Twitter & Wattpad: *Odídu z obchodu s oblečením, unavení a podráždení.*
Wattpad: *Prezrie si svoje nové biele sako, košeľu, oranžovú kravatu a nohavice.*
Twitter: Neviem, prečo museli tí hore nariadiť zrazu toľko bielej. A už vôbec netuším, prečo ťa poslali ku kaderníkovi. Teraz máš tie vlasy ako nejakú pofidérnu vlnku.
Wattpad: No a? Mne sa to náhodou páči. Vyzerá to tak trochu umelecky, nemyslíš?
Twitter: Vyzerá to hlúpo. Čo zmena, to hrôza. Teda, aspoň tu to tak väčšinou platí.
Wattpad: Prosím ťa, to nie je pravda. Radšej si hľaď na svoje modré pierka a užívaj si ich krásu a lesk kým môžeš, pretože ti ich jedného dňa niekto vytrhá.
Twitter: A tá osoba práve vychádza z kníhkupectva s hŕbou romatických teen-fiction kníh.
Wattpad: *Pozrie sa pred seba a tresne si rukou po čele. Cez ulicu k nim beží až príliš známa slečinka.*
Slečna-akože-elflka: Wattie! Twittie! Tak dlho sme sa nevideli! Musím sa s vami o niečom porozprávať!
Wattpad & Twitter: *Zúfalo sa pozrú jeden na druhého.*
Wattpad: Och, pre všetok rum, ktorý kedy vypil Sparrow! Ona prežila tú vianočnú defenestráciu.
Twitter: Perfektné. A to som si myslel, že sa mi konečne nepokazí nič, čo som dostal pod stromček. Toto je predzvesť hrôzostrašných udalostí. Priprav sa na zosuvu pôdy a udivujúce pohyby Merkúra a Marsu!
Wattpad: My brother from another mother, ty si inde.
Slečna-akože-elfka: *Rýchlosťou svetla k nim docupitá a stiahne ich oboch na lavičku, kde odvtedy zostanú sedieť.*
Slečna-akože-elfka: No, počúvajte. Akurát som sa chcela s vami baviť o tom, aké úžasné zbierky vtipov som na tebe našla, Wattie! Je úplne perfektné, ako dnešní mladí ľudia dokážu vymýšľať také fascinujúce humorné príbehy.
Twitter: To mi ani nechci povedať, že si naozaj myslíš, že tí ľudia ich všetky vymysleli na vlastnú päsť.
Slečna-akože-elfka: A ako inak by sa k nim asi dostali, vy mudrlanti?
Wattpad: *Začne vyrátavať na prstoch.*
Wattpad: Internet, aplikácie s vtipmi, rodičia, starí rodičia, súrodenci, škola, práca, iné zbierky... Mám pokračovať?
Twitter: Nie! Veď to by sme tu s ňou sedeli do rána! Zbláznil si sa!
Wattpad: Ou... Máš pravdu.
Wattpad: *Nakloní sa k Twittovi a šušká mu do uška.*
Wattpad: Ale čo s ňou budeme robiť? Pochybujem, že sa len tak vzdá našej spoločnosti a ani to vyhodenie z okna jej očividne nevadilo.
Twitter: Chvíľu počkáme, či neodíde sama, keď si ju prestaneme všímať.
Twitter & Wattpad: *Založia si ruky na hruď, odvrátia pohľad na modré nebíčko a v duchu sa modlia, aby im vesmír zoslal meteorit o veľkosti hrášku, ktorý by jej preletel cez srdce a skoncoval s jej existenciou.*
Slečna-akože-elfka: Chlapci! Na tie Vianoce ste mi dali najlepší darček!
Wattpad & Twitter: *Táto veta ich totálne vytrhne z tranzu a začnú dávať pozor, neschopní ďalej predstierať najvyšší vrchol ignorácie.*
Wattpad: Čože?
Slečna-akože-elfka: No jasné! Keď som tak padala z toho desiateho poschodia, uvedomila som si, že je na tebe, Wattie, horda príbehov, čo si zaslúžia vytlačené verzie.
Slečna-akože-elfka: *Položí Twitterovi na kolená knihu, kde sa na obálke vyníma upír s dievčaťom v spodnom prádle. Na popise stojí, že ide o šestnásťročnú Lilu a sedemnásťročného Donovana, ktorí sajú z ľudí krv a prežívajú bohatý nočný život. Respektíve fajčia, nadávajú, sťahujú ľuďom spodky a chodia s nimi na „záchodky“. Iste, je to prezentované ako to najlepšie, čo môže byť.*
Wattpad: Twitter, ako zistím, či som náhodou nedostal mŕtvicu?
Twitter: Vyplaz jazyk a zdvihni ruky hore. Ak ti to nepôjde, si oficiálne v háji.
Wattpad: *Bez problémov urobí jedno aj druhé a s ľútosťou si položí tvár do dlaní.*
Slečna-akože-elfka: Investovala som tisícky do príbehov ako tento tu! Zaslúžia si milióny mladých čitateľov a...
Twitter & Wattpad: *Začujú výstrel, Slečna-akože-elfka padne na zem, celkom mŕtva, a rýchlo sa otočia. Za nimi stojí svetlovlasý kovboj s čiernym ošúchaným klobúkom, modrým tričkom a v ruke drží revolver.*
Wattpad: *Bez váhania sa usmeje a zakýva mu.*
Twitter: Bola fakt otravná. Ďakujeme pekne, pán...?
Neznámy: Arthur Morgan.
Zdravím aj s ďalšou časťou. Wattieho a Twittieho už bolo treba tej otravnej baby zbaviť. Dúfam, že sa vám táto časť páčila, hoci nie je až taká zábavná, ako by som si priala. Chcela by som sa pekne poďakovať za vašu podporu a popriať vám pekný zvyšok dňa. Určite budem vďačná za vaše názory v komentíkoch. (A pre tých čo hrajú/hrali RDR2... Áno, musel tu byť. Už bolo na čase.) Majte sa výborne.
YOU ARE READING
Čo keby bol Wattpad človekom?
RandomWattpad sa od svojho zapnutia musí pasovať s mnohými problémami a cestovať absurdnými vesmírmi, plnými len toho najhoršieho. Upozornenie: Táto paródia obsahuje SSHN. SARKAZMUS, SATIRU, HYPERBOLU a NONSENS. Jej účelom je čisto pobaviť, nie niekoho ur...