Anne,Baba..

403 18 14
                                    

ÖYKÜNUN DİLİNDEN;

Sabah olmuştu. Ben uyandığımda sinan hâla uyuyordu. Onu uyandırmaya kıyamazdım. O yüzden uyumaya devam etmek istedim. Ama çok açıkmıştım. O yüzden yavaşça kalkıp kahvaltı hazırladım. Biberleri mutfakta doğururken birden sinan bana arkadan sarıldı, ve elleri karnımdaydı.

S: günaydın canım
Ö: günaydın

Diyip boynuma öpücük vermeye başladı.

Ö: sinan yapmaa, kahvaltı hazırlıyorum.
S: tamam tamam. Sen otur ben yaparım kahvaltiyi.
Ö: yok gerek yok ben yaparım
S: beraber yaparız o zaman
Ö: iyi peki

Beraber kahvaltı yapıp birbirimize bakıp gülüyorduk. Çok eğleniyorduk. Ve sinan ağzıma bir tane salata verdi. Ara sira böyle yapıyordu. Bende ona domates veriyordum. Çok güldük.
Yemek hazırdı, ve sonrada hemen yemeye başladık, çünkü çok açıkmıştım.

S: had bakalım afiyet olsun
Ö: afiyet olsun

Yemek yiyip birden sinan;

S: öykü. Sen hamilesin, biz birbirimize sevdalıyız. Fatih hapiste. Bence artık oğlumuz dünyaya gelmeden önce evlenmemiz lazım.
Ö: evet bencede. Ama ne zaman düşünüyorsun ki? Daha önce kız isteme var. Daha aileme hamile olduğumu söylemem lazım. Sonrada nikah var. Sonrada düğün.
S: mesela yarın ikimiz ailenin evine gidip hamile olduğunu söylesek. Sonrada haftaya seni ailemle istemeye gelsek. Ve nikahı 1 ay sonra yapsak. Düğünüde 2 ay sonra. İyi mi sence?
Ö: yani benim için iyi. Ama ailemede sormam lazım önce.
S: tabiki.

Bir sonraki gün, sabah:

Sinanla hemen kahvaltı yapıp arabaya bindik. Ailemin evine gidiyorduk.

Ö: sinan ben çok korkuyorum..
S: korkma canım, herşeyi söylememiz gerek.
Ö: evet.

Diyip sinan elimi tutup bir öpücük kondurdu. Bende sonrada onun elini tutup bir öpücük kondurdum. Elimi bütün tol boyunca bırakmadı.
Ailemin evine gelmiştik. Arabadan çıktık. Sinan benim elimi tutup el ele eve doğru yürüdük...
Sinan zile bastı. Kapıyı evin yardımcısı açtı. Bizim ikimize şaşkın şaşkın bakıyordu.

Y(evin yardımcısı): merhaba öykü hanım. Buyrun
Ö: merhaba
S: merhaba

Eve girip annemle babam televizyon izliyordu. Beni ve sinani el ele görünce şok oldular. Tabi anlıyorum onları. Fatihle sevgili olduğumuzu düşünüyorlar.

A(annem): kızım bi adam kim? Ne işin var senin bunla? Niye el ele tutuşuyorsunuz?
B(babam): evet kızım noluyor?
Ö: biliyorum çok şaşırdınız. Anlatacağım.
S: anlatacağız.
Ö: anne, baba..ben hamileyim.
A&B: ne???!!
Ö: evet. 4 aylık hamileyim. Bebeğimin babasıda sinan.
S: sinan tuzcu ben. Memnun oldum.
B: kızımı kandırıp onu hamile bıraktın öyle mi!
Ö: baba öyle bişey yok! Hepsi benim yüzümden. Onu suçlama.
B: kızım senin sevgilin fatih. Bu adam değil.
Ö: baba ben fatihi sevmiyorum. Ben sinan'a sevdalıyım.
B: kızım sen gerçekten seviyormusun bu adamı. Yoksa bu seni tehdit falan mi etti?
Ö: yok baba. Ben sinan'a ilk görüşte aşık oldum. O benim bebeğimin babasi. Ben onu çok seviyorum. Oda beni çok seviyor.

Babam sinan'a doğru yaklaştı

B: bana bak oğlum. Kızıma iyi bakacaksın. Senin çoçuğunu taşıyor karnında.
S: ben sevdalandığım kadına çok iyi bakarım, siz merak etmeyin.
B: peki o zaman. Kız isteme ne zaman?
S: biz öyküyle dün konuştuk. Haftaya kızınızı istemeye gelsek. Olur mu?
B: bize uyar. Sana serap?(öykünun annesinin ismi)
A: banada uyar.
B: haftaya çarşamba günü akşam saat 7'de gelin eve. Hem kızımı istersiniz. Hem diziye bakarız.
S: tamam olur
A: kızım benim torunum kiz mi erkek mi
Ö: erkek annecim. Bir erkek torunun oluyor
A: canımm benim ya.
B: canım torunum benim. Hemen dünyaya gelsin.
S: bizde çok heyecanlıyız. Daha çoçuğumuza kıyafet alaçağız, odasini yapaçağız. Herşey çok güzel olucak.

Ben sinan'in gözlerine bakıp dalmışım.

S: biz artık gidelim o zaman
B: tamam oğlum hadı görüşürüz
S: görüşürüz
Ö: görüşürüz anne, baba
A: görüşürüz canım

Sinanla el ele arabaya bindik. Eve gittik. Sinanla yatağa gittik, birbirimize iyice sarıldık.

S: haftaya seni istemeye geliyoruz..
ö: evet çok heyecanlıyım.
S: canım benim

Sinan başıma bir öpücük kondurdu.

Ö: SİNAN,SİNAN!
S: noldu. Noldu!
Ö: oğlum tekme attı! İlk tekme!
S: gerçekten mi?! Dur bende bakım

Sinan elini karnımın üstüne koyup, bebeğımızın tekmesini hissetti.

S: bende hissettim!
Ö: çok güzel bir gün bugün.
S: evet seninle çok güzel.

Diyip nefes nefese geldik. Sinan dudağımdan öptü. Öyle devam ettik. Sonrada sinana sarılıp boynumu öptü. Sonrada uyuya kalmışız

1 hafta sonra

...

Devam edecek

Yeni uzun bir bölüm geldi umarım beğenirsiniz. 🙈🙏🏼❤️

İg/ @asiyemustafaninaski._ / @neftahfpage_

Bir ÖySin hikâyesi🕊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin