Ik wil jullie als eerst héél erg bedanken voor ik aan dit hoofdstuk begin!
Ik heb namelijk op dit moment 1,09k reads op dit verhaal, echt zo bizar!
En zoals jullie misschien al gezien hebben heb ik een nieuwe cover voor mijn boek!
Hij is niet heel bijzonder ofzo maar dat vind ik er juist wel leuk aan.
Wat vinden jullie van de cover? Let me know.
En dan zal ik nu maar echt gaan beginnen met het hoofdstuk. :)
---
P.O.V - Luke.
"It was so nice to meet you guys! Bye."
Na afscheid genomen te hebben liepen we met z'n 4e naar buiten toe richting onze auto om terug te gaan naar het hotel.
Eenmaal terug op ons hotel plofte we allemaal neer op onze bedden en voor ik het wist was ik in slaap gevallen.
Na voor mijn gevoel pas een uurtje geslapen te hebben werd er hard op de deur gebonsd en even later kwam onze manager binnen. "goedemorgen jongens! Uit jullie bed komen we moeten repeteren! Vanavond is het eerste concert."
Ik wist niet hoe snel ik mijn bed uit moest komen toen hij dat gezegd dat, we gaan vandaag dan namelijk ook oefenen met one direction zelf! Ik ben zo benieuwd hoe ze in het echt zingen, daar kunnen wij denk ik nog een hoop van leren!
Zij hebben namelijk al zoveel ervaring met optreden, en fans en het reizen, ik bedoel zij missen hun familie vast ook wel wanneer ze op tour zijn maar toch denk ik dat ze er ergens wel aan gewend zijn.
Na ongeveer een uur waren we allemaal klaar om naar het stadium te gaan waar we die avond en morgenavond zouden gaan optreden als voorprogamma.
Eenmaal in het stadium aangekomen moesten we meteen onze stemmen opwarmen en daarna gaan oefenen op het podium.
We begonnen met het spelen van She Looks So Perfect, nadat we dat lied helemaal hadden gespeeld kwamen de jongens van one direction klappend het podium op. "good job boys! It sounds amazing!" riep Niall uit.
Toen we begonnen met het volgende nummer gingen ze alle 5 voor op het podium zitten en naar ons luisteren, dat was zo raar want normaal luisteren wij naar hun en nu luisterde hun naar ons.
Nadat we alle nummers 2 keer hadden gezongen gaven de jongens ons nog wat tips en toen begonnen hun met oefenen.
Net als hun net deden gingen wij ook voor op het podium zitten om naar hun te luisteren en het klonk echt geweldig! Waar wij afentoe een noot niet haalde deden hun het echt perfect en haalde ze alle noten, zelfs de hele hoge!
Ze waren helemaal klaar met het repeteren dus wouden we weglopen toen ze ons terug riepen en vroegen of we ook even naar hun kleedkamer wouden komen om te chillen, we knikte alle 4 als antwoord en we liepen met hun mee naar hun kleedkamers.
Toen we de kleedkamer binnenliepen vroeg Louis meteen of we wat te drinken wouden, ik en de andere jongens knikte als teken dat we wel wat te drinken wouden.
Ik liep met Louis mee naar hun kleine keukentje in de kleedkamer om hem te helpen dragen.
Louis was net de drankjes aan het inschenken toen ik iets wits zag liggen op het aanrecht, "wat is dat Louis?" vroeg ik aan hem,.
---
Dit was het nieuwe hoofdstuk alweer!
Wat denken jullie dat het witte is wat er op het aanrecht ligt?
Comment/Vote/Follow ?
Als je op de hoogte wilt blijven van het boek en mij persoonlijk volg: merell1wattpad op instagram!
Merel.
JE LEEST
My Secret Band Life
FanficDit verhaal gaat over Luke Hemmings. Luke zit in de band 5 Seconds Of Summer maar niemand weet dat. Als het nieuwe schooljaar begint komt Emily bij hem in de klas, Maar wat weet Angel dat Emily niet weet wanneer Emily in het ziekenhuis beland? En za...