Gecmis Bölüm: Namjoon olanlari erkeklere anlattıktan sonra hoca görüp onlara bagırmıştı. Iceri girdiginde kızları görüp agzı acık kalmıştı.
______________________________________
Hoca kızlara isimleriniz acaba jennie, lisa,jisoo,rose mi??? Diye sordugunda jennie evet demisti lisa ordan konusmaya başladı.
Lisa: Hocam acaba odaya girdiginizde bizi gorup isimlerimizi nerden bildiniz cok garibime gittide?
Hoca: Lisa ben bir ogretmenim o yuzden gelirken sizi biraz arastirmistim baska ne olabilirdiki?
Lisa: Tamam. Unutun gitsin hic sormamis varsayın.
Hoca: Peki öle yaparım.Okul günü bittiginde kızlar yurda dönmüştü.
7 vampir se ormandaki evlerine gitmisti.
Jimin: Bugunku hoca da size garip gelmedimi?
Suga: Geldi.
Jin: Ayn.
Namjoon: Bence bu hocada bir seylet var bundan o kadar cok eminim ki.
Jimin: Bende.Taehyung ile jungkook ormandan ceylan bulup gelmisti.
Suga: Ooooooo ziyafet var.
Jungkook: Ne sandın JsowjdowwjisjsksiaosTüm ekip yemegini yiyip uyumustu kızlar rahat olmadıgından uyuyamamis yemek bile yememisti.
Lisa: Napıcagiz kızlar?
Rose: O hocada birsey var yaa ..
Jennie: Yarını merak ediyorum ben asıl .
Jisoo: Aynen bu gunden sonra olacaklara sasirmamamiz lazım o yuzden hemen uyuyalım .Sabah oldugunda kızlar hazırlanıp okula gittiler.
Namjoonun ici rahat etmedigi icin o hocayı dinliyordu. Telelfonda konusurken kapının arkasına gecip dinlemeye basladi.
Hoca: Kızları buldum o fotoraftaki kızlar buyuyup cok guzel olmuslar ise baslayalım en yakın zamanda.
Namjoon bu olup biteni duydugunda hemen jiminin yanina kostu.
Namjoon: Jimin o hocada bir seyler oldugunu biliyordum. Gittim ve kapiyi dinledim. Onların fotoraftaki kiz olduklarini ve en yakin zamanda ise baslayacaklarını söledi. Ve simdi git bu anlattıklarımı dier erkeklere anlat benim bir yere gitmem lazım.
Jimin: Nereye gidiyorsun?
Namjoon: Gelince anlatıcagım.
Jimin: Peki.Jimin herseyi ekibe anlattıktan sonra derse girdiler.
Namjoonsa notta olanların bazılarıni kimseye anlatmamisti notta bir fotoraf vardi ve bu fotorafta bir ormanda ev vardı kocaman orda yasamamizi istemisti. Arkasindaysa kizlarla burda yasayın guvende olucaksiniz yaziyordu.Ders bitmisti ve kizlar eve gitmislerdi.
Jisoo: KIZLARRR ACIL GELINNNN HEMENNNNNNNNN
Kızlar kosarak geldiler;
Rose: Noldu jisoo
Lisa: Noluyor??
Jennie: Neden bagırdın??
Jisoo: Kizlar bu kolyenin icinde ne yazıyodu?
Rose: Kaderiniz basladı gibisinden bise yaziyordu.
Jisoo: "YAZI DEGISMIS"
Lisa: NEE!!!!???
Jennie: Ciddimisin?
Jisoo: Evet suan kucuk yazılarla hocanıza guvenmeyin o 7 erkege guvenin yaziyor!!!!.
Lisa: Bu nasıl olur?Rose: O 7 erkege guvenmekmi?
Jennie: Hocamıza guvenmemekmi!?.
______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 VAMPIRE!AU : BTS x BP *FİNAL OLDU*
FanficBir gece zamanı ... Saat; °~ ▪3:35▪ '~Kaderin Tınısı~' Bu Dünya Gercekmi?.... Kim bilirdi karşımıza 7 vampir cıkcagını.. sırlar icinde bir hayat yaşadıgımızı. Hayatımızı nasıl birinin gözledigini saymıyorum bile.. Biz...