Tegnap este, mikor elaludtam hallottam valamit. Valamit még mondott Jungkook, de mit? Az ágyon kiterülve gondolkodtam. Mit mondhatott? Biztos csak valami hülyeséget.
- Mi jár a fejedben?— hallatszódott, hogy mosolyog.
- Te.— válaszoltam.
- Nem vicces!— kuncogott.
- Tényleg te jársz...— suttogtam, a plafont nézve.
- Hogy-hogy?— lepődött meg.
- Még mindig nem mondtad, hogy mit érzel irántam.— csuktam be a szemem.
Újra láttam Jungkook-ot. Az agyam valamiért nem tudja elfelejteni ezt a testet. Nem tudom elengedni a lényét. Hiába bennem él, akkor se lehet soha saját maga. Nem akarom, hogy így éljen életet. Egyszerűen nem bírom nézni, hogy miattam nem tud rendes életet élni.
- Együüünk~~~— tért ki úhra.
- Kezdem unni Kook!— szóltam rá erélyes hangon.
- Ne izélj már inkább együnk!— kínlódott.
- Addig amíg nem mondod el, egy falatot se eszek.— tiltakoztam.
- Ígérem, hogy holnap elmondom.— sóhajtotta.
- Jó.— fújtam ki a levegőt.- Akkor holnap Kookie-kám.— bólintottam, majd jobbnak találtam nem elaludni, hiszen akkor elvihet enni, így fogtam magam és bekapcsoltam egy zenét.
The Truth Untold volt a címe. A kedvenc zeném. Egyszerűen olyan mélyreható, hogy az hihetetlen.
...
- But I steel want you...— fejezte be Kook a zene szöveget.
Ha egyszer meghalok ezt a zenét akarom hallani. Erre a zenére meghalni. Együtt. Jungkookkal. Csak mi ketten.
CITEȘTI
Skizofrén [Vkook ff.] *Befejezett*
FanfictionMegéri feldani az életed a szerelmedért? Igen? Még akkor is ha ő a 2. éned? Lehetsz szerelmes érzelmek nélkül? Vkook!! Trágár beszéd!! +18 előrfordúlhat!! Erőszak!!