Hoofdstuk 4: Angel.

122 9 0
                                    

Nouuu .. jullie hebben geluk hoor haha.

Ik heb al mijn spullen al weggebracht naar de auto waarmee we gaan en heb nu tijd over dus schrijf ik voor jullie nog maar een hoofdstukje!

Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk zullen gaan vinden!

Jullie zullen nu vast benieuwd zijn naar het hoofdstuk dus laat ik maar snel beginnen!

-x- merel.

--

Angel's P.O.V -

Ik was gisteravond terug gekomen uit Ibiza, ik was zo blij dat de school me speciaal daarvoor 2 dagen extra vrij hadden gegeven.

Nadat ik me helemaal had klaargemaakt ging ik naar beneden om te ontbijten, ik nam een cracker met kaas erop.

Na het ontbijten belde mijn beste vriend Luke aan, ik pakte snel mijn laatste spullen voor school en daarna gingen we samen naar school toe.

'Angel, er zit een meisje genaamd Emily bij mij in de klas en ik voel gewoon dat ze een geheim heeft, en dat geheim wil ik weten .. zou jij mij daarbij willen helpen?' hoorde ik Luke opeens vragen. Ik keek hem eerst een beetje vragend aan omdat ik niet helemaal snapte waarom hij dat geheim van haar wou weten maar uiteindelijk knikte ik toch maar dat ik hem wou helpen. 'Jemoet dan alleen wel even aan mij laten zien wie die Emily is, dan  zal ik er wel voor zorgen dat we haar geheim te weten komen.' zei ik nog terug maar toen waren we al op school aangekomen. 

--

Ik weet het een beetje een kort hoofdstukje maarjaa .. 

Ik hoop dat jullie het toch een beetje een leuk hoofdstuk vinden & ik hoop dat jullie het leuk vinden dat er een nieuw personage bij is gekomen in het boek!

Ik spreek jullie over 2 weken weer als ik terug ben uit Frankrijk!

-x- Merel.

My Secret Band LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu