Hoofdstuk 12: 1D ontmoeten!

81 8 0
                                    

Hey Guys!

Vandaag heb ik weer een nieuw hoofdstuk voor jullie maar eerst een mededeling!

Gisteren heb ik de 0,5 k reads behaald en omdat ik jullie daar zo ontzettend dankbaar voor ben heb ik besloten een instagram account aan te maken waarmee ik jullie op de hoogte hou van wattpad maar afentoe ook wat uit mijn reallife!

Ik heb het account ookal aangemaat de naam is: merell1wattpad , ik weet het een beetje standaard maar zo is het denk ik stuken makelijker om me te vinden!

Okayy, ik heb wel weer genoeg gepraat zo haha,

veel plezier met het nieuwe hoofstuk!

---

Luke's P.O.V -

Wauw .. daar stonden we dan ineens op het vliegveld van Londen!

Had iemand ooit kunnen voorspellen dat we zo bekend zouden worden hier in Engeland?

Ik bedoel er stonden net gewoon fans op ons te wachten toen we het vliegtuig uitliepen hoe bizar!

Ik hoop alleen wel dat het niet door gaat naar Australië want dan komt uit dat ik heb gelogen ..

'BOE!' riep Ashton opeens heel hard in me oor waardoor ik me kapot schrok, toen hij en de andere jongens mijn gezicht zagen begonnen ze allemaal heel hard te lachen en mijn gezicht na te doen!

Toen we na ongeveer een uurtje eindelijk in onze hotelkamer waren aangekomen waren we allemaal super moe maar besloten we toch even aan het zwembad te gaan liggen, want we hadden vanavond de ontmoeting met de 1D boys pas.

Ik kwam net het zwembad uit en zag dat Micheal in slaap was gevallen, ik ging boven hem staan en begon wild met me haar te schudden waardoor Micheal helemaal nat werd, toen Micheal het voelde begon hij me achterna te rennen dus sprong ik snel in het zwembad, ik dacht dat ik daar wel van hem af was maar nee! Hij duwde me met me hoofd onderwater 'Luke Robert Hemmings, als je dat nog 1 keer doet! Ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig!' riep hij met een fake boos gezicht hij hield het nog geen 30 seconden vol of we begonnen te lachen.

Na nog een uurtje aan het zwembad gelegen te hebben besloten we ons klaar te gaan maken voor het eten en het belangrijkste de ontmoeting met one direction!

Nadat we hadden gegeten gingen we nog even terug naar onze hotelkamer en nog geen 10 minuten later werd er op onze deur geklopt door onze manager met de mededeling dat de auto er was om naar de ontmoeting te gaan met one direction!

Liam's P.O.V -

Nog even en dan zouden de jongens van 5 Seconds Of Summer er zijn om ons te ontmoeten en om met ons te praten over hoe wij het willen met het optreden!

Als ik eerlijk ben ben ik best wel zenuwachtig om ze te ontmoeten want ja .. het is toch raar wij zijn ooit ook laag begonnen en nu staan we hier! Ik ben zenuwachtig voor hun lijkt het wel .. vet raar!

Even later kwam onze manager er met de mededeling dat we naar de zaal moesten gaan om ze te ontvangen want ze waren er bijna.

Ik zat nog maar net toen ik ze binnen zag komen lopen, 'Hello! I'm Liam, nice to meet you guys!' zei ik vrolijk tegen ze allemaal.

Nadat we ons allemaal hadden voorgesteld ging het gesprek al snel over het concert en wanneer de repetities zouden zijn en dat soort dingen, hoe langer het gesprek duurde hoe meer ik merkte dat 5sos zich meer op hun gemak ging voelen.

'Willen jullie misschien nu een stukje acapella aan ons laten horen?' vroeg Zayn, ze keken elaar even aan en knikte toen als teken dat het goed was.

I drove by all the places we used to hang out getting wasted

I thought about our last kiss how it felt the way you tasted

and even though your friends tell me you're doing fine

and you're somewhere feeling lonely even though he's right beside you

when he says those words that hurt you do you read the ones I wrote you? ....

Nadat ze het hadden gezongen stonden we alle 5 op en begonnen te klappen want het was echt heel goed! Ik zou bijna jaloers worden op hun stemmen!

---

Dit was het hoofdstuk!

Hopelijk vonden jullie hem leuk! x Merel.

My Secret Band LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu