Öykü'nun dilinden:
Sabah saat 7'di. Hemen kahvaltimi yiyip sete gitmem lazımdı. Bugün sette ilk günümdu, o yüzden bu gün çok önemli bir gündü. Sofrayı hemen toplayıp sete doğru gittim. Geç kalmıştım o yüzden koşmam lazımdı. Koşuyordum, ve birden biriye çarptım. Gözleri maviydi, ve çok güzel bir gülüşü vardi.
Ö: 'ay pardon çok özür dilerim ya biraz acelem vardi da kusuruma bakma.'
S (sinan) : 'yok önemli değil'Diyip dosyalarini yerden toplayıp ellerim onun eline değdi. Mavi gözlerine bakip dalmişim.
S: 'hanimefendi iyi misiniz'
Diyip gülüyordu
Ö: 'evet iyiyim kusuruma bakma dalmişim öyle.'
S: 'tanışalım mi? Ben sinan, sinan tuzcu.'Sanki sinan'i bir yerden tanıyormuşum gibi geldi.
Ö: 'ahh sinan bey. Bende öykü gürman, sen anlat karadeniz'de asiye rölü oyniyorum. Sizde galiba dizide oyniyorsunuz öyle değil mi?'
S: 'evet, ben mustafa rölünü oyniyorum.'Birbirimize bakıp, gülüyorduk. Ki bir an gülmeye durduk. Sete gitmemiz lazimdi, çok geç kalmıştık. Sonrada sinan beyle beraber hemen koşup gidiyorduk sete doğru. Herkes ordaydi. Bi biz geç kalmıştık.
Ö: 'osman sinav bey, çok özür dilerim geç kaldığım için.'
S: 'geç kalDİK'
Ö: (gülerek) 'evet'
O. Sinav: 'setin ilk günü diye bu sefer size birşey demıyorum. Ama bundan sonra geç kalmak yok.'
Ö&S: 'tamam hocam.'1. Bölüm çekimler başlamıştı. Asiye ve Mustafa sahneleri başlamıştı. Sinan beyle çok gülüyorduk çekımleri yaparken. Set arasi vardi ve biz sinan beyle beraber çay içmeye karar verdik. Oturduk, sohbet ettik.
Ö: 'sinan bey, biraz kendinizden bahsedermisiniz. Sizi tanımak istiyorum.'
S: 'peki. Ama yanlız şu bey'i kaldırdak mi açaba. Biz partneriz. Artik ismimizi söylesek daha iyi olur.'
Ö: (gülerek) 'tamam sinan'
S: 'demekki beni tanimak istiyorsun. Ben 40 yaşındayim ve kitap okumaya çok severim. Zaten kendime ait bir kitabim var. Bak bu kitab'
(Kitabını gösterir)
BÖÇEK.
Ö: 'anladım. Belki birgün kitabi okurum. Bende çok severim kitap okumaya.'Bir anda biri bize seslenip:
'Öykü gürman ve sinan tuzcu, 1. Bölüm çekime devam.' Dedi ve bizde kalkmaya başladık.
Karavandan ilk önce sinan çikti ve beni bekledi. Sonrada ben çikmak istedim ama beklemediğim anda karavandan tam inerken sinanin üstüne düşüp beraber yere düştuk. O kadar yakındık ki. Hiç beklememiştim. O mavi gözlerine bakmaya doyamadım. Baçağim çok açiyordu ki, o açiyi pek hissetmedim.
S: 'Öykü, iyi misin?'HERKESE MERHABA, BEN GİZEM VE BU HİKÂYEYİ SİZLER İÇİN YAZDIM. UMARİM BEĞENİRSİNİZ. BU HİKÂYENİN DEVAMİ YA BUGÜN AKŞAM GELIR YADA YARIN SABAH. BAKARIM ARTİK. BU HİKÂYEYİ KAÇİRMAK İSTEMEZSEN KÜTÜPHANENE EKLİYEBİLİRSİN.
İnstagram: @asiyemustafaninaski._