Bu daha başlangıçtı bücür

73 4 1
                                    

arkadaşlar yeni bölüm baya gecikti özür dilerim köyde fındık topladığımdan dolayı bölüm yazamadım umarım beğenirsiniz iyi okumalar :)))

    "  Sence de tam anlamıyla tanışmanın zamanı gelmemis miydi bayan korkusuz korkak?" 
 Ne tanışmak mı ?tam anlamiyla mı? ahh heyecandan her an ölebilirim. 

     Ben onun söylediği cumleyi aklimda toparlamaya caalışırken o beni çoktan odanın icine sokmuştu bile. Ona anlamsız gözlerle bakmaya devam ettim Allahim bu cocuk niye bu kadar yakisikli ya neyse bade sakin ol .
  Benim bu anlamsiz bakislarima karsilik olarak bu odaya ilk geldiğimde oturdugum koltugu isaret etti. 
"Otur"
Emir veriyor bi de öküz ya bende hemen otururum ya zaten
Yapmiyacagimi belli eden bir bakış yolladım
"Ya oturursun ya da ben otuttururum" diyerek tehditkar bir sekilde bana karşılık verdi.  Oflaya buflaya koltuğa geçip oturdum
O da karşımda duran masanin kenarina  o seksi poposunu dayayarak bana bakmaya başladı. Sessizlik icinde birbirimize bakarken bu durumdan ilk sıkılan tabi ki de ben olmuştum.
"Neden tanisiyoruz ki"
"Barimin en gözde musterisini tanimaya hakkim var sanırım"
"Bu kararı verirken benim fikrim i sorman gerekmez miydi"
"Benim fikirlerim varken seninkilerin önemi yok bücür"
Ahh benim cumlemle beni vurmuştu bile
"Uff hadi isim var benim taniscaksak tanisalim doruk"
Doruk mu hay dilimi esek arisi soksun karin ortasında çıplak kalayim lann findik bahcesinde boceklere yem olayim ya doruk ne lan hipopatam kafali bade niye soyluyon çocuğun adini ya
"Vayy sen beni coktan tanimissin bile bücür"
"Seni niye tanima gereksinimi duyayim ki ismini duydum o kadar kendini bisey zannetme yani"
Yaptığım bu atar sayesinde cocugu inandirmk icin en küçük bir umudu da yok ettim de neyse
"Peki bücür"
"Bana bücür demeyi keser misin"
"İsmini bilmiyorum sana nasıl seslenmemi bekliyorsun ki büücür"
"Bade aykal"  ohaa bade tc ni de vereydin bade demek neyine yetmiyo aykali da ekliyon
Ismimi söylememle yuzundeki pic ifade silindi yerine sinirli donuk bir ifade geldi bir anda bu degisim neydi ki
"Noldu" 
"Aykallari sevmem " nee niye ki o bizim alimizi nerden taniyordu ki niye sevmiyordu tamam ailemi sosyetede tanımayan yoktu ama sevmeyen ve  Ailemi sevmiyen birinin yaninda bulunmam. ne kadar yakisikli olsada bana zarar verebilridi.

  Çantamı koluma takarak sinirle ayağa kalktim bir an once burdan cikmaliyfim bana zarar verebilirdi.
Yanından gecerken kolumu sertce yakaladi. "Nereye"
"Gidiyorum"
"Neden diyerek kaşlarini kaldirdi ahh boyle daha tatlı oluyor bade amacı saptırma o sana zarar verebilir
"Ailemi sevmeyen birinin yaninda durmam"
"senin yanimda olmani istemesem zaten bu odada olmazdin hatta bu bara adimini bile atamazdin simdi otur suraya konusmamiza devam edelim"
Kibar ama bir okadar sert konuşmustu bir sey demeden kalktığım yere oturdum.
Kafam karismisti ailemi sevmiyordu ama beni yaninda istiyordu bu na sevinsem mi uzulsem mi bilmiyordum ahh salak cocuk ben böyle kendi icimde dusunce havuzunda bogulurken onun sesi kurtaricim oldu hafifce oksurerek ona bakmami saglamisti" sen bakire misin"
Ohaaa be bu nasil soru ya biraksaydi da bogulsaydim. Sanane lan benim bakireligimden. Tanisma dedigi boyle mi oluyor bu salağın
Ben cevap vermedikce yuzundeki siritis biraz daha buyuyordu.
"Sanane "
"Himm peki" diyerek cevap verdi ahh o siritis hala duruyordu ve daha da buyuyordu allahim ya kesin anladi bakire oldugumu
"Ben gidiyorum diyerek ayaklandim aferin bade en iyisi kacmak ya zaten kapının önüne gelmistim ama hala bir sey dememisti veya bana engel olmamisti. Tam çıkacağım sırada "bu tanismalari sıklastiralim "dedi. "Bir daha olmayacagi icin gule gule "
"Bu daha başlangıçti bucur bir dahakine kendini  hazirla "

  ay tansiyonum düştü galiba ya bir daha ki mi biz dorukla yine ayni sekilde tanisma ayy allahim ölüyorum sanirim ya daha ilkinde boyleyse digerleri... icimdeki heyecan patlamasiyla koşa koşa barin kapisina çıktım temiz hava beni biraz sakinleştirmişti. bu konuyu daha sonrasına erteleyip soförümüzü aradım. eve gidip kendime gelmeliydim dime 


arkadaşlar güzel bir bölüm olmadı araya uzun bir zaman girince yazma isteğim kayboldu telafi etmeye çalışacağım yorum ve votelerinizi bekliyorum :)))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin