SİNAN'İN DİLİNDEN;
Öykü uyanmıyordu. Öykü'yü kucağıma alıp arabaya götürdüm. Hâla uyanmamişti. Çok korkuyordum. Hemen açıl hastaneye götürdüm. 120 km ile gidiyordum. Kornaya yüz defa başıyordum. Sonunda hastaneye gelmiştik. Hemşireler hemen öykü'yü yatırıp kontrol odasına götürdüler. Bende kapıda bekliyordum.
ÖYKÜ'NUN DİLİNDEN
Bi uyanmışım ki baktım hastanedeyim ve yanımda bir hemşire vardi.
H: (hemşire) merhaba öykü hanım, uyanmışsınız.
Ö: noldu bana? Neden burdayım? Kim beni getirdi buraya?
H: merak etmeyin. Doktor bey şimdi gelip size bilgi verecek. Siz yatın dinlenin. Kendınızı çok yormayın.10 DAKKA SONRA
...
Bi an doktor odaya girdi.D: merhaba öykü hanım, nasılsınız?
Ö: iyiyim. Sadece biraz başım ağrıyor.
D: anladım. Tabiki böyle bişey olur hamilelikte. Normal bu.Ben şaşkın şaşkın doktora bakıyordum.
Ö: ne? Ha- hamile mi??
D: evet öykü hanim. Tebrik ederim. 4 haftalik hamilesiniz.Çok sevinmiştim, ama bir andanda üzüldüm.
Ö: peki ya bu çoçuk kimden?
D: nasil yani? Çoçuğun kimden olduğunu bilmiyorsunuz?
Ö: yani biliyorumda, emin olmak istedim.
D: DNA'ya göre bu çoçuk dışarda bekleyen adamın. Sinan, sinan tuzcu.Aklıma 4 hafta önce neler olduğunu hatırlamıştım. Biz sinanla sadece yatmadık, herşey aklıma geldi o gecenin. Benim karnım şuan sinan'in bir parçası vardi. İnanamıyordum. Çok mutluydum. Ama bir andanda çok korktum. Fatih buna ne yapar? Eğer sinan'a söylersem sinanda belki fatih'e söyler.
Yok, ben sinan'a bişey söyleyem.Ö: anladım.
D: bende babasına söyleyim hamile olduğunuzu.
Ö: hayir, doktor bey! Şey. Ben ona kendim söylemek istiyorumda. Siz lütfen bişey demeyin.
D: (gülerek) pekiDoktor odadan çikinca hemen sinan geldi, koştu yanıma.
S: Öyküm, sana ne oldu? Neyin varmış?
O mavi gözlerine, iyi kalbine yalan söylemeye kıyamadım. Ama sinan'a bişey dersem fatih onu öldürür. O yüzden..
Ö: (kolunu tutup) yok bişey, sadece öyle tansiyonum düştü bayılmışım. Ama şimdi iyiyim.
S: emin misin? Sanki gözlerin öyle demiyor. Bak bişey var moralin bozuk belli. Bana söyleyebilirsin.Dayanamayıp söyliçektim.
Ö: sinan...
S: efendim
Ö: ben h....EVEETTTT ARKADAŞLAR BURDA BİTİRMEK ZORUNDAYDIM BİRAZ HEYECANLI OLDUN DİYE AMA BU AKŞAM SAAT 11'DE FALAN YENİ BÖLÜMÜ GELİR GELMEZSE YARİN SABAH GELİR. BANA KİZMAYIN BURDA BITIRDIM DİYE SKDJRJRLEÇ.
İg/ @asiyemustafaninaski._