sen kimsin??

164 29 11
                                    

  merhaba arkadaslar. voteleriniz icin çok teşekkürler umarım seviyorsunuzdur kitabımı multimediayada barmen var :)) iyi okumalar
   Başından aşağı viski dökülmüş bir barmen gerçekten çok komikti.                      Kahkalarıma engel olamıyordum. Benle birlikte olayı gören bir kaç kişi daha gülüyordu.
     Barmene ukalaca "ayy canım özür dilerim ya yanlışlıkla oldu yardım etmemi ister misin ?"  dedim.
Barmenin bana o anki bakışı...

seni şurda yere yatırım bakışı...

sen bittin bakışı ..

Artık nasıl bir bakış attı düşünün yani  bu bakış ordan tüymem gerektiğini bana anlatıyordu. Bende arkamı dönüp kalçamı kıvırta kıvırta masaya doğru ilerlemeye başladım.
Arkamdan "sen bittin seni bi elime geçiriyim evire çevire " diye bağırırken o iğrenç kelimenin gelmemesi için arkamı dönmeden orta parmağımı havaya kaldırdım. Ahh bu kadar da terbiyeliyim işte.
  Masaya oturdum. Heryeri rahat rahat görebileceğim bir yer seçmiştim. Garsondan yeni bir içki aldım. Ve onu yudumlamaya başladım. Canım sıkıldı.  Bu bar sıkıcı geldi bugün bana.
    En iyisi dans etmek diyerek kendimi dans pistine attım . Müziğin ritmine kendimi çoktan kaptırmıştım bile. Herkesin eşi var ama ben tek dans ediyorum derken karşıma taş vari bir varlık geçiverdi oyss yerim ne tatlı şeysin sen öyle.     Evet ona en can yakıcı gülümsememle baktım. 
Benim en seksi gülüşüm o. Erkekleri çeken bi gülüş işte.
O da bana çapkınca gülümsedi. Elindeki bardağı aldım ve gözlerimi ondan ayırmadan kalan son yudumu dudaklarımla  buluşturdum.
   Bardağı eline geri verirken dudaklarımı da seksi bir hareketle yaladım ve beğenmiş bi ifadeyle iç çektim.
   "Hımm " diyerek bana doğru daha da yaklaştı
    Ahh gel benim yeni oyuncağım gel sahibine...
  "Az önce harikaydın" diyerek söze başladı.
   Az önce mi hangi az önceden bahsediyordu ki.
" az önce?"
  "Barmene kafa tutarken işte. "
  "Ahh o mesele" dedim
   olanlar aklıma gelince gülmeme engel olamadım.
" Barmenin senin tehdit ettiği şeyi benle gerçekleştirmeye ne dersin ?"
  Hıhh barmen beni neyle tehdit etmişti ki olayı tekrar düşündüm.  Ahh tabi ya seni evire çevire diye beni tehdit etmiş sayılırdı.
  "Tabiki de hayır gerizekalı o işler için bi dünya orospu var gitip onları bul"
   "Onlardan birini buldum bile" diyerek iyice bana sokuldu ve elini kalçalarıma attı okşamaya başladı.
   Iykk ben az önce sana mı tatlı dedim ya ne kadar taş olsada piç işte.
   "Ya bırak " diye sertçe söyledim ama bağırmıyordum yeni dedikodu konusunun yine ben olmasını istemiyordum tabiki
  Uzaktan bakan biri bizi hoş olmayan bir şekilde dans ediyor sanabilirdi ama olayı yaşayan ben olduğum için hiçte öyle olmadığını biliyordum onu itmeye çalışıyordum ama çok güçlüydü hayvan bırakmıyordu beni.
    tekrar ittim onu ama beni kendine daha çok çekti. Artık vücudumuzda birbirine değmeyen yer yoktu. Her şeyiyle onu gayet iyi hissediyordum. rahatsız olmuştum o ise halinden gayet memnundu. kurtulmak için debelenirken birileri bize çarptı ve onun kollarından ayrıldığımı anladım.
   Ne olmuştu ya derken kendimi başkasının kollarında bulmam bir oldu ama bu kollar beni sıkmıyordu daha serbest bırakıyordu. ama bana arkadan sarılmıştı bu kimdi ki ya arkamı dönmek için uğraşıyordum ama buna engel oluyordu. ahh sen kimsin Allah ın cezası
  evet sizce Bade kimin kollarında . yorum ve votelerinizi bekliyorum.

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin