•5•

5.4K 260 72
                                    

Gecen Bölüm: Kızlar kolyedeki yazı icin meraklanıp üni de erkekleri dinlemeye calısırlar o anda jennie sinir olup tae ye kosup bagırıcakken ayagı tasa takılir ve tam dusucekken tae onu tutar ama tae jennieye gulumsediginde sivri dislerini farkeder ve kızĺara bu olayı anlatır.

______________________________________

Lisa: Yoksa Bunlar vampirmi????!?!?!?

Kızlar saskıncasına balkona cıkıp aya bakarlar gece onlara iyi geliyordur sebebini kimse bilmiyor ama gece dısarı baktıklarında icleri huzur buluyordur 1 saat boyunca konusup dusunduler ve jisoo şöle dedi;

Jisoo: Kızlar artık anlatmamız lazım olayları sonucta onlarda bizim hakkımızda bircok sey biliyordur.
Rose: Of !! Bilemiyorum Cıldırmak üzereyim.
Lisa: Jennie sen sivri dislerini gördün dimi eminsin yani.
Jennie: Eminim hatta bende hayal sandım ama animasyon gibi birşey olamaz. O an o dişleri gördügümde 1 saat boyunca susup dişlerine baktım.

O anda lisa nın aklına bir fikir gelir;

Lisa: Kızlar okul cıkısı erkekleri takip mi etsek ?
Rose: Hayir. Okul cıkısı zaten gece oluyor hava kararıyor. Kafayımı yedin! .
Jisoo: Bence kötü fikir deil vampirmi degillermi anlarız.
Jennie: Off.. bilmyrm
Rose: Ya eve deilde baska yere giderlerse nolucak ?
Lisa: O zaman geri döneriz.

Herkes lisaya katıldıktan sonra yataklarına gidip uyudular.
Sabah oluncada okula gitmeye başladılar. Okula girdiklerinde Hoca erkenden derse girmisti. Ve kızları bekliyordu kızlar sıralarına gecip oturduklarında hocaları anlatmaya başladı;

Hoca: Öncelikllee günaydın cocuklar. Bugun size cok güzel bir haber vericegim artık okulumzda habire etkinlikler duzenlecek. Ve yarın Ormana gidiyoruz. Ve bu sınıftan herkes gelicek gözde sınıf secildiniz kutlarım

Hocanın bu sözlerinden sonra erkekler ve kızlar bir sey oldugunu anlamıştı ama gitmek zorundalardı

Jisoo: Hocaya güvenmeyin yazızı nolucak?
Lisa: Gidip ne olup bittigini örenelim.
Rose: Of lisa senin bu korkusuzlugun birgün başımıza dert acıcak bilesin.
Jennie: KIZLAR OLUP BITENI ANLAMAMIZ ICIN IYI SANS BENCE CUNKU O ERKEKLER EYER VAMPIR YADA BASKA BIRSEYSE ORMANDA ANLARIZ BUNU.

Tüm ekip jennie ye katıldıktan sonra kızlar uyuyup yarını düsünduler.

Namjoon: Yarın kızları korumamız lazım.
Jungkook: Sebep?
Namjoon: Cünkü. Ben önceden bir arastirma yaptim. Kızların gücleri doga su ates hayvanlarla ilgili dogada ormanda olan herşey.
Hoseok: Yani?
Namjoon: Yanisi şu yarın kizlar güclerini farkedebilirler o hocada onların peslerinr dusucek engel olmamiz lazım.

Vampirler de uyuduktan sonra sabah olmuştu kızlar cok güzel giyinmisti. Ve giyindikten sonra okula gittiklerinde herkes onlara bakıyordu.

Onların bu tipini gören vampirlerin azı acık kalmıstı ve konusmaya basladilar;

Onların bu tipini gören vampirlerin azı acık kalmıstı ve konusmaya basladilar;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin: OHahahaha!!.
Jungkoook dayanamayıp lisanın önüne gitti.
Jungkook: Bu tipiniz ne acaba??? ORMANA GIDIYORUZ ORMANA GALAYA DEGIL!!.
Lisa: Sana neden battı jungkook abimizmisin ablamızmısın?

Lisa ablamızmısın dediginde herkes gülmüştü.
O anda hoca geldi ve Haydi cocuklar kamp zamanı diyip seytani bir gülüş attı.

______________________________________

《Gelecek bölüm cok heyecanlı olucak bence

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelecek bölüm cok heyecanlı olucak bence.》

7 VAMPIRE!AU : BTS x BP  *FİNAL OLDU*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin