merhaba arkadaslar. yorum ve votelerinize ihtiyacim var . simdiden tesekkur ederim hikayemize doruk benan da katildi artik iyi okumalar ;)))
Bakışlarının etkisinden kurtulduğumu hissederek kafamı kaldırdım .ama bana bakmaya devam ediyordu yine göz göze geldik. Ardından sinirle duvara yumruğunu geçirdi niye yapmıştı ki bunu? bana bakip niye canını yakmıştı ? gerçi canının yandığını da pek düşünmüyordum ama . Ben dalıp gitmişken sesiyle irkildim. " hadi kalk evime gidiyoruz "dedi ilk başta idrak edememistim evime mi gidiyoruz demisti dehşete düşmüş yüz ifademi görünce "senin için sorun mu küçük orospu " dedi.
Hayır gidemezdim bana ne yapacağını bile bilmiyordum daha. Yapamazdım. Bana ne olmuştu? Normalde kalkıp burayı onun başına yıkmam gerekirdi ama yapamiyordum onun etkisine karşı koyamamıştım koyamıyordum da.
Ben bu kadar aciz olamazdım kendimi kurtarmam gerekiyordu. sinirlenmistim. Ayağa kalktım ve "sen ne dediğinin farkında mısın? senin yatağına gireceğimi mi düşündün" diyerek bağırmaya başladım hiç bir şey demiyordu. Dudaklarından sözcükler dökülmedikce daha da sinirlenmistim 'konuşsana' diye bağırdım "sen beni ne sandın ha" ahh her ne kadar öyle görünsem de değildim işte
"Orospu olduğunu mu inkar ediyorsun her şey ortada işte" dedi ondan bu sözleri duymak beni üzmüştü herkesden duyardim ama ondan duymak kalbimi kırmıstı beni cok etkilemişti ama niye? Daha onun kim olduğunu bile bilmiyordum
"Senle hiçbir yere gelmem" diye sinirle söyledim yanıma geldi ve"bende zorla götürürüm" diyerek kolumdan yakaladı o kadar sert tutuyorduki canım yanmıştı" Kolumu bırak" diyerek bağırıyor aynı zamanda kolumu kurtarmak icin cırpınıyordum odadan çıktık. beni sürükleyerek merdivenlerden çıkarttı ve bar bölümüne geldik. birilerinin bana yardım etmesini umarak daha cok bağırdım .ama kimse benimle ilgilenmiyordu bile arkasını dönerek "kapa çeneni "diye bağırdı
ne olduğunu anlamadan beni omzuna almıştı sırtına yumruklarımı geçiriyordum pek etki etmiyordu ama ayıya. ona vurdukça benim canım yanıyordu bir süre sonra vazgeçtim o ise bacaklarımda elini gezdiriyordu eee kısacık elbisem tamamen açılmış olmalıydı o da bu fırsatı değerlendiriyordu.bardan çıktık ve güzel bi jipin önünde durduk. beni omuzundan indirdi. ne yapmalıydım şimdi onunla gidemezdim. yapamazdım kendimi bunca zaman korumustum yapamazdim o an biricik ablam aklıma geldi onun 5 gün sonra ölüm yıldönümüydü bense zorla bi adamın yatağına götürülüyordum. gözümden düşen yaşa engel olamadım ve ağlamaya başladım. kurtulmanın tek yolu kaçmak olduğu için o yola sığındım ve koşmaya başladım daha 2 metre bile gidememiştim ki belimdeki sert ellerle irkildim. yakalanmıştım bile kahretsin daha cok ağlamaya başladım. bağıra bağıra avazım çıktığı kadar beni arabanın yanına getirdi. ama hala birakmamisti
"sen ne yaptığını sanıyorsun" diyerek gürledi ama bir şey demedim diyemedim. hıçkırıklarım buna engel oluyodu hickiriklarimin arasından benim bile zor duyduğum" asıl sen ne yaptığını sanıyorsun" diye ona sordum aslında kendime sormuştum. "zorluk çıkarma ve bin şu arabaya" diyerek beni arabanın koltuğuna doğru itti ama direndim. binemezdim ki " piç adi herif orospu çocuğu pezevenk bırak beni "diye bağırdım." sen ne diyorsun "diyerek hafifce söyledi ama hafif olmasına karşın buz gibiydi. korkmustum. ama inatla dediklerimi tekrar ettim .mavi gözleri koyulaştı siyaha yakın bi hal aldı ve bi anda yanağımdaki acıyla heryer karardı.
