Hamileyim!

488 17 10
                                    

ÖYKÜ'NUN DİLİNDEN;

Ö: ben h...

Tam hamile olduğumu söyliçektim ki bir an fatih geldi odaya.

F: öyküm, nasılsın?
Ö: iyiyim sağol
F: bu herifin ne işi var
Ö: o herif dediğin benim partnerim. İsmide sinan
S: öykü, biz en iyisi gidim siz ikiniz baş başa konuşun.
F: iyi olur.

Sinan tam çikaçakken ben sinani durdurdum.

Ö: sinan..
F: kizim birak gitsin.
S: görüşürüz öykü.

Fatih'e çok kizgin bakıyordum.

Ö: için rahatladı mi? Adami kovdun ya!
F: (gülerek) evet rahatladı canım
Ö: bana canım deme! Şimdi lütfen gidermisin.
F: öykü!
Ö: fatih gidermisin!

Fatih odadan çikmişti. Bende ağlamaya başladım
'Allahım ben napicam. Nolur bana fikir ver yarabbim. Bebeğim babasiz büyümezsin.'

1 AY SONRA
...
1 ay geçmişti...9 haftalık hamileydim. Artik sinan'a söylemem lazım. Çünkü biliyorumki eğer ona söylemezsem bana çok kızar. Bugün hastanede randevum vardi. İlk defa bebeğimin resimini çekçekler. Çok heyecanlıydım. Taksiye binip gitmiştim. Hastaneye gelmiştim. Doktor beni çağırdı.

D: öykü gürman?
Ö: benim!

Diyip ayağa kalktım.

D: merhaba öykü hanım, buyur geçelim odaya.

Echo (bebek kontröl) odasına girdik. Karnıma çok soğuk bişey sürdü ve bebeğimi kontröl etti.

D: herşey yolunda öykü hanım, bakın işte burda bebeğiniz.

Bebeğimi gördüm. Çok mutluydum o an. Sinan olmazsada, onun bir parçasını taşıyorum karnımda. Acaba onun gözleride maviş maviş mi olurdu. Mutluluktan ağlamaya başladım.

D: iyi misiniz öykü hanım?
Ö: evet iyiyim. Mutluluktan ağlıyorum. Birşey yok yani.

Doktor bebeğin fotoğraflarını çekip bana verdi.

Doktor bebeğin fotoğraflarını çekip bana verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bebeğin fotoğrafı)
Bak bak doyamadım.

D: evet öykü hanım. Eve gidebilirsiniz. Yeni randevu için sizi daha sonra arıcam. İyi günler.
Ö: sağol, sizede.

Elimde bebeğin fotoğrafıyla dışarı çıkıyordum ki tam sinani gördüm. Kaçmak istedim ama o beni gördü.
Yanıma doğru geliyordu. Bebeğin fotoğrafını hemen çantama soktum.

S: öykü, senin burda ne işin var? Nasilsin? İyi misin?
Ö: iyiyim, sağol sorduğun için.

Artık herşeyi söylemem lazımdı sinan'a. Mavi gözlerinin içine bakıp;

Ö: sinan, sana bişey söylemem lazım.
S: tabi öyküm. Söyle.
Ö: bir çaybahçesine gidekte konuşalım.

Geldik ve oturduk.

S: söyle bakayım.

Sinan'in ellerini tutmuştum.

Ö: sinan..
S: söyle
Ö: sinan, ben hamileyim.

Sinan şoklardaydı.

S: nasıl yani? Benden mi? Anlamadım.
Ö: evet hamileyim. Babası sensin. Hani 2 ay önce ben senin evine gelmiştim ya, sözde birşey yapmadık. Ama hamile kalmışım senden işte.
Bebek 9 haftalık. Bugünde o yüzden hastanedeydim. İlk resimini çekti doktor.

Bebeğimizin fotoğrafını gösterip;
Ö: tanıştırım. Bizim minik 9 haftalık bebeğimiz.
S: (ağlayarak) nasıl yanı. Ben şimdi baba mi oluyorum. Bir çoçuğum mi oluyor?
Ö: sen baba oluyorsun ben anne
S: peki bana neden önceden söylemedinde şimdi söylüyorsun?
Ö: lütfen beni anla. Eğer sen öğrenirsen fatihte öğrenir sandım. Çok korktum. Ama sana kıyamadım. Ben senin bir parçan taşıyorum, bir canın taşıyorum. Ve senin bilmende hakkın.

Sinan başıma bir öpücük kondurdu. Sonrada bana iyice sarıldı. Çok mutluyduk. Çaybahçesinden çıktık. Sonrada bir an fatih silahla doğru sinan'a dayandı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Çok korkuyordum...

EVEETT ARKADAŞAR YENİ BÖLÜM SİZLERLE. YAZARKEN ÇOK HEYECANIYDIM. BENCE ÇOK GÜZEL BİR BÖLÜM. SİZÇE?
YORUMLARINIZI ALALİM.
VE ŞİMDİDEN SÖYLÜYORUM LÜTFEN BANA SORUP DURMAYIN NE ZAMAN YENİ BÖLÜM GELIYOR ŞUNKU HEP YAZIYORUM NE ZAMAN GELEÇEĞINI.
BU BÖLÜM BAYA UZUN OLDUĞU İÇİN SONRAKİ BÖLÜM BELKİ BİRAZ GEÇ GELİR EN FAZLASİ YARIN. YADA SİZEDE BAĞLI. İYİ GÜNLER SİZE🙏🏼

Bir ÖySin hikâyesi🕊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin