Park Jimin P. O. V.
Malo sam gledao memeove bezveze po internetu. Odjednom sam naišao na BTS meme website i bio sam zainteresiran. Kad sam malo proskrolao, naišao sam na jednu koja je bila zaista smiješna.
Nažalost, bio sam malo idiot pa sam išao to čitat usred gutljaja soka. I onda se počeo smijat. 'JEBEMU!' - opsovao sam dok sam išao u kuhinju i brisao se papirnatim ručnicima. A onda sam čuo zvono na vratima i pošao otvoriti.
Na vratima su stajali Da Won i Seokjin s.... Uplakanom Tseon na rukama?!
Ja : Wtf Jin hyung?
Sjn : Samo nas pusti da prođemo i objasnit ću ti kasnije. Malena je skoro bila silovana.
Ja : SILOVANA?! KOJI KURAC?!Nakon što su mi sve prepričali, odmah sam ju prigrlio i posjeo na kauč. Nakon onog što joj se dogodilo ne bi joj bilo ugodno ležati. Seokjin je otišao u kuhinju napraviti joj kakao, a ja sam prepričao Da Won otkud znam Tseon, istovremeno pokušavajući Tseon umiriti. Kad se smirila, krenula se ispričavati.
Tsn : Ajme meni, zaista mi je žao....
Dwn : Zbog čega? Pa ti si ta koju su skoro silovali.
Tsn : Pa, da, ali sam stvorila toliku paniku između vas troje zato što nisam prestajala plakati i.... O čovječe, tako mi je žao....
Ja : Hej hej hej, smiri se. Sve je u redu. Ne stvaraš nikakve neprilike, sve što si napravila je sasvim normalno u ovakvim okolnostima. Nemoj se toliko ispričavati.
Sjn : Kakao je tu! Što sam propustio?Kun Tseon P.O.V
Jimin me pokušavao uvjeriti da im nisam na teret i to, ali nije mu išlo. I dalje sam se osjećala toliko krivom... Kad je Seokjin došao s kakaom, samo sam zašutila i uzela šalicu. Nakon par trenutaka, skužila sam da bih se vjeeeerojatno trebala praviti da ne znam tko su Seokjin i Da Won.
Ja : Ummmm... Imam dva pitanja.
Dwn, Sjn i Jmn (istovremeno) : Mi dva odgovora *pogledaju se* AAAAA TELEPATIJAAAA
Ja : Hm, ok. U svakom slučaju, kao prvo, što je u ovoj čokoladi, kao drugo, tko ste vas dvoje?
Sjn : Čokolada, mlijeko, putar i marshmellos. Ja sam Seokjin, ovo je Da Won. Mi smo Jiminovi prijatelji.
Ja : Hvala, i ok.Neugodna šutnja. Fuck. Fuck fuck fuck. Fuck. Fuck. Fuck. Psksondiynsonshnsodnshaospskdi. Help meee.
Ja : Ammmm......
GLUPAČO GLUPA - pomislila sam kad su se njih troje okrenuli prema meni toliko naglo da sam pomislila da će im se vrat slomit.
Ja : Wanna hear a yo mama joke?
Jmn : Sure
Ja : Yo mama's so old, when I told her to act her age, she died.Počeli su se tako naglo smijat da sam se prepala i skoro zadavila tom božanskom toplom čokoladom. A onda sam počela kašljati. Jako kašljati. Opet su se okrenuli prema meni i zabuljili u mene. Iz nekog razloga me uhvatila blaga vrtoglavica i polako mi se počelo mutit pred očima, ali sam smogla snage i pitala ostale zašto toliko bulje u mene. Nisu odgovorili, samo su nastavili gledati, a onda sam vidjela svoj dlan.
A/N
ETO MENE NAAAZAAAAD Jungkookova2132 sorry na čekanju XD ANYWAYYYS ja i dalje ne mogu vjerovati koliko sam napretka u pisanju ostvarila prošli i ovaj tjedan i toga zaista ne bi bilo da nije vas. Ne mogu vam se dovoljno zahvaliti, ljudi. Puno mi sve ovo, zajedno s vama, znači. Do sutra, volim vasss!
💖💗💙💚💛❤️💞💕❣️💓💝💜💟