ÖYKÜ'NÜN DILINDEN;
H: ve bebeğimizin çinsiyetii...
Ö&S: evett?
H: tebrik ederim. Bir oğlunuz oldu.
S: aslan oğlum benimmmm! Canım oğlumm
Bak ben sana dedim öykü
Ö: şimdi benim bir oğlum mi olaçak?
H: evet
S: oğlun değil, oğlumuz..Sinan beni koltuktan kaldırmaya yardım ettikten sonra beraber hastaneden çiktik.
S: sevduğum, elini tutmayı izin verirmisin?
Ö: veririm tabiEl ele tutup sahilde yürümeye başladık. Baya yürüdük, 1 saat falan oldu.
Ö: sinan şurda biraz otursak karnım ağrıdı daha yeni ameliyat oldum.
S: sen istemezsende oturmazmiyiz mi biz.Gülüp bir bank'a oturduk.
S: sen bana hastanede demiştin ya, ben sana sevdalandım diye. Ne zaman bana sevdalandın ki?
Ö: ilk görüşte, hanı sana çarpmıştım ya. O an ilk görüşte aşık oldum. Sanki karnımda kelebek varmış gibi hissettim.
S: bende, bende o an aşık oldum. Ama belli etmedim. Yani ilk günde sana söyleyemezdim sana aşık olduğumu. Şimdide birbirimize sevdalandık, bir bebeğimiz oldu.
Ö: evet, herşey çok çabuk geçti.Başımı sinanin göğsüne koydum. Çok güzeldi. Denizi izliyorduk beraber. Ve 10 dakka sonra;
S: öykü. Sen şimdi hamilesin ya. Bizim evlenmemiz lazım.
Ö: evet, ama çok korkuyorum. Fatihten çok korkuyorum.
S: sen merak etme, o fatih'in işini halledecem ben.
Ö: nasil halledecen sinan?
S: seni vurduktan sonra..kaçmıştı. Ama silahını yere atmıştı. Bende o silahi poşetle alıp poşetin içine koydum. Benim parmak izim kalmazsın diye. Onu polise verip, hapise girsin o adam. Bir dahada bize bulaşamaz.
Ö: ne kadar zeki bir adamsın sen ya
S: eh tabi sen sinan tuzcu'nin çoçuğunu taşıyorsun karnında şimdi. Aslan oğlumda benim gibi olucak.
Ö: evet ayni senin gibi. İyi kalpli, yakışıklı, zeki. Ve tabiki senin gibi mavi gözleri olacak💙.Birbirimize doğru yaklaştık. Sinan belimden kendine doğru çekerek, beni dudağımdan öptü. Ve sonrada başımı göğsüne tekrar koydum. Birbirimize iyice sarıldık. Ve bu anin tadını çıkardık. Asla unutamazdım.
Akşam saat 9'de eve gelmiştik. Gerçi o beni evime bıraktı. Sinan tam gidecekken;
Ö: sinan bu gece benimle kalırmısın. Sana sarılıp uyumak istiyorum. Çok uykum geldi.
S: olur tabi. Ama bu saatte uykun mi geldi?
Ö: tabiki. İki canlıyım ben.
S: doğru.Sinanla beraber odama girip sinan beni yatağa koydu. Sinanda yanıma uzandı. Başımı tekrar onun göğsüne koydum.
Ö: sinan, kalbinin sesini duyuyorum.
S: kalbim bir kadına sevdalı. Onu duyuyorsundur.Sonrada uyuya kalmışız öyle.
Devam edecek
Evett arkadaşlar yine yeni bir bölüm sizlerle, umarim beğenirsiniz.
İg/ @asiyemustafaninaski._