22.

74 9 9
                                    

Kun Tseon P. O. V.

Nakon što je Hoseok požurio doma zbog sestre, pustila sam si Blackpink. Često volim govoriti da su one i BTS djeca Hada i Afrodite pa zato imaju takve glasove, izgled i osobnost. Malo sam se rasplesala po stanu i slušala njihove glasove. Onda mi je naišla 'Stay' i tu sam i počela pljeskat u ritmu. Osjećala sam se preblesavo zbog toga, ali zamišljala sam da je Tena ondje, sa mnom i da se zajedno zabavljamo. A nakon nekog vremena sam otišla opet van.

Jung Da Won P. O. V.

Sva sreća da se Hoseok vratio na vrijeme. Ne znam kako da mu kažem za sebe i Seokjina....

Flashback

Bila sam na mobitelu, malo igrala šah sama sa sobom, kad li mi je došla poruka...

Sjn : Ej Da Won Noona

Seokjin? Pa otkud on?

Ja : Ej Seokjin... Kako si? Je li sve u redu?
Sjn : Dobro sam, a ti? I da, sve je u redu. Zašto pitaš?
Ja : Isto sam ok. Pitala sam čisto zato što mi se obično ne javljate ni ti ni ostali dečki iz benda
Sjn : Pa, ja sam te zapravo htio pitat jel bi htjela u kino. Ima neki novi film koji mi zvuči zanimljivo, a mislim da bi se i tebi svidio. Mislim da se zove 'Tangled'... Crtić je
Ja : Pa može. Kad, gdje?
Sjn : Petak? U 16? Kod onog tamo kina iza kafića?
Ja : Može. Taman mi tad završava smjena u knjižari preko puta kafića. (ne znam što je ona po profesiji lmao)
Sjn : Ok onda. Vidimo se!

End of flashback

Naravno da ja nisam ništa planirala s Jinom, vjerojatno ni on sa mnom, ali ne znam hoće li i Hoseok misliti isto. Ipak mu je Jin član benda, a ja sestra. A Hoseok je, brat ko brat, zaštitnički nastrojen prema meni.

Ja : *gleda po ormaru* AYO HOBI!
Hsk : Hej Da Won! *dođe i pogleda ju* Zašto se spremaš?
Ja : Danas imam posao, a poslije toga kino, Jin me pozvao.... *izvadi traperice i hoodicu*
Hsk : Nemoj reć?! I ideš?
Ja : Jok spremam se za to da ostanem doma.
Hsk : A dobro onda... Pretpostavljam da on zna svoje granice. A i da ne zna, hyung mi je...
Ja : Ok onda. Drago mi je da si to dobro primio, a sad idi da se presvučem.
Hsk : Čuvaj se sisterico.
Ja : I ti isto braco.

Nakon što sam se presvukla, obukla sam svoje ljučibaste Reebookice i krenula van s ruksakom.

Time skip : Nakon kina, Jin i Da Won idu skupa doma

Ja : BILO JE FENOMENALNO! Posebno ona scena s poplavom!
Sjn : Meni je bila bolja ona iza! Jesi vidjela Eugeneovu facu kad ga je Rapunzel liječila?
Ja :AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! IMAŠ PRAVO!

Odjednom, prolazeći pored srednje, čuli smo vrisak.

Kim Seokjin P. O. V.

Baš kad sam htio Da Won pitati za pomoć s Namjoonom, čuli smo vrisak i ona je potrčala prema izvoru zvuka, a ja za njom. Kad smo stigli, vidjeli smo neku curu i neku sve mi se čini stariju curu, a ta je ležao na mlađoj i dirala ju i ljubila, a ona mlađa je plakala. Da Won se prva pribrala, a ja minutu iza nje, kad je ona starija već ležala sva u bolovima. Da Won je kleknula pored one uplakane, a ja sam čučnuo ispred njih dvije. Jadna malena, sva se tresla i plakala. Tako uplakana je izgledala grozno, ali nije me bilo briga za to : mala je upravo bila zamalo silovana. Trebalo mi je malo vremena, ali sam ispod tih suza prepoznao lice s fotke koju je Tae poslao i skužio da su o toj curi Jimin i Tae pričali. Mislim da su rekli da se zove Tseon, ali nisam htio pokazati da ju znam.

Ja : Da Won, daj, ponijet ću ju ja do Jiminovog stana.
Dwn (Da Won) : Kao prvo, zašto tamo i kao drugo, nećeš ju nosit već ću ja naručit taksi.
Ja : Kao prvo, Jimin i Tae su je upoznali i znaju ju, neću ti sad objašnjavat, kasnije ću ti pokazat, a kao drugo, naruči onda što prije, malena je skroz u šoku.
Dwn : Ok. *izvadi mobitel*
Ja :Hej hej hej. *prigrli ju sebi* Sve je u redu. Na sigurnom si. Ta žena ti više ništa neće.

Kun Tseon P. O. V.

U čast toga da za tjedan dana završavaju školski praznici, prošla sam pored škole, ali neka me ruka povukla i pribila na pod. Školska pedagoginja?! Koja ironija!

Pdg : Napokon.

Znala sam što slijedi. Vrištala sam, a ona mi je začepila usta na najgori mogući način.

Kad su me dvoje ljudi spasili, tresla sam se i plakala, iako sam prepoznala Jinov glas. Dok je razgovarao s drugom osobom, spomenuo je riječi 'Jimin' i 'stan' i koliko god sam se htjela tome usprotiviti da im ne budem na grbači, nisam mogla. Previše sam se tresla i jecala.

A/N

Oprostite ljudi. Znam, znam. OPET. FRICKING AGAIN. Žao mi je, stvarno, jučer sam htjela pisati, ali nisam imala snage. Žao mi je. Trudim se da se ne ponovi, ali jednostavno mi ne ide. Uostalom, mislim da je sad vrijeme da saznate nešto za što mnogi nisu znali.

Prije nego što sam počela pisati ovaj fanfic, napisala sam priču za jedno natjecanje i poslala ju. Zaprimljena je u konkurenciju i ako bude prošla, primit će ju u službenu zbirku priča. Pogodite što? Za oko 2 tjedna bi trebali doći rezultati. Bojim se i jako sam nervozna, i to mi malo crpi energiju. Ali dosta o tome... Pliz komentirajte i davajte mi mišljenja, teorije, što god. Volim vas! 💖💙💜

Zbunjenost Donde viven las historias. Descúbrelo ahora