Fatih silahla sinan'a dayandı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Çok korkuyordum.
F: demekki sen benim nişanlımı hamile bıraktın şerefsiz herif!
S: bak fatih. Bende bilmiyordum. Daha yeni öykü bana söyledi. Bak bırak o silahı sakin sakin konuşalım.SİNAN'İN DİLİNDEN;
Ben öyküyü arkamda saklıyordum. Ki bir an öykü benim önüme geçti.
Ö: gel beni vur! Beni vur o zaman! O adamin hiçbir suçu yok! Ben sarhoştum. Hadi vursana!
F: öykü çekil ordan
S: öykü gel arkamda kal!Öyküyü kendime çekip onu arkama sakladım.
F: artık bende bıktım senden sinan.
Bir an silah'i dayadı kalbime doğru. Silahla vurdu! Ama vurulmadım?
Ö: sinan..
Birden arkama baktım ki öykü vuruldu! Hemde karnından! Birden çok ağlamaya başladım.
Öykü tam yere bayılıyordu ki ben onu tam yakaladım.S: öykü!!! Kurban olduğum, lütfen uyan!
Sonra hemen hastaneyi aradım. Fatihte şoklardaydı. Bi an fatih ordan kaçtı. Ama silahi yere düşürdüydü.
Ö: bebeğimize birşey olursa ölürüm, ama bana birşey olursa bebeğimize iyi bak olur mu.
S: öykü bak öyle deme! Sende bebeğimizde, ikiniz iyi olaçaksiniz.
Ö: sinan çok kan kaybediyorum. Çok uykum var
S: hayır sakın uyuma! Ben hastaneyi aradım şimdi yoldalar.
Ö: seni çok seviyorum sinan..
S: bende seni öyküm♥️Öykü birden bayıldı. Çok korktum, çok ağladım.
S: ÖYKÜ ÖYKÜ CANIM BENİM UYAN LÜTFEN UYAN!!
Bi baktım ambulans geldi. Öykü'yü hemen aldılar ambulansin içinde öykü'nün kanını durdurmaya çalıştılar.
H(hemşire) : hastamız çok kan kaybediyor. Eğer böyle devam ederse hastamızı kaybedebiliriz.
S: ne diyordunuz hemşire hanım? Öykü iyileşicek. Bebeğimizde iyileşicek!
H: hamile mi?
S: evet 9 haftalık.
H: bebek daha çok küçük. O yüzden bebeğin yaşama ihtimali çok düşük.
S: ne?!Daha çok ağlamaya başladım. Paramparça oldum.
Hastaneye geldik.
Hemşire öykü'yü ambulanstan çıkardı, hemen koşarak öykü'yü acil ameliyata götürdüler.
Bende yerimde duramıyordum.7 SAAT SONRA
...
7 saat geçti. Ameliyat bittiydi ve doktor bey ameliyathaneden çıktı.S: doktor bey. Öyküyle bebeğim nasıl?
D: sinan bey, çok üzgünüm ama..
S: ama? Söylesenize doktor bey!Devam edeçek
EVETT ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM SİZLERLE. BUGÜN ÖYKÜ ABLAMİN KONSERİNE GİDİÇEM İZMİTTE O YÜZDEN ŞİMDİ SİZE SORUYORUM.
HİKÂYEM NASİLDİ? VE YENİ BÖLÜMÜ YA BİRAZDAN KONSERE GİTMEDEN ÖNCE YADA BU AKŞAM/YARİN SABAH ATARİM. SİZE BAĞLI BU.