•2•

7K 322 59
                                    

Geçen Bölüm: Kızlar üniye gidip sınıflarına girmislerdi. O anda Namjoon Jimine bakarak bagırmıştı JİMİN BUNLAR O KIZLARR !!!!! Herkes namjoona bakmıştı.

______________________________________

Rose namjoonun dediginden sonra kızlara döndü ve

Rose: Kızlar bu cocuk ne diyor ?
Lisa : Hey sen! sen o kızlar derken ne demek istedin?
Namjoon: Yanlış anlamayın. Sizin geliceginizi duydum ve sevinmistim iyi kızlara benziyerdunuz halada ölesiniz yanlıs anlamayın yani no sorun olsun bu da benim deliligim.

Jennie kızlara fısıldadı ve şöle dedi;

Jennie: Ben bu cocuga hic ama hic hic inanmadım habire kekeledi yalan söledigi belli inanmayın kaderimizde şöle yazıyordu okul günün de birseyler olucagi iste olmaya basladi bile!.
Jisoo: Dur dur kaderimizde öle yazdıgına göre er yada gec örenicez banada yalan gibi geldi hadi bakalım .
Lisa: Aynen.
Rose: Aynen.

Kızlar sıralarına oturmustu ve dersin başlamasını bekliyordu namjoon bütün erkekleri alıp sınifın disinda fisildayarak konusmaya basladi. Hepsi de olan biteni merak ediyordu. Jimin haric jimin her seyi en son detayına kadar biliyordu. Artık dierlerinin de örenme sırası gelmisti.

Jungkook: Bizden ne saklıyorsun namjoon ?
Namjoon: Tamam iyi dinleyin ders başlamadan anlatıcagım. O gün geldi cattı.
Simdi 2 yıl önce ben bir not buldum notun icinde şöle yazıyodu:
Siz 7 vampir.. bir gün 4 kızla tanısıcaksıniz. Onları koruyun onlar cocukluk arkadaşı ve hicbirinin ailesi yok yurttan aldım ben onlari daha 1 yasindalardi onlari cocugum saydım ama sonradan örendimki onların gücleri var cocukken bir cok seyi haraket ettiriyorlardı. Daha 2 yasındalardı.

Lisa : Doga ile ilgili seylerde hükümlü.
Jennie : Su ve deniz gibi seylerde hükümlü.
Rose : Ateş gibi seylerde hükümlü.
Jisoo : Hayvanlar konusunda hükümlü.

Kizlarımın böle güclere sahip oldugunu örendigimde korkup aramaya basladim ve seoul a gittim orda bazı seyler buldum bir not vardı ve o küreye dokundugumda kızlarımın kaderini tek tek görmeye basladım. Ama ne yazıkki ssizin onların hayatına girdigini gordum. Ve heryere not bıraktım siz---

Namjoon: devamıni hatirlamiyorum srn jimin sen okurken bu notu yanimdaydin.
Jimin: bende unuttum. LANET OLSUN!
Suga: Peki ne istiyor bizden?
Jimin: Onlari korumamızı ..
Taehyung: Kimden???
Namjoon: Sanırım peslerinde adamlar var bizimde vardi biz hepsini oldurduk sanirim bunun icin onlari korumamizi istiyor.
Jin: Peki onlara anlatıcakmıyız?
Namjoon: Yeri geldigi zaman.

Hocaları geldi ve onlara bagirarak " Siz hadi iceri gecsenize ogretmen zili caldi siz neden icerde deilsiniz ukalalar!."

Iceri gecip oturdular. Hocaları ise kızları görür görmez şok oldu.

______________________________________

______________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Devamı Gelecek..

7 VAMPIRE!AU : BTS x BP  *FİNAL OLDU*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin