11.

112 16 9
                                    

Jeon Jeongguk P. O. V.

Svi smo izašli iz auta i pitali vozača što se događa. Nitko nije znao, ničeg nije bilo ispred, ničeg iza, a gorivo nam definitivno nije bilo prazno. A to je značilo samo jedno. Pogledali smo prema gumama i prednje su bile probušene. Vidjeli smo dva čavla iza svake i zaključili da su ih ostavili radnici koji su popodne završili na mijenjaju cijevi ovdje. Nismo imali pojma što ćemo, benzinska je bila kilometar udaljena, otprilike pored lokacije za photoshoot, a vozač nije imao rezerve. Nismo imali vremena čekati pauka pa smo se dogovorili s vozačem da on tu čeka službu dok ćemo mi ići pješke, pa će nas pokupiti u 9 kad nam završava ovo čudo. Trebali bismo biti tamo u 7, a sad je 6:35. Svi smo u dobroj formi pa smo zaključili da kašnjenje od 5 minuta nije tako strašno i krenuli smo dalje hodati. Bili smo u tišini, nije nam se baš dalo pričati i svi smo htjeli da se ovaj dan završi. Tišina je bila ugodna, nekako je podsjećala na onu tišinu koju osjećate u ljetno popodne nakon ručka, kad se svi odmarate i pričanje vam ne pada na pamet. Računajući da se neću baš jako ozlijediti ako padnem, zatvorio sam oči, uživao u tišini i malo ubrzao korak.

Time skip : Dođu na snimanje

Kim Taehyung P. O. V.

Namjoon je otišao javiti da smo stigli i ispričati se što kasnimo, a mi smo malo razgledavali okolo. Najednom sam vidio kako jedna cura među ekipom ima preslatkog psa. Ajmeee! Naravno kao dog person sam morao prići i pitati malo. (XX - ta cura)

Ja : Pardon
XX : Da?
Ja : Smijem ga podragat? *pokaže na psa*
XX : Naravno!
Ja (mazi psa) : Kako se zove?
XX : Yeontan. Želite li ga možda?
Ja : Što?
XX : To zapravo nije moj pas. Spasila sam ga, našla sam ga na ulici prije dva dana, ali ga ne mogu zadržati. Tražim mu novi dom. Činite mi se kao da volite pse, a Yeontan treba vlasnika.
Ja : Pa.... Može!
XX : Super! *preda mu psa* Samo što morate pripaziti što mu dajete. Ima malo osjetljiviji želudac, ako mu nešto bude, umiješavajte mu u hranu kiselo vrhnje i lana.
Ja : Shvatio. Inače, ja sam Taehyung.
XX : Znam. Vi ste dio grupe koju danas fotografiramo. BTS, zar ne?
Ja : Dap. Ništa, idem ja polako prema ostalima, uskoro krećemo s fotkanjem. I molim Vas, pričuvajte Yeontana do kraja snimanja. Ne znam kamo bih ga sad stavio.
XX : U redu! Vidimo se!
Ja : Doviđenja.

Nakon snimanja smo se dogovorili s fotografom da će za tjedan dana, nakon što razvije fotografije, donijeti iste u tvrtku pa ćemo vidjeti kako ćemo nadograditi slike da budu taman za naslovnicu. Već smo kretali prema autu, a onda sam otišao do one cure s Yeontanom i pokupio ga. Ispada da je to fotografova zamjenica pa je nabrzaka otišla doma i donijela mi stvari za Yeontana.

Ja : Hvala Vam mnogo na svemu! Zaista ste ljubazni!
XX : Nema problema, zadovoljstvo mi je! Doviđenja!
Ja : Umm... Čekajte malo... *uzme blok i olovku koji su bili na stolu* Ovdje je moj Twitter. Ako želite, možda bismo mogli koji put na prijateljsku kavu. Razmislite, a do tada doviđenja!

Dečki su se šokirali i obradovali Yeontanu kad su ga vidjeli. Nonstop su me pitali kako, gdje, od koga i takve stvari. U autu sam im sve ispričao i na kraju su mi čestitali. Ja sam živio najbliže lokaciji, pa kad smo stali ispred moje kuće, pozdravio sam se s njima i otišao u stan. Yeontan je prvo bio malo prestrašen, ali nakon par minuta je trčkarao po kući i njušio sve. Na kraju je ispalo da se jako veseli svom novom domu, a veselio sam se i ja. Nakon oko 20 minuta se umorio i skočio na kauč, a ja sam legao pored njega i mazio ga po glavi. Dok sam to radio, pokušavao sam misliti o bilo čemu što nije uključivalo Jeongguka i Jimina, ali ključna riječ je pokušavao. Tko zna što oni sad rade... S obzirom na to da sam bio puno preumoran da im pošaljem poruku, mazio sam već uspavanog Yeontana sve dok i sam nisam zaspao.

Kun Tseon P. O. V.

Negdje oko 8 navečer sam izašla. Bilo mi je dosadno doma, a volim biti vani kad Sunce zađe. Noćni zrak me opušta. A i noć sama, uostalom. Volim tamu. Slušalo mi se My little pony pjesme pa sam pustila 'Magic inside' i otišla do parka, gdje sad nema nikog, i pjevala. Osjećam se kao da ovako dobivam malo privatnosti i da nitko ne može čuti moju grozotu od glasa.

'Cause I am just a human! I make mistakes from time to time!'

'And let the magic in my heart stay true, ooh whoa ooh whoa whoa!'

'And now I see those colors right before my eyes!'

'Just like the magic inside you....'

Kad je pjesma završila, ja sam se malo smirila i sjela na ljuljačku, a onda, kad sam pogledala gore, vidjela sam lika kojeg zaista nisam htjela vidjeti.

Mitsonu. (Mts)

Mts : Što radiš ovdje sama, Tseon?

Prije nego što sam išta rekla, iza mene se čuo još jedan glas.

Hsk : Tko kaže da je sama?

I on?!

Ja : Čovječe, jel će se sad svi iz grada okupit ovdje? - rekla sam sarkastično.

A/N

Yoooo. Što mislite o novom nastavku? Tko je Mitsona? Otkud Hoseok? Jesu li je čuli kako pjevaju? Što će sad biti? Pišite mi u komentare svoje teorije, molim vas! Zaista bi mi pomoglo da se mogu orijentirati prema tome što se očekuje. Hvala jiminovbiceps što mi je pomogla. Takođeeer...

167 VIEWOVA I 66 VOTEOVA?! WOT?!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

167 VIEWOVA I 66 VOTEOVA?! WOT?!

Ja stvarno nemam riječi! Ovo je prekrasno, stvarno vam mnogo hvala! Ovo mi jako mnogo znači! Zaista ne mogu vjerovati da mi je priča ovoliko uznapredovala! Hvala vam!

Do idućeg nastavka, ljudi! Love ya!💖💞💙💜

Zbunjenost Where stories live. Discover now