Bölüm gecikmişti üzgünüm ama bidakine gecikmicek. SÖZ...
______________________________________
Hayvanlar vampirlerin yanlarına gittiler ama vampirler ne oldugunu cozemedi.
Jin: Yemek ayagımiza geldi.
Namjoon: Durun birşey olmus olmalı.
Jungkook: Ne gibi?Herkes birbirine baktı ve .. KIZLAR HOCALARIN YANINDAYDI DEDILER.
O anda jin jisoo dedi ve namjoon ceteyi her bir yana dagıttı.
Herkes kosarak onları arıyordu.Kