Gecen Bölüm: Hepsi erkeklere yardima giderler ama jisoo bir hayvanin sesini duyar. Kimden geldigini bilmez ve jin onun kulaklarini tikar jennie tae ye sorar sivri dislerini.
______________________________________
Jin jisoo nun kulaklarını kapatır.
_☆
Jisoo: Napıyorsun sen?
Jin: Konuşma ve lütfen yürü.Jin ile jisoo kamp alananına vardıgında herkes ordaydı ve jin jisoo yu bırakıp namjoonu cagırır.
Jin: Namjoon gelsene
Namjoon: Noldu?
Jin: Gel
"Namjoon gider"
Namjoon: Noldu jin?
Jin: Jisoo ile ormandaydık.
Namjoon: Ormanda birşeymi oldu?
Jin: Jisoo birden bir hayvanın ondan yardım istedigini duydu ama o bilmiyor bir hayvanın ondan yardım istedigini.
Namjoon: Offf başlıyor! bunu dierlerine anlatmamız lazım.2 ekipte olanları birbirine anlatır.
Jennie: Oha lisa
Rose: Aşıkmı oldun?
Lisa: Bilmiyorum ama hayır tekce cok tuaf hiasediyorum.
Jisoo: DURUN! BASIMIZA BUNCA SEY GELDIGINE GIRE KOLYEDEKI YAZI BELKI DEGISMISTIR???
Lisa: Aynen gidip bakalım.
Rose: TamamJisoo kolyeyi actıgında yazının degistigini fakedip
Jisoo: KIZLARRR!!!! EVET DEGISMISSSSSS!!!!!!!.
Jennie: Ne yazıyor?
Jisoo: "Cok yakin zamanda öreniceksiniz. Az kaldı"
Rose: Cos cosKamp alanına geldiklerinde herkes cadırlarına gidip uyurlar. Sabah oldugunda erkekler kalfaltiyi hazirladiginda kızlar cıkar ve lisa jungkookun yanına oturur.
Jungkook: Bakiyorumda cok mutlusun
Lisa: yoooo
Jungkook: hmmm peki madem.Hoca: Kızlar gece yanıma ugrayın.
Kızlar peki der ama korkuyordur. Namjoon sa hocaya dik dik bakar ve;
Namjoon: Biz nie gelmiyoruz hocam.
Hoca: Seni ilgilendiriyormu? Namjooncum
Namjoon: Bir hoca kızları gece gece cagıramazJennie: cok tuaf.
Rose: AYNNN
Hoca gittiginde namjoon kızlara
Namjoon: Gitmiceksiniz dimi?
Jisoo: Gitmek zorundayız.
Jin: Hayır deilsiniz
Rose: Tamam susun az .Gece olmaya başlamıştı. Kızlar korkuyordu ama neler oldugunu örenmek istiyordu o arada kolyedeki yazi degismisti ama kızlar dün actıgı icin degisicegini dusunmediler ve acmadılar kızların hocalarının yanına gitmemesi yazıyordu.
Kizlar hocalarının yanlarına giderler .
Jennie: Noldu hocam
Hoca: Sizle birsey konusmam lazım. Ama önce size corba yapmıştım onu icin hava sogukIcine uyku getirici ilac atmisti kızlar da o corbayı ictiginde.
Kızlar birden bayılmıştı jisoo icinden yardım edin diordu. Hayvan lar erkeklerin yanına gittiler.Hoca ise kızları götürüyordu.
Bir tapınaga Bırakmıştı.Devamı Gelecek Heyecanlı Bir Bölüm Olucak♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 VAMPIRE!AU : BTS x BP *FİNAL OLDU*
FanfictionBir gece zamanı ... Saat; °~ ▪3:35▪ '~Kaderin Tınısı~' Bu Dünya Gercekmi?.... Kim bilirdi karşımıza 7 vampir cıkcagını.. sırlar icinde bir hayat yaşadıgımızı. Hayatımızı nasıl birinin gözledigini saymıyorum bile.. Biz...