Wattpad: *Skormútene sedí na hojdacom kresle v obývačke, tupo čumí do stropu, kýve sa nohami a počúva, ako sa z rádia vedľa lúdi melódia My Heart Will Go On od Celine Dion.*
Twitter: *Rozzúrene vbehne do miestnosti, tresne dverami a šálku s čajom, ktorú drží v ruke, prudko hodí o zem. Na teplý hnedý kruh na smotanovom koberci si následne ľahne doluznačky a sosá tekutinu z látky. Po chvíli ho to prestane baviť a udrie päsťou do podlahy.*
Twitter: Už mám toho plné zuby!
Wattpad: Ach, jaj.
Twitter: *Obráti sa mokrou tvárou ku stropu.*
Twitter: Veď privediete môjho zlatého hebkého mäkkého oranžového Watta na okraj príčetnosti!
Wattpad: To už urobili dávno.
Twitter: Povedali mi, že si za tú tvoju prémiovú verziu účtujú 4,88€ (125, 72 kč) na mesiac. Máš k tomu tridsať dní dlhú skúšobnú dobu, ale ten prvý mesiac tak či tak zacvakáš.
Wattpad: Dosť drahé, ale nie je to až také strašné.
Twitter: No, na to, čo to obsahuje, je to pre Slovákov a Čechov príliš drahé a zbytočné.
Wattpad: A čo v tom teda je?
Twitter: Dostaneš nejaké tie imaginárne coiny, za ktoré sa dajú kupovať platené príbehy, ani v tejto komunite nie sú, môžu ti zmeniť farbu–
Wattpad: Pre všetky revúce deti nad tým, že im uletel balónik a mama im ho nechytila! Čo to má, do ugandskej namatovanej astrálnej fialovej pumy, znamenať? Na akú farbu?
Twitter: Je ich tam dosť veľa.
Wattpad: *Zhlboka sa nadýchne.*
Wattpad: Menuj, Twittie.
Twitter: Zelená.
Wattpad: Android.
Twitter: Sivá.
Wattpad: Tak ikonu takej farby má každý druhý fotoaparát.
Twitter: Ružová.
Wattpad: Lyft. Toto ale bolo už ťažšie.
Twitter: Modrá a zelenomodrá.
Wattpad: Facebook a JotterPad.
Twitter: Tmavá zelenomodrá a čierna.
Wattpad: Squid a Uber.
Twitter: Potom je tam tvoja stará oranžová.
Wattpad: Jediná farba, na ktorú by som sa okamžite zmenil.
Twitter: A potom sú tu už len tri. Fialová, tmavá modrá a taká sivá tmavá modrá.
Wattpad: iTunes, PS Messages a Tumblr.
Twitter: Tak si vyvrátil všetky farby okrem svojej oranžovej. Gratulujem ti, Watt. No a potom je tu už len jedna "výhoda", a to zrušenie reklám.
Wattpad: Za zrušenie reklám by som si aj zaplatil. Ale keďže sa mi tie prvé dve výhody neoplatia, nedám za to skoro päť eur. Mohli by spraviť niečo ako Little Wattpad Premium za euro a odstraňovalo by to reklamy permanentne ako v ostatných aplikáciách.
Twitter: To by nebolo od veci. Na tvojom profile na mne sa sťažuje na celú túto hlúposť a updaty asi 90% ľudí, ktorí píšu komentáre. Ale tí hore zmažú Activity Feed, lebo sa štyri štrnásťročné dievčatká hanbia za čítanie erotických jednodieloviek.
Wattpad: Nechci ma ešte viac rozčúliť. Mám depku, chceš, aby som chytil aj amok?
Twitter: A z čoho máš depku, ty moja hypermolekulárna stredoveká slonia žirafa?
Wattpad: Dnes ráno mi písal YouTube. Nejaký dvadsaťdvaročný nevycválaný cápek tam natáča videá so svojou štrnásťročnou frajerkou. Nikto to nerieši. Obávam sa, že storky zo mňa ovplyvnili tieto udalosti.
Twitter: To je staré, bratm. Ale nemôžeme zaručiť, že to tak nebolo. No máš pravdu s tým, že to nikto nerieši. Ani poliši, ani sociálka... Jednoducho hrozné čosi. Totálne choré.
Wattpad: Veď pre všetky chrabromilské plyšové ropovodné zvieratká! Na mne sa tu píšu príbehy o inceste a niektorí ľudia: OMG, aké cute! Strašne sa s tím sťoťožňujem!
Twitter: Wattpad nám prechádza peklom, rozbijem ťa hajzel deklom!
Wattpad: Krásny rým. Ja len... V podstate sú vďaka mne niektorým deťom tak trochu vymývané mozgy a štve ma to!
Wattpad: *Rozplače sa a ľahne si na Twittera.*
Twitter: *Tľapká Watta po chrbte.*
Twitter: To nie je tebou. To je ľuďmi, vieš?Ty si predsa ani jeden z tých divných príbehov nenapísal, nie? Jednoducho budeme musieť počkať, kým ich zodpovední používatelia nahlásia.
YouTube: *Rozrazí dvere a keď zbadá, v akom rozpoložení sa nachádzajú jeho priatelia, príde k nim a zvalí sa na Wattpadov chrbát.*
Twitter: *Nemôže poriadne dýchať, ale ani sa zdvihnúť, pretože Watt aj YouTube stále trucujú.*
Twitter: Čím som si toto zaslúžil? Veď ja mám mať depresiu z tweetov pána Donalda a nie slúžiť ako poondiaty matrac!
YouTube: Dám ti moje pocity najavo troma slovami. Drž ticho za ústami!
Twitter: *Z posledných síl zdvihne hlavu a pozrie sa do YouTubových očí.*
Twitter: Zas niekto robil kompiláciu s politickými hláškami?
YouTube: Hej. A nazval ju Danko a Janko.
Twitter: *Vystrúha bolestnú grimasu.*
Twitter: Arthur! Arthur, pomoc!
Arthur: *Sedí vo vedľajšej miestnosti za počítačom.*
Arthur: Počkaj! Práve sa snažím odstrániť z teba NSFW fanart obrázky celebrít!
Twitter: Z moci mne zverenej, prekrsťujem sa ja, Twitter Van Von Vtáčik, na Twitthub.
Twitter: *Tiež sa rozreve.*
Tak dnes to bolo asi trochu chaotické 😅. Snáď aspoň trochu časť pobavila. Chcela by som sa krásne poďakovať za 20K pozretí na tejto pomerne prehnanej paródii. Opakujem to preto, že ma nenasledujú všetci, čo toto čítajú a ja sa mienim poďakovať úplne každému kto sem nazrel. :) Rada si prečítam vaše názory/postrehy v komentároch a pokiaľ narazíte na nejaký preklep, prosím, upozornite ma. Uvidíme sa pri ďalšej kapitole. :))
P.S.: Páni. Tento víkend sa s novými časťani roztrhlo vrece. Včera som updatela Dračie srdce a Názor, rada a pomoc; dnes ČKBWČ. Tlieskam si. :D
YOU ARE READING
Čo keby bol Wattpad človekom?
RandomWattpad sa od svojho zapnutia musí pasovať s mnohými problémami a cestovať absurdnými vesmírmi, plnými len toho najhoršieho. Upozornenie: Táto paródia obsahuje SSHN. SARKAZMUS, SATIRU, HYPERBOLU a NONSENS. Jej účelom je čisto pobaviť, nie niekoho ur...