Heey allemaal!
Vanaf nu zal ik proberen de hoofdstukken wat langer te maken!
Ik heb trouwens nog nagedacht over een vaste update dag maar dat ga ik niet doen omdat ik het veel leuker vind om te kunnen update wanneer ik wil!
Heel veel plezier met het lezen van dit nieuwe hoofdstuk!
---
Luke's P.O.V -
Daar stond ik dan in me eentje de ambulance na te kijken waar Angel net in was gestapt alsof het haar beste vriendin was terwijl ze vandaag nog tegen me had gezegd dat ze Emily niet mag ... ik ben echt zo klaar met haar, ik wou haar mijn geheim nog wel gaan vertellen!
Ik liep net nog een stukje naar buiten toen ik de 1e bel hoorde gaan als teken dat ik naar mijn lokaal toe moest gaan.
Het was het einde van de schooldag en ik fietste alleen naar huis, Angel was er nogsteeds niet .. ik begon opeens in me zelf te lachen, als ze hier zouden weten dat ik in 5 seconds of summer zit zou vast iedereen met me mee willen fietsen, maar thuis is het gewoon fijn om mezelf te zijn en niet iemand uit een band.
Toen ik thuis was probeerde ik Angel te bellen maar wat ik al verwachtte gebeurde: ik kreeg haar voicemail.
Na het eten vandaag zou ik met een vriend van me huiswerk gaan maken maar daar had ik nu echt geen zin in dus belde ik hem af.
Ik keek even snel op skype en zag dat Calum online was dus begon een skype gesprek met hem en legde hem uit wat er vandaag allemaal gebeurd was 'wat een trut is die Angel.' zei hij alleen maar, op een of andere manier deed het toch pijn toen hij dat zei over Angel.
Die avond voor ik ging slapen kende ik haar voicemail uit mijn hoofd: 'Hey, Angel hier! Helaas kan ik niet opnemen dus moet je maar even geduld hebben ik bel jou wel. Zeg je naam na de piep, ciaoo.'
toen ik die dag de laatste keer belde praatte ik de voicemail zelfs mee.
Emily's P.O.V -
Ik lag in het water en wou omhoog komen maar het lukte niet,
hoe ik ook probeerde ik kwam niet omhoog!
Ik kreeg het idee alsof ik moest gaan overgeven, even later zag ik het overgeefsel door het water drijven.
En toen voelde het echt alsof ik stikte, dat gebeurde ook.
Even later ging ik door de lichte tunnel naar de hemel toe, toen ik er bijna was stond daar mijn moeder opeens die me terug stuurde naar de aarde omdat ik nog niet klaar was om te sterven.
Angel's P.O.V -
Daar zat ik dan naast het bed van Emily terwijl ik eigenlijk op school zou moeten zitten bij wiskunde met Luke, Luke ...
Snel keek ik op mijn mobiel om te zien of hij nog had ge'smst maar nee, wel zag ik dat ik nog maar 5 procent had .. even later voelde ik mijn mobiel ook uitvallen.
Het was al een paar uurtjes later toen Emily opeens over begon te geven, meteen kwamen er 3 artsen de kamer binnengerend om te kijken of alles wel goed ging met Emily en gelukkig ging alles goed.
Die nacht pas om half 1 kwam mijn moeder me ophalen van het ziekenhuis omdat ik de volgende dag toch weer naar school toe zou moeten en naar Luke ..
---
Dit was het hoofdstuk!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden vergeet niet te commenten en te vote!
Lovee Merel.
JE LEEST
My Secret Band Life
FanficDit verhaal gaat over Luke Hemmings. Luke zit in de band 5 Seconds Of Summer maar niemand weet dat. Als het nieuwe schooljaar begint komt Emily bij hem in de klas, Maar wat weet Angel dat Emily niet weet wanneer Emily in het ziekenhuis beland? En za...