Merhaba arkadaşlar yeni bölüm baya geç geldi Özür dilerim bu arada geçmiş bayramınızda kutlu olsu. yorum ve votelerinizi bekliyorum. Bölüm hikayamde bana en çok destek veren Elif kankime gelsin. seni seviyorum :)))
IYI OKUMALAR :)))
Ne yapmalıyım ki ??
haklılığımı nasıl ortaya çıkarabilirim? adımı nasıl temizleyebilirim ve o gerizekalı Anıl. ahh mal piç şey ya. intikamını gerçekten iyi almıştı.
sen kaşındın Bade çocuğu sen delirttin.
O bara bir daha gidemem. çabuk bir şeyler bulmam gerekiyor ya uff benim muhteşem beynimde dolaşan tilkilere ne oldu?
Olayın şokuna sinirim ve intikam arzusu eklenince düşünme gücüm resmen durmuştu. Hareketlerimde durmuş olmalıki on saattir yolun ortasında sap gibi bekliyorum. --En iyisi eve gitmek
-Hayır bade eve gidip kendini ezik durumuna mı sokacaksın
-Yeterince ezik duruma düştün farkında değil misin o bara bir daha gitmessin olur
-Nasıl gitmem ya oraya gidiş amacım o
-O mu ayıp ayıp taş gibi çocuğa o denmez doruk benan kendisi
İç seslerimin muhteşem çatışmasina son verip kendim düşünmeye başladım ama aklıma bir şey gelmiyordu. Acaba doruktan yardım istesem tabikide olmaz oraya gidip ortalığı birbirine katsam o da olmaz.
Aklıma gelen fikirlerin çoğuna olmaz o olmaz bu da olmaz cevaplarını vermeye devam ederken telefonuma gelen mesaj sesini duydum.
Kesin piç bozuntusu yine nasıl intikam aldım diye dalga geçmek için mesaj yollamıştır bakmıyorum bakmıcam sinirlerim daha da bozulmasın derken elimi telefona atmış çoktan tuş kilidini açmaya başlamıştım bile merak işte
Mesaj bilinmeyen bir numaradandı kesin mağaza indirimi felandır ya. Mesajı açtım ama yazı yerine bir fotoğraf vardı.
Fotoğrafta bir kaç mafya görünümlü adam vardı. Yanlarındaki kişiye bir çanta uzatıyorlardı depo gibi bir yerde çekilmişti. bu ne ya meraktan her an ölebilirim.
Ekran resmini alıp fotoğrafı yaklaştırdım. Çantada silahlar vardı. Kenarından uçları gayet rahat anlaşılıyordu.
Yavaş yavaş yukarıya doğru kaydırdım ve çantayı alan kişiye odaklandım
Ama bu kişi . bu kişi. Anıl.
Ahh Anıl silah kaçakçılığına ortak mı olmuştu yani yasa dışı bir olaya yasalar tarafından suç sayılan bir olayın içinde yer alıyordu.
Ahh elime düştün Anıl bey. Ama bu mesajı kim yollamıştı ki. Neyse sonra düşünürum şimdi Anila ders verme zamanı
Telefonun mesaj bölümünü açıp fotoğrafı Anıl a yolladım. 1 dakika sonra cevap geldi.
' Bunu nerden buldun'
'Buldum işte çok güzel bir fotoğraf dime polislerde görünce bayılacaktır eminim'
'Yapamazsın'
'Tabiki de yaparım gerizekalı beni tanımadın mı?'
' Seni öldürurum'
'Imm iyi düşün silah kaçakçılığına bide cinayet müebbet hapis sebebi olabilir'
Yeni bir mesaj beklerken telefonumun melodisi duyuldu Anıl arıyordu mesaj sarmadi demekki bey efendiyi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAŞK... Dünyadaki en güzel ama en yaralıyıcı şeylerden biri. iki kişinin en saf duygularla birbirine olan bağı... Sosyetenin en gözde kızı Bade Aykal, gecelerin kötü çocuğu Doruk Benan ve temiz duygularla başlayan bir aşk.. peki bu aşk o kadar güven...