Shower

583 65 4
                                    

+18!!!

- Megfürdesselek?— kérdezte Kook.

- Én is megtudom magam mosni!— kezdtem el levenni a ruháimat.

- Csak a kezedet had irànyítsam!— könyörgött.

- Oké...— adtam be a derekamat egy hatalmas sóhaj kíséretében.

- Köszönöm!— mondta boldogan.

- Van mint!— vettem le már az alsómat is.- Irányíts!— adtam ki a parancsot.

A kezeim maguktól állították be a víz hőmérsékletét. Kellemesen meleg és nyugtató volt. Egy plusz pont Jungkook-nak. Kezünkbe vette a tusfürdőt és elkezdte vele a nyakamat, majd a mellkasomat és a hátamat mosni. Behunyt szemekkel élveztem a gyengédségét. Kezemmel egyre jobban lejebb várdorolt az alhasamig, ahol egy kicsit többet időzött, majd át tért belső combomra. Kis terpeszbe tettem a lábamat, hogy könnyen hozzá jusson a részhez. Éreztem, hogy valami nem stimmel. Bőrőm égni kezdett és előjött valami vágy. Valamiért azt akartam, hogy ott is megérintsen. Mintha a gondolataimban olvasott volna, végighúzta kezem a hosszomon, mire hátra vetett fejjel nyőgtem fel.

- Kookh...— nyőgtem.

- Sssss... Most én irányítok!- suttogta, majd egy hirtelen mozdulattal újra rántott rajtam egyet.

Azonnal elhagyta a számat egy erőteljesebb nyőgés. Ő csak folytatta, míg bal kezemmel elkezdte a belső combomat simogatni. Bekellett, hogy harapjam az ajkamat, mert ha nem teszem akkor garantáltan hallani fogja az egész utca, ahogyan itt én élvezkedek.

- Engedd ki a hangod!— markolt szorosan rám, mire akaratlanul, de lányokat megszégyenítően sikítottam fel.

- ÚRISTEN!- sikkanzotta.

Egyre gyorsabb és gyorsabb tempóra váltott át. Azt se tudtam, hogy hol vagyok. Kélytől fűtötten dobáltam a fejemet jobbra-balra, míg nem azt éreztem, hogy mindjárt itt a vég.

- Kookh.. el fogokh...- nem tudtam befejezni, mert az eddiginél is gyorsabb ütemre kapcsolt át.

Nem bírtam tovább. A nevét sikítva, ívbe feszült háttal mentem el a kezünkbe. Lihegve csúsztam le a földre. Fejemet a csempének döntöttem és hagytam, hogy a víz végig follyon a testem minden egyes szegletén.

- Jó volt?— kérdezte félve.

- Eszméletlen!- vigyorogtam.

- Örülök, hogy tetszett.— mondta boldogan.

- Nagyon tetszett.— mosolyogtam, majd feltápázkozztam és egy boxert felvéve magamra, indultam a szobánkba aludni.

Fáradtam huppantam le az ágyra, majd azonnal elnyomott az álom.

- Szeretlek...

Skizofrén [Vkook ff.] *Befejezett*Where stories live. Discover now