* 2 weken later. *
Luke's P.O.V -
'Mam, we moeten nu echt gaan rijden richting het vliegveld! Ik heb om 3 uur afgesproken met de boys!' riep ik naar me moeder voor ik in de auto ging zitten die we al helemaal volgeladen hadden met al mijn spullen, want vandaag was DÉ grote dag, vandaag gingen ik en de boys naar England toe en vanavond nog zouden we de boys van One Direction zien!
Na een half uur gereden te hebben waren we eindelijk aangekomen op de parkeerplaats van het vliegveld, toen ik even later een stap naar binnen had gezet viel me oog meteen op een jongen met opvallend licht groen haar 'Micheal!' riep ik hard, meteen keek Micheal op en begon te zwaaien naar me.
Ik had al een tijdje met Micheal staan praten toen we Ashton en Calum op ons af zagen komen lopen na hun uitgebreid begroet te hebben was het tijd om afscheid te nemen van me moeder,
Toen ik net voor de tiende keer tegen me moeder wou gaan zeggen dat ik goed op mezelf en de andere boys zou passen kwam Angel naar me toegerend om me een prettige vakantie in Engeland te wensen, nadat ik en de andere jongens nog even met haar hadden staan praten was het echt tijd om te gaan.
Toen we net door de douane heen waren vroeg Ashton wie dat meisje van net was en waar ik haar van kende 'Oh dat was Angel, ze zit bij mij in de klas en is mijn beste vriendin.' zei ik ondertussen keek ik hem aan met zo een blik van waarom vroeg je dat eigenlijk 'nou ik vond haar wel leuk.' zei hij met een zacht stemmentje en ondertussen werd hij knalrood van schaamte waardoor we alle vier moesten lachen.
Angel's P.O.V -
Ik had net afscheid genomem van Luke en was nu op me fiets op weg naar het ziekenhuis voor Emily, ik had namelijk vanmorgen een sms van de vader van Emily gekregen dat ze gister ontwaakt is uit haar coma!
Toen ik in het ziekenhuis was kocht ik nog zo een leuke rode ballon met zwarte stippen in een hartjes vorm voor Emily en daar hing ik mijn kaart aan die ik ook voor haar had gekocht.
Toen ik binnen kwam in de kamer van Emily lachte Emily en haar vader naar me als teken dat ik verder mocht komen.
Ik had al een tijdje zitten kletsen met Emily toen de arts binnen kwam om de uitslag van haar bloed onderzoek te vertellen.
---
Cliffhanger :)
Zal ze een ziekte hebben of niet? .. Ik hoop dat jullie het een beetje een leuk hoofdstuk vonden ookal is hij een beetje saai ..
x Merel.
JE LEEST
My Secret Band Life
FanfictionDit verhaal gaat over Luke Hemmings. Luke zit in de band 5 Seconds Of Summer maar niemand weet dat. Als het nieuwe schooljaar begint komt Emily bij hem in de klas, Maar wat weet Angel dat Emily niet weet wanneer Emily in het ziekenhuis beland? En za...