Gözlerimi hafif araladığımda yatak odasında yatağın üstündeydim ama benim odam değildi. kahretsin yanağım sızlıyordu ve dudağımın kenarı acıyordu .güneş çoktan doğmuştu bile acaba gece ne olmuştu kıyafetlerim hala üstümde olduğuna göre ve o burda olmadığına göre bişey olmamıştı diye umuyordum.
bi anda odanın içindeki diğer kapı açıldı banyo olmalıydı belinde havlusuyla o çıktı süzülen su damlaları ıslak saçları ve biçimli vucuduyla karşımdaydı gözlerimi ondan alamiyordum ahhh napıyordum ben çocuk belki az sonra hayatımı karartıcaktı bende ona arsızca bakıyordum ama itraf etmeliyim fazla seksiydi gözlerimi onun üzerinden çektim ve odanın öteki ucuna bakmaya başladım "uyanmışsın hele şükür" diyerek konuşmaya başladı yok canım ben hala uyuyorum sen rüya görüyosun galiba diye icimden gecirdim. Ama dışarı vuracak cesaretim yoktu.üzerime doğru gelmeye baslamisti .geriye doğru giderek kendimi korumaya çalışıyordum ama duvara çarpmamla kendimi koruma içgüdüm yok oldu. ne yapicaktim şimdi yanıma geldi o kadar yakındıkki heyecanlanmıştım. korkuyordum ben bade böyle şeylere alışıktım ama bu çok farklıydı kalbim delice atıyordu. burnuma gelen şampuan kokusu kendine has erkeksi kokusuyla karışıyordu kendime engel olmalıydım yarı çıplak karşımda dursada çok harika bir kokusu olsada yapamazdım onu göğüslerinden sertce ittim elimin altında bicimli göğüs kaslarını hissetmem urpermeme sebep olsada hemen kendimi topladım . benden böyle bir sey beklemiyordu belliydi biraz yalpaladı ama fazla güçlüydü .donuk bakışları daha donuklaştı daha da sertlesti .salaktim resmen kendi sonumu kendim hazırlıyordum nasıl kurtulacaktim burdan?
arkasını döndü ve sol omuzundaki ejderha dövmesini gördüm. bi dövme bi insan bu kadar mı yakışırdı harika gözüküyordu ahh kahretsin yine ne düşünüyordum ya omuzunun üstünden bana bakıp sertce" duşa gir ve kendine gel sonra seni evine götürürüm" dedi .
neeee anlamamıştım bana bi şey yapmayacaktı yani ama onca yaptığı sey ne içindi niye benim canımı yakıp kalbimi kırmıstı ben bunları düşünürken "tekrar hoşuna gitmedi galiba o zaman buyur" diyerek yatağı gösterdi ahh tabi ki de Hayır" hayır gerizekalı" diyerek odanın içindeki banyonun önüne geldim ve içeri girdim
aynanın karşısı geçtim. ama geçmez olaydım. saçlarım dağılmıştı ağladığım için makyajim akmıştı yanaklarimin yarısı siyaha bulanmıştı sağ yanağımda hafif bi kızarıklık ve dudağımın sağ tarafında ise kanı kurumuş küçük bi yara vardı kan çeneme doğru akmıştı bu halimle zombilere benzedigim doğruydu.
çocuğun niye benle yatmadığı belli. ahhh ya ne diyosun sen çok meraklısın galiba çocuğun altına girmeye diye bilmiş iç sesim konuştu .duşun kapısını açarak içeri girdim ve güzelce yikandim onun naneli sampuanini saçlarıma boca ettim. harikaydi .
cildimin buruşmaya başlamasıyla çıkma vaktinin geldiğini anladım ve çıktım. ama havlu yoktu mecbur onun havlusuyla kurulandım. çıkarttığım kıyafetleri giydim ve içeri girdim .
Yatağın üzerinde oturuyordu .ahh çok yakışıkliydi. Siyah tişört bir insana anca bu kadar yakışırdı uff ne sacmaliyorsun yine bade kes sesini diyerrk kendimi azarladim . Beni baştan aşağı süzdü ve yine gözlerimde takılı kaldı gözleri gözlerimi delip geçiyordu adeta . Gözlerini gözlerimden çekti ama bu seferde yüzümü incelemeye başladı .utanmıştım. yine bardaki gibi kafamı önüme eğdim ve yüzümü görmesini engelledimbu çocuk bana ne yapmıştı en fazla 2 3 saat birlikte bulunmustuk ama ondan etkilenmistim. ne derse hemen yapmıştım ahh ben bade aykal bu durumlarada mi düşecektim. ben her zaman emir veren olurdum ama bu sefer emir alan aciz birine dönüşmüştüm. bu çocuk neler yapmıştı bana böyle ?
kendine gel sen badesin onun çekimine kapılıp onun kölesi olamazsın bunu kendine yapamazsin anca onu kendine köle edersin!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAŞK... Dünyadaki en güzel ama en yaralıyıcı şeylerden biri. iki kişinin en saf duygularla birbirine olan bağı... Sosyetenin en gözde kızı Bade Aykal, gecelerin kötü çocuğu Doruk Benan ve temiz duygularla başlayan bir aşk.. peki bu aşk o kadar güven...