Merhaba arkadaşlar yeni bölümuz geldi . okuyucu sayimiz ve votelerimiz her geçen gün artıyor. cok teşekkür ederim. onceki yorumlarda herkes Doruk olduğunu söyledi ama bakalım o mu ?? iyi okumalar
Evet vücudum kollarla sarmalanmisti arkamda duran kişinin kaslı göğüslerine yaslanmıştım ama o kişi her kimse onu görmeme izin vermiyordu.
Ahh sıkıldım artık be sen kimsin ya. Tam arkamı dönmek için yeni bir hamle yapmaya hazırlanırken arkamdaki kişinin dudaklarını kulağımda hissetmemle durdum.
Ve onu dinlemeye başladım.
Dudaklarını kulağıma sürterek " ahh güzelim oyunu sen başlattın ama seni mat etmeden bu oyunu ben bitirmeyeceğim "
Hadi ama bu ses çok tanıdıkta o olamazdı değil mi gözlerim hemen barın öteki ucuna gitti ahh barmen değişmişti ve tam tahmin ettiğim gibi yüzüne viski boşalttığım barmen arkamda duruyordu.
"Sen öyle san ben oyunu başlattım ve az önce de ben bitirdim." dedim.
Beni kollarının arasında kendine doğru çevirdi ve ellerimi alıp boynuna sardı kendi ellerini ise benim belime attı. Dans pozisyonu yaratmıştı. Dışardan bakılınca yanlış anlaşılma olmasın diye barda da ne yanlış anlaşılması olcaksa yani.
"Imm demek oyunu bitirdin ama benimde içinde bulunduğum oyunu benden başkası bitiremez küçük hanım. "
Tiz bir kahkaya engel olamadım. "Çoktan bitti bile neyi bitireceksin ki "dedim ve onu incelemeye başladım.
Kahverengi gözleri saçlarıyla büyük bir uyum oluşturuyordu. Bu uyumada kemerli burnu farklı bir hava katıyordu. Himm aslında fena biri değildi yakışıklıyfı ama bu yakışıklılığı O nun yanında yok denecek türdendi. Ve yine O .sahi o nerdeydi acaba niye onu görmemiştim ki.
Ben böyle düşünurken barmene öküz gibi baktığımı "ne o çok mu hoşlandın benden" diyerek bana farkettirdi.
"Yaa ne demessin bende diyorum ahh ne kadar taş bir şey bu bak bide bende onun kollarındayım"
" ahh itraf etmene gerek yok harika olduğumu biliyorum bebeğim"
"Gerizekalı veya ukala olduğunu da biliyor musun acaba?"
Sorumu görmezden gelerek yani en nefret ettiğim şeyi yaparak
"Teşekkürümü nasıl edeceksin" diye yeni bir soru sordu.
"Teşekkür mü senin gibi bi öküze"
"Evet güzelim o çocuğun kollarından kurtardım seni bi teşekküru veya bi öpücüğü hak ettiğimi düşünüyorum. "
Evet gerçekten beni kurtarmış sayılırdı ama ona asla teşekkür etmezdim .
" Kurtardın mı biz onunla gayet güzel dans ediyorduk sen gelip bozdun asıl"
"Himm o yüzden çocuktan kurtulmak için debeleniyodun ."
"Gözlerin de sorun var galiba dans ediyorduk diyorum dans. debelenmek ne alaka "
'Yaa' diyerek ukalaca gülümsedi.
"Dansınızı bölduysem özür dilerim ama bak o yeni partneriyle baya mutlu"
Gözlerim gösterdigi yere kaydı benim taş ama sapık dansçım yeni biriyle dans ediyordu dans demek yanlış olur tabi. Isin sonunu görebiliyordum yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAŞK... Dünyadaki en güzel ama en yaralıyıcı şeylerden biri. iki kişinin en saf duygularla birbirine olan bağı... Sosyetenin en gözde kızı Bade Aykal, gecelerin kötü çocuğu Doruk Benan ve temiz duygularla başlayan bir aşk.. peki bu aşk o kadar güven...