"Biz Mutlu Bir Son Hayal Etmiştik" .
__________________❄__________________
Hoca kızları odaya getirir ve odada mumlar sular ve kapkaranlıktır. Kızlarla bir daire oluşturup ortalarındaki kitabı acar. Ve büyüyü başlatır. O arada kızlar hüngür hüngür aglamaya başlar ve 4 vampirin kulagına aglama sesleri cok yakından gelir. Heleki jungkook a jungkook herkesi cagırir ve ;
Jungkook: İçerdeler
Taehyung: Ne duruyoruz hadi hızlı olalım!
Namjoon: Hadi kapıyı kırıcağız.
Jimin: 1...
Jin: 2..
Jungkook: 3.Kapıyı kırdıkları anda birden icerde rüzgar oluşur. Namjoon kitabı kapatmaya calısırken tae jennie yi kucagına alır.
Tae: Dierlerini alın hemennn!!!
Jungkook kucagına lisayı aldıgıbda lisa cok halsiz kalmıştır cünkü hocaları lisanın gücüne fazla yönelmiştir.
Jungkook: Dayan! Nolursa olsun seni kurtarıcam gözlerini kapatma lisa lütfen.
Lisanın yuzünde gülümseme oluşur.Jimin kucagına roseyi alır. Ve rose kulagına gelicegini biliyordum der.
Jimin: Evet geldim konuşmaya calışma rose lütfen.
Jin kucagına jisoo yu aldigında. Jisoo herşeyi anladım der ve jin şok gecirir.
-O sırada namjoona yardım eden suga ve hoseok hocanın ellerini baglar ve tapınaga hapseder namjoon kitabı alır ve herkes dışarı cıkar. Erkekler kızları cimene oturtturmustur.
Jungkook: Acele et NAMJOON!!!!!!!
Namjoon: Noldu jungkook???
Jungkook: Lisa fazla iyi degil sanırım hoca lisaya fazla yönelmiş.
Namjoon: Şöyle yapacagız. Artık o eve gitmenim tam zamanı o eve kızlarla birlikte koşucaz jet hızınde kosabiliyoruz biliyorsunuz.
Suga: Ya kızlar??
Namjoon: Artık gercegi onlarada anlatıcaz.
Jin: Jisoo anlamış olan biteni.
Namjoon: Hadi o eve gidelim.O eve doru koşarak gittiklerinde evi gören herkes şok icinde kalır evin büyüklügü ve güzelligi gözler alıcıdır.
Hoseok: Wtfff!! Bu ev mi???
Suga: Ormanda böyle bir ev olması cok garip.
Jungkook: Nasılsa nasıl! Iceri girelim lisa iyi degil.Bütün ekip eve girerler ve 4 yatak görürler üzerinde kızların isimleri yazıyordur.
Rose bu yataklarda neden ismimiz yazıyor die mırıldanır.
O arada namjoon lisayı iyilestirmeye calisır kızlar uyurken jungkook cok halsizdir gözleri şişmiş halde oldugu icin tek bir parca yemek bile agzina almıyordur. Namjoon lisaye ozel bitki corbasıni icirdiginde dier kızlarada icirir ve odada kızlar konuşmaya başlar.
Jennie: Bu evde neyin nesi.
Rose: Erkekler bizi kucagında buraya getirmisti birazdan iner sorarız.
Lisa: Ya söylemezlerse?
Jennie: Ya yalan söylerlerse??
Jisoo: Öyle birşey olmıcak. Meram etmeyin aranızda en saglam bendim namjoon artık herşeyi kızlara anlatıcagız dedi o yüzden sorun yapmayalım.
Rose: O degilde erkekler aglıyordu.
Lisa: nee??? Neden?
Rose: Hele jungkook tae, jimin, jin, jungkook bizi görünce halimizi görünce aglamaya başladılar. En kötü durumda olan sendin lisa başında durmadan agladı sonra dayanamayıp aşagaya indi. Sana cok deger veriyor bence.
Jennie: inanamıyorum.
Lisa: Durun jungkooku bulmam lazım.Lisa koşarak alt kata iner.
Namjoon: Lisa sonunda uyanmısssın.
Lisa: Namjoon jungkook nerde?
Namjoon: mutfakta hicbirşey yemedi sen söyle yer kesin. Durmadan üzüldü habire birşey düsünüyor.
Lisa: Tamam. Teşekkürler herşey icin.Lisa mutfaga doru ilerlemeye başladı ve suga konuştu;
Suga: Bunlar sevgili olurlar baksanıza
Hoseok: Katılıyorum.Lisa mutfaga vardigında jungkookun halini gören lisa;
Bir anda bagırarak;
Lisa: BENİM İCİN ÜZÜLME JUNGKOOK BEN COK IYIYIM SENI BOLE GORUNCE ICIM PARCALANDI LUTFEN BENIM ICIN UZULME BAK SAPA SAGLAMIM COK IYIYIM.
Lisa aglıyarak bunları deyince jungkook yanına gitti ve ;
Jungkook: Lütfen beni bir daha korkutma!.. Lütfen.
__________________♡__________________
Cok hoş bir bölüm oldu oy vermeyi unutmayın. En kısa sürede devamını getireceğim🌸
. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 VAMPIRE!AU : BTS x BP *FİNAL OLDU*
FanfictionBir gece zamanı ... Saat; °~ ▪3:35▪ '~Kaderin Tınısı~' Bu Dünya Gercekmi?.... Kim bilirdi karşımıza 7 vampir cıkcagını.. sırlar icinde bir hayat yaşadıgımızı. Hayatımızı nasıl birinin gözledigini saymıyorum bile.. Biz...