En hier is weer een nieuw hoofdstuk voor jullie!
Ik zal niet al te veel zeggen maar meteen beginnen met het chapter!
In dit chapter zullen mensen voorkomen die er nog niet eerder in voorgekomen zijn,
Angel gaat nu meer met hun om dan eerst omdat Luke weg is.
---
Angel's P.O.V-"Meneer, ik denk dat u echt bij de verkeerde zit, ik heb me vannochtend verslapen doordat ik bij Emily was maar Leyla hier heeft zich wel echt verslapen en was daarom te laat. Ik liep namelijk tegelijk met haar de school binnen." zei ik op een rustige toon zodat meneer Pewla niet al te boos zou worden deze keer.
Meneer Pewla keek me aan en zei "daar heeft u misschien wel een punt mevrouw. Leyla, je weet wat er gebeurt als je te laat bent hier op school, morgen 8 uur melden en ik ga je ouders bellen want dit is al de zoveelste keer dat je te laat komt. Angel, jij kan gaan." na die woorden liep ik rustig zijn kamer uit naar de kantine toe.
Ik liep nog maar net de kantine binnen of Cathy kwam al naar me toe gelopen om te vragen wat er aan de hand was en waarom ik naar meneer Pewla toe moest komen.
Al pratend liepen we naar een tafeltje toe in de hoek waar zij en al haar vrienden aan het lunchen was, ik stond bij de tafel haar vraag te beantwoorden toen ze opeens iets vanachter haar rug vandaan pakte, nog voor ik goed had kunnen zien wat het was gooide ze het over mijn hoofd heen.
Ik had al snel door dat het een mengsel van rotte ei en chocolade was, ik keek haar aan met een verwarde blik en alles wat ze zei was "krijg je ervan als je haat brieven naar me stuurt," het enige wat ik dacht was ik heb haar nooit een haat brief gestuurd!Luke's P.O.V -
"Oh dat, dat is niets bijzonders het zijn de medicijnen van Zayn." Zei Louis maar toch geloofde ik hem niet helemaal, nog voordat ik door kon vragen werd ik geroepen omdat het tijd was om naar het podium te gaan.
"Oke boys! Daar gaan we." riep ik, we rende met z'n 4e het podium op en er klonk een super hard gegil door heel het stadion. Wat een geweldig gevoel is dit toch dacht ik.
Toen we allemaal op onze plaats stonden begonnen we met het spelen van She Looks So Perfect want dat was ons enige eigen nummer, hierna zouden het allemaal covers zijn.
We waren klaar met het spelen en liepen het podium af, we gaven de boys van one direction nog een high five en liepen daarna door naar onze kleedkamers. Wauw, wat was dit een gave ervaring! Maar hoe zit het nou met het witte pakje dacht ik.
---
Dit was het hoofdstuk alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! :)
Vote/Comment/Follow? Volg; merell1wattpad op instagram om op de hoogte te blijven!
Love,
Merel.
JE LEEST
My Secret Band Life
FanfictionDit verhaal gaat over Luke Hemmings. Luke zit in de band 5 Seconds Of Summer maar niemand weet dat. Als het nieuwe schooljaar begint komt Emily bij hem in de klas, Maar wat weet Angel dat Emily niet weet wanneer Emily in het ziekenhuis beland? En za...