Kun Tseon P. O. V.
Stala sam. Ne znam zašto, ali sam se osjećala kao da trebam stati i okrenuti se.
Hsk : Kao prvo, ostavila si bilježnicu.
A, zato. Znači samo mi je mozak bio veličine grožđice i rekao : 'Ajmo ga poslušat iz jednog razloga i navesti ga da misli da je to zbog njega! To je super ideja, ponosim se sobom!' i zamrznuo mi sve ostale misli. Krasno.
Hsk : A kao drugo, imam nekoliko pitanja za tebe. Zaista te molim da ostaneš. I dalje možeš pobjeći ako hoćeš,ali.... Bi li zaista, ako ništa drugo, ostavila ovo što pišeš?
O ne. Ne smije to vidjeti! Ali opet... Odlučila sam mu dati šansu, ali zadržati konce u svojim rukama.
Ja : U redu. Pod uvjetom da ne pročitaš što piše u mojoj bilježnici i predaš mi ju kad završimo razgovor, ostat ću, ali samo na određeno vrijeme. Imaš tri minute čim kažem sad. Jasno?
Hsk : Kako znaš da neću samo pobjeći s tvojom bilježnicom?
Ja : Kao prvo, da si to namjeravao, već bi. Kao drugo, osoba koja se predstavlja kao svačija nada to ne bi napravila ako nema Downov sindrom i nije psihopat.
Hsk : A kako da znam da ti nećeš pobjeći?
Ja : Bilježnica. Usput, sad.
Jung Hoseok P. O. V.
Tsn : Bilježnica. Usput, sad.
Tri minute!
Ja : Ok. Prvo, zašto si nonstop bježala od mene kad bih te se krenuo prisjećati?
Tsn : Nisam dobra u odnosima s ljudima, osobito ne uživo.
Ja : Koliko imaš godina?
Tsn : 14, ali u veljači ću 15. Idem u prvi srednje i inače sam iz drugog grada.
Ja : Kako to da si ovdje onda?
Tsn : Roditelji.
Ja : Želiš li se dopisivati sa mnom?
Tsn : Molim?
Ja : Činiš se kao jako zanimljiva osoba, Tseon. A i prošlo je dosta vremena otkako sam imao prijatelja koji nije iz benda.A/N
Heeeeloooouuuu! Kao što sam obećala, novo poglavlje! Što mislite o nastavku? Pišite mi teorije u komentare, molim vas! Inače, ispričavam se što je nastavak malo kratak, ali imala sam malo teži dan. Idući će biti regularne duljine, obećajem. Volim vas! 💖💙💜