Hoi hoi allemaal, daar ben ik weer. Laten we maar eens beginnen, bij het begin: SORRY dat ik zo lang niks meer over me heb laten horen. Mijn diepe excuses daarvoor, het is echt niet oké van me om jullie zo lang in het diepe te laten. *vergeef me, sorry, sorry, sorry*
De redenen voor mijn radiostilte zijn verschillend. Iets wat begon als een korte break van Wattpad (en schrijven op zichzelf), eindigde in een hele lange periode van niks doen. Er zijn ondertussen een heleboel dingen aan de hand in mijn privéleven, waardoor ik Wattpad links heb laten liggen. Ik ga al die dingen niet aan jullie neus hangen, maar geloof me als ik zeg dat schrijven geen prioriteit was en dit ook echt niet kon door mijn situatie.
Nu blijft de vraag natuurlijk: wat nu verder? Ik heb hier heel lang over nagedacht, maar ik heb besloten dat ik stop met het schrijven van de Donees-series. Waarschijnlijk zagen sommigen dit wel aankomen door het afwezig zijn van me en misschien is dit wel meer een formaliteit dan noodzaak, maar ik wil het toch zo afronden. Het spijt me echt, maar ik weet nu al dat het schrijven er niet meer voor me inzit. Het plezier wat ik uit schrijven haalde is een beetje weggegaan voor me. Natuurlijk, schrijf ik nog steeds, maar dit zijn hele andere verhalen die eigenlijk alleen naar mezelf gericht zijn.
Nogmaals sorry, ik had dit echt eerder aan jullie moeten vertellen. Mijn god, als jullie het nu nog met me uitgehouden hebben en zelfs nog de moeite doen om dit te lezen, dan geef ik jullie bij deze een staande ovatie. Ik wil jullie bedanken voor al jullie steun. Door jullie positiviteit en fantastische reacties, heb ik echt een geweldige periode meegemaakt. Dus, geef jezelf een applaus, want al jullie support heeft meer met me gedaan dan jullie je misschien wel beseffen.
Ik ga dit afronden. Heel erg bedankt voor het lezen van de Donees Academy en de Donees University (die helaas niet afgerond is). Nogmaals sorry voor het abrupte einde.
Veel liefs,
Eva(PS: Zeg nooit nooit. Misschien schrijf ik hier ooit nog weleens iets op, maar deze serie is helaas afgerond)
JE LEEST
De Donees University
Fantasy❝Het spel is niet afgelopen, het is nog maar net begonnen en jij zit er middenin.❞ Wanneer Rose dacht dat studeren een eitje zou zijn, had ze het toch echt faliekant mis. Studeren met de Jagers in eigen persoon is eerder een achtbaan van verrassinge...