Nechcete si to so mnou vymeniť a prísť rozprávať sem pred tabuľu?
Wattpad: *Šepká krajom úst.*
Wattpad: V podstate by nám to ani nevadilo.
Slečna akože-elfka: Eh-ehm! Pokračujeme, vážení a milí, plesniví a hnilí! Druhý bod v našej pyramíde je začiatok. Najlepšie, čo môžete urobiť je, že nevrhnete čitateľa do ničoho zaujímavého! Ten chudák sa potom strašne pomaly spamätáva. Vieme, že najkrajšie je začať vstávaním. Takým budíkom nič nepokazíte...
Wattpad: Tak a ja toho mám už plné zuby!
Wattpad: *Vstane, prevráti stôl a vybehne z triedy.*
Twitter: *Vyjde za ním a nájde ho sedieť na lavičke na chodbe, ako do akéhosi notesa zapisuje slová.*
Twitter: Watt? Čo to, došľaka, robíš?
Wattpad: Už ma to naozaj vytáča! Idem toto po tebe poslať Eminemovi, aby ma poriadne zdissoval a odohnal odo mňa všetky nevyspelé mozgy!
Twitter: *Padne mu sánka.*
Twitter: A do akého albumu to podľa teba akože dá? Kamikaze?
Wattpad: Nie. Do úplne nového, ktorý sa bude volať Brain-Dead!
Na začiatok by som sa vám chcela ospravedlniť, že táto časť nevyšla minulý týždeň – námet som mala i vtedy, ale kvôli škole som nestíhala ani žiť, nie ešte písať. Ďalej by som sa vám chcela neskutočne poďakovať za vašu obrovskú podporu, ktorá ma neskutočne povzbudzuje k ďalšiemu písaniu a najmä za vaše okúzľujúce a mnohokrát i veľmi vtipné komentáre. V tejto časti som využila naozaj všeličo možné a dúfam, že vás aspoň trochu pobavila alebo zaujala. Prajem vám krásny zvyšok večera.
BINABASA MO ANG
Čo keby bol Wattpad človekom?
RandomWattpad sa od svojho zapnutia musí pasovať s mnohými problémami a cestovať absurdnými vesmírmi, plnými len toho najhoršieho. Upozornenie: Táto paródia obsahuje SSHN. SARKAZMUS, SATIRU, HYPERBOLU a NONSENS. Jej účelom je čisto pobaviť, nie niekoho ur...