Benim yeri dügmeye basın ve gelin
>●<___________________♡____________________
Herkes dügmeye bastıgında bir odaya ışınlanır burası maharanın ici gibi bir yerdir.
Babalarının elleri ayakları baglıdır ve kızlar hemen babalarının yanına koşup ellerini ayaklarını cözer.
Babaları kızlarını ve cocukları görunce mutluluktan aglamaya başlar bunu gören kızları direk ona sarılırlar.
Namjoon disarida birileri varmi die bakmaya gittiginde dademin olduklari malikanenin üsste oldugunu görür.
Namjoon: Acaba burası neresi dogrusu merak ediyorum biz buraya ışık hızında geldik ama geldigimiz halde 5 dk sürdü ne kadar uzaktayız?
Baba: Ah doğru.. bende nerde oldugumuzu bilmiyorum ama korede olmadıgımız cok belli yagmur ormanlarında olabiliriz...
Jungkook: Oha o zaman direk gidelim burdan.
Tae: Kanka vampiriz neden korkuyosun...
Jungkook: Hayır korkmak deil eve gidip güzelce konuşalım amcamızda neler olup bittigini anlatsın ve dinlensin cok yorgun görunuyor.
Lisa: Evet baba cok yorgun görünüyorsun.
Baba: Hayır ben iyiyim güzel kızım. Siz o adamlara ne yaptınız?
Jimin: Aslında bizde tam anlamıyla bilmiyoruz..
Baba: Nasil?
Rose: Baba şöle oldu o eski okuldaki hocamiz jisoo'ya bir cubuk uzatiyorken biz korkuyla birden havaya firladik etrafimizda alevler felan vardi büyülenmiş gibiydik. Sonra kendi beynimizi aklimizi kullanamadan agzimizdan bir cok cumle cikti ve o adamlar bir yere ısınlandı baba..
Baba: :d
Jennie: Noldu baba?
Baba: Canım kızlarım siz dünya korucularısinız ve sizi kim koruyor Yerlerin ve göklerin yaratıcısı Allah size yardım etmiş meleklerinde katkısı olmuş.
Jisoo: Oha! O zaman suan nerede onlar?
Baba: Canım kızlarım fazla endişelenmeyin Allah onlarî bir yere yolladıysa mutlaka geri döndürmez ama eğer ki dönerlerse bunun üzerinden tek siz degil melekler ve Allah ta yanınızda olucak.
Jin: O zamam her şey bittimi?
Baba: Ama bilmeniz gereken birşey var.. benim bu dedigim kesin olmayabilir geride dönebilirler emin deilim ama şuan rahatız.
Jennie: Peki baba biz seni korucaz ne pahasina olursa olsun yanında olucaz güven bize
Namjoon: Hadi geri kalananını evde konuşalım amcamızda yorulmuştur.Erkekler babalarını ve kızları tutarak ışık hızında eve giderler. Eve gittiklerinde herkes salona oturur.
Baba: Bu evde kalmanıza sevindim
Lisa: Baba cok merak ediyorum biz cocukken noldu? Yani nasıl o adamların eline düştün?
Baba: Siz cocukken sizin güclerinizi gördügümde her yeri aradım aradıkca gücleriniz hakkında isaretler ve sembolller buldum. En son bu guclerinizin ana anahtarını buldum bir küre şeklinde grimsi butun renkler karışmış bir küreydi elimi o küreye uzattım ve tüm geleceginizi gördüm. Ve icime biraz güc aktarılmıştı o yüzden sizinle uzaktan beynimden mesajlasabildim o anda arkamdan adamlar gelip beni uyuttular ve kürenin yarısını hocanız denecek o adam aldı o yüzden ondan uzak durun dedim.
Suga: Oha bu herşeyi acıklıyor
Hoseok: Cok şey yaşamışsınız..
Baba: Evet yaşadım ama hic pişman deilim kızlarım şuan cok mutlu ve saglıklı
Namjoon: Birşey sormak istiyorum aslında sorucagım sorunun cevabını sanırım örendim gibi ama emin olmak icin tekrar sormak istiyorum
Baba: Tamam sor namjoon
Namjoon: Ben bir not bulmustum hatta o notu jiminle okumustuk ama notun devamini hatirlamiyoruz
Baba: Hangi not?
Namjoon:
Notu hatırladıgında babalarını gülme tuttu
Jimin: Namjoon kesin düşündügümüz şey
Baba: Bencede düşündügünüz şey cocuklar ama devamını tekrardan getiriyim.
-Ve heryere not bıraktım siz- ... Onların gelecekte hayatlarından cıkmayacak kisilersiniz mutlu bir aile olucaksınız. Onlara sahip cıkın.
:DNamjoon: Düşündügümüz şeymiş jimin
Jimin: Aynen dlsjsldo
Jennie: Yhaaa baba xjsljdkdksBaba: Cocuklar o adamlar artık hayatımızdan cıktı mutlu huzurlu bir aile olabiliriz♡ Ve artık sizde benim ogullarımsınız. Ve benim bir planım var cok memnun olucaksınız:D
___________________♡____________________
Cok uzun sürdü dimi yb atmam dowpsiosjsks ama dier bölüm final olucak acayip güzel bir final gelicek buna inanıyorum AY LOV YU♡♡♡
Fotoraflarla dolu neşeli ve mükemmel bir son olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 VAMPIRE!AU : BTS x BP *FİNAL OLDU*
FanficBir gece zamanı ... Saat; °~ ▪3:35▪ '~Kaderin Tınısı~' Bu Dünya Gercekmi?.... Kim bilirdi karşımıza 7 vampir cıkcagını.. sırlar icinde bir hayat yaşadıgımızı. Hayatımızı nasıl birinin gözledigini saymıyorum bile.. Biz...