Autoričin P. O. V.
(Hsk - Hoseok, Tsn - Tseon)
Hsk : Smijem sjesti? *pokaže na ljuljačku*
Tseon se tu jako trudila sjetiti se neke izlike da Hoseok ne sjedne pored nje, ali je na kraju odustala. Nije uspjela smisliti nešto dovoljno brzo da joj Hoseok povjeruje, tako da je samo pristala i skinula slušalice jer je pretpostavljala da će on htjeti razgovarati.
Tsn : Uhhh... Ummm... Pa... Da
Hsk : OK... *sjedne* Pa... Kako se zovete?
Tsn : Nema potrebe da mi se obraćate s 'Vi'. I zovem se Tseon.
Hsk : U redu. Onda.. Što misliš, Tseon, znamo li se?U tom trenutku, ona je proklela samu sebe što onaj dan prije dva tjedna nije imala snage da bude brža od onih klinaca. Bilo joj je očito da ovaj razgovor za nju neće biti lagan. Čak se i u nekom trenutku premišljala bi li mu trebala reći da je fanovkinja, ali se predomislila na vrijeme.
Tsn : Ne, mislim da ne. Odnosno.... Ma zaboravite.
Hsk : Okeeej....Na brzinu je počeo odmjeravati Tseon, ali pogled mu se zaustavio na zapešću, istom onom zapešću kao prije dva tjedna. Premda, ovaj put je prvo primijetio narukvicu, tamnoplavu-tamnozelenu pletenu narukvicu s drvenom perlom u obliku sove u središtu. Izgledala mu je poznato skoro koliko i Tseon, i bio je prilično siguran da to nije slučajnost.
Hsk : Hej, mogu vidjet tu narukvicu?
Tsn : A... Naravno (skine narukvicu i preda mu je)
Hsk : Mislio sam, kako ti stoji.Tseon se zaista trudila da nađe neko riješenje da joj Hoseok ne vidi ožiljke. Na sreću, uspjela je.
Tsn : Ah to... (nakon kraće pauze) Ok!Uzela je narukvicu i stavila ju, pritom povukavši rukav toliko da joj se ni jedan ožiljak nije vidio i tako ga držala. Onda se okrenula prema Hoseoku i pružila ruku.
Hsk : Pa baš je lijepa. *pogleda u Tseonine oči* Od koga si je dobila?
Tsn : Ne volim pričati o tome. *pusti rukav*
Hsk : U redu.Nastavio ju je odmjeravati točno tamo gdje je stao i onda je primijetio ožiljak iza narukvice, kao i drugi i treći koje rukav više nije skrivao. Dok je govorio, otkrio je da on i ova misteriozna i nesigurna djevojka pored njega imaju jednu naviku zajedničku - smišljanje što će reći kad su već počeli rečenicu. Pretpostavljao je da o ožiljcima večeras neće ništa saznati, a pogotovo ne sad, i trudio se smisliti nešto kao izgovor da joj vidi ruku.
Hsk : Mogu ti vidjet cijelu ruku? Zanima me.....
Tsn : Zanima Vas?
Hsk : Ne moraš se ni ti meni obraćati s 'Vi'. I zanima me jesi li blijeđa od mene.Naravno, ovome je Tseon lako pronašla riješenje da mu ne mora pokazati ožiljke. Dešnjakinja je, što znači da se uvijek rezala po lijevoj ruci. Katkad i po nozi i trbuhu, ali to se sad ionako nije vidjelo. Da ne duljim; odlučila mu je pokazati desnu ruku umjesto lijeve. To je uostalom i praktičnije - Hoseok joj je bio s desne strane. Zavrnula je rukav do ramena. Hoseok se jako trudio ne pokazati svoje razočaranje dok je slijedio njen primjer. Znao je da je pametna, u to nije imao sumnji, ali nije znao da je ovoliko dovitljiva. Točnije, nadao se da nije toliko dovitljiva.
Jung Hoseok P. O. V.
Dok sam zavrtao rukav do ramena, bio sam i razočaran i impresioniran u isto vrijeme. Tseon se brzo snašla i tu mi je postalo očito da o njenim ožiljcima večeras neću ništa doznati ni od nje niti zaključivanjem. Imao sam teoriju, ali.... Iz nekog razloga sam zaista, i mislim ZAISTA jako htio da sam u krivu. Trudio sam se uopće ne razmišljati o tome, što je bilo prilično djetinjasto jer ako sam u pravu, ta činjenica neće nestati ne razmišljanjem o njoj. Stavili smo ruke jednu pored druge bila je blijeđa. Začuđujuće slabo blijeđa, tek par nijansi, ali blijeđa.
Ja : Opa. Razlika je jedva primjetna.
Tsn : Aha. *pogleda na mobitel* Pa, trebala bih krenuti. Već je -Nije stigla završiti jer joj je mobitel pao na pod. Sagnula se da ga podigne, ali sam uspio vidjeti njenu pozadinu - naslovnicu za 'Hope World'. A onda me preplavio takav deja vu osjećaj da sam se sjetio otkud ju znam.
Ja : Hej, sad sam se sjetio!
Tsn (panično stavlja mobitel u ruksak i diže se s klupe pa potrči prema izlazu) : Kao što rekoh, moram ići! Hvala što si platio za mene u kafiću, doviđenja!
Ja : DAJ ČEKAJ!Iskreno, nisam mislio da će me poslušati, ali začuđujuće - je. Stala je.
A/N
Evo nas opet! Što mislite, zašto je Tseon stala? Što joj sad prolazi glavom? I kako vam se sviđaju pjesme koje stavljam? Da nastavim s tim? I zaboravila sam jučer zahvaliti _minana_ što mi je pomogla kad sam zapela. Hvala ti puno! Također, čestitke (uz majušno zakašnjenje) našoj vatrenoj nogometnoj reprezentaciji što su doveli ovu politički i ekonomski sjebanu državu do drugog svjetskog mjesta! Možda jesu pozvali Thompsona u bus, ali su zvjerski igrali! Ali također čestitke našoj junior košarkaškoj reprezentaciji što su nas osvetili pobijedivši Francusku NA NJIHOV DRŽAVNI PRAZNIK (14. 7.) rezultatom 68-58 i time ih izbacili iz europskog prvenstva za juniore. Katkad sam zaista ponosna na svoju domovinu iako i dalje imamo ovakvu politiku.
Do sutra navečer! Volim vas! 💖💖💖💜💜💜💙💙💙