ÖYKÜ'NÜN DİLİNDEN;
Sinan arkamdan koşup kolumdan tuttuS: hayır öykü valla ben dolunayi hamile bırakmadım. Yalan söylüyor bizi ayırmak için!
Ö (ağlayarak):ben sana güvendim sinan, ama sen o kadını hamile bıraktın. Şimdi biz bebeğimizle paramparça olduk!
S: sen nasıl bana güvenemezsin ya?!
Ö: kadını hamile bıraktın sinan!... artık senin Öykü Tuzcu diye bir karın yok, ve bebeğin yok.Eve gittim ve geceler hep ağladım. Yanı annemin evine gittim. Düşündüm, düşündüm. Sinan nasıl hem beni hamile bırakabilir, hem eski karısını hamile bıraktı!
SİNAN'İN DİLİNDEN;
Öykü bana çok kızdı, ama ben o kadını hamile bırakmadım...
Evin zili çaldı. Bende 'ÖYKÜ?' Diyerek hemen koşup kapıyı açtım.D: noldu canım şaşırdın mi?
S(kızgın): bana bak git bu evden! Neden yalan söyledin öyküye?! Ben seni hamile bırakmadım! Benden ve karımdan ne istiyorsun?!
D: sizi ayırmak istiyorum. Anladın mi? Evet, yalan söyledim. Ama o kadın seni sevsin istemiyorum.
S: pis yalancı. Git evimden. Hemen çık!
D: inşallah karınla barışırsın, çünkü bu artık çok zor. Sen beni 'hamile' bıraktın.Evden gidip kapıyı kapattım. Yere oturup uzun uzun ağladım.
Sonrada koltuğa uzanıp uzun uzun düşündüm. Kendımı öyküye nasıl affetirecem ? Zaten hamile.
Ben ne yapıcam? Düşüne düşüne uyuya kalmışım.Sabah:
Düşündüm ve dolunaya bir oyun oynamaya karar verdim.Dolunayin evine gittim ve zile çaldım. Kapıyı açıp
D: Hoşgeldin sinancim. Noldu?
S: bana bak sen neden öyküye yalan söyledin? Sen hamile değilsin! Neden beni ve karımı rahat bırakmıyorsun? Ne istiyorsun bizden? Neden oyun oynuyorsun karımla?!
D: evet yalan söylüyorum. Ama sizi ayırmak istiyorum. Sen benim kalbimi kırıp boşandın benimle. Şimdi artık sıra bende. Sizi ayırdım, başardım.
S: peki neden hamile olduğunu söyledin?!
D: ahh canım, onu bende bilmiyorum. Ağzımdan çıktı öyle.
S: peki dolunay. Herşeyi söylediğin için teşekkürler. Şimdi ben bu telefonumdaki ses kayıtı öyküye dinletip benim haklı olduğumu kanıtlıcam.Evden çıkıp öykünün evine gittim. Zile çaldım, çaldım, çaldım. Ve sonunda annesi açtı kapıyı.
A: (öykünün annesi): buyur oğlum
S: annecim öykü evde mi?
A: evet yukarda çağırım öyküyü
S: tabiÖykü Aşağı gelip bana çok kızgın bakıyordu
Ö: anne bizi biraz yalnız bırakır misin lütfen.
A: tabi kızımÖYKÜ'NÜN DİLİNDEN;
Ö: ben sana hayatımdan çık demedim mi?!
S: öykü bak sana birşey dinletmem lazım.
Ö: benim seninle artık bir işim yok!Tam eve girecekken sinan kolumdan beni kendine doğru çekti. Çok yakındık, ama ben uzaklaştım.
Ö: napıyorsun?
S: öykü bak gel dedim!
Ö: gelmiyorum.Ve yine tam evr girecekken sinan beni kucağına alıp beni bir kafeye götürdü.
Ö: sinan bırak beni herkes bize bakıyor!
Sinan beni indirip beni oturmamı rica etti.
Bende herkes bakıyor diye oturdum.Ö: ne varda anlat gidicem işim var.
S: öykü bak bu ses kayıtı iyi dinle lütfen.....
Ses kayıtı dinledim ve ben şok oldum. Bir kadın bizim nikah günümüzde gelip sinan onu hamile biraktiği söyledi. Ve hepsi yalandı. Ben boşuna sinan'i terk ettim. Sinan o sirada arada 'öykü öykü' diyordu ama ben onu duymamış gibi yapıyordum. Çünkü çok utandım. Yüzüne bakamazdım. O yüzden kafeden hemen koşup gittim. O arada sinan arkamdan koşup kolumu tuttu. Bende ağlıyordum ve yüzüne bakmadım.S: öykü iyi misin?
Ö: sinan bırak beni lütfen. Senin yüzünde bakamam. Özür dilerim.SİNAN'İN DİLİNDEN;
Öykü çok kötüydü.S: bir hata yaptın. O kadına inandın. Ama geçti, herşey geçti.
Diyip ben öyküye sarıldım. Başından öpüp iyice sarılıp onun kokunu içime aldım.
S: kokunu çok özlemişim.
Ö: ben seni özledimBu anın tadını geçirip evimize geri döndük.
Öykü hâla biraz kötü olduğu için onu yatağına yatırıp bende salona gittim. Ama gitmeden önce öykünün başına bir öpücük kondurdum.
S: iyi geceler canım benim
Ö: iyi geceler sinanAşağıya salona gidip koltuğa oturdum.
Osman sinav hocayi aracaktım. Tam arıyordum ama birden yukardan öykü 'SİNAN! SİNANN!'
Diye bağırdı. Hemen koştum yukarıya.S: öykü noldu?!
Ö: sinan sancı geldi bebeğime bişey oluyor!Ne yapacağımı bilmiyordum...
Arkadaşlar özür dilerim uzun zamandır bişey paylaşamadım ama çok kalabalık günlerim vardi diğer bölümde gördüm tüm yazdıklarınızı ama size burda bölüm hazır bunuda zor yazdım ama neyse burda bölüm hazır.