Ahh şuralarda bi barmen olucakti dime
Gözlerimi onlardan çekip dans pistine kaydırdım. Ordaydı barmenim. Bi kızla baya sarmaş dolaş dans ediyordu.
Uff ya çağırsam yanıma gelirmiydi ki. Onca şey yaptım çocuğa şimdi kızı bırakıp bana mı gelcek.tabi gelecek yani ben Bade yim gelmek zorunda.
Barmene bakmaya başladım. Gerizekalı ya bana baksana. Bakmıyor az önce öküz gibi bakıyodun şimdi niye bakmıyon ya. Kalkıp çağırsam olmaz. Onun gelmesi lazım.
Karşımdaki taş varlığa rezil olmamam için onun buraya bakıp yanıma gelmesi gerekiyor. Dik dik ona bakmaya devam ettim. Heh hele şükür döndü bana doğru. Gelsene diye işaret yaptım. Ama beni takmadı. Resmen beni takmadı.
Ahh biraz can yakıcı olmalıyım galiba. Göz kırpıp o seksi gülümsememi yolladım ve tekrar gelsene diye işaret yaptım ahh yedi numaramı kiyamam ya yanındaki kızı bırakıp bana doğru ilerlemeye başladı.
Gel yavrum gel annene uff yine mallastim.
Gelip yanıma oturdu. Babasının koltuğu ya yayıldı tabi gel üstüme çık öküz.
" Hayırdır fikrin mi değişti"
"Himm olabilir"
"Sence seni affetmelimiyim"
"Affetmemen için nedenin var mi "
"Himm var ama olmasada olur yani" diyerek göz kırptı.
Bende ona gülümsedim. Ve o na baktım karşımda kızı yemeyi bırakmış bana dik dik bakarak sohbet ediyorlardı daha doğrusu kız anlatıyor o da dinliyormuş gibi gozukup bizi kesiyordu.
Ahahahah nasıl oluyomuş bay ben çok öküz. Barmenime biraz daha yaklaştım.
"Adın neydi senin barmen "
diyerek seksice sordum
"Adım Anıl. Senin ne güzellik"
"Himm anil. Senle çok iyi anlasicaz"
"Bence de güzelim senle çok iyi anlaşıcaz"
diyerek yanıma biraz daha sokuldu ve bana tuhaf bir gülüş yolladı.
Gerçekten tuhaf gülüşun içinde piclik hainlik tecavuzcu coskin havalari dolaşıyordu yani.
Evet o gülüşünü takmadım ne yapacaktı ki sanki.
Sohbet etmeye başladık. Baya komik bi o kadarda sapık bi çocuktu. 22 yaşındaymış felan felan işte. Genel olarak en saçma konulardan konuşup güldük gülmek yanlış olur anırdık. Ee tabi bizim sesimizi duydukca bay ben çok öküzün gözleri donuklaşıyor, çenesindeki kas ara ara seyiriyordu.
Ahh canım benim nasıl oluyomuş. Öyle delirtirim ben insanı işte.
"Imm Anıl bana içki alıp gelir misin"
"Kalkıp kendin alsana güzelim elin ayağın tutuyor yani"
"Yaa gidip alamam şimdi sen alıver işte"
"Kızım rahatımı bozma benim o güzel kıçını kaldır ve yürü düşmez merak etme" diyip göz kırptı
"Mal ama bi o kadar da ateşli barmen benim isteğimi yapmıcak mı" dudağımı da büzdüm bu numarayı da yemesse yani erkekliginden suphe ederim az gitte ben de karşımdaki taş varlığın tepkisini ölçeyim dime yani
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Teen FictionAŞK... Dünyadaki en güzel ama en yaralıyıcı şeylerden biri. iki kişinin en saf duygularla birbirine olan bağı... Sosyetenin en gözde kızı Bade Aykal, gecelerin kötü çocuğu Doruk Benan ve temiz duygularla başlayan bir aşk.. peki bu aşk o kadar güven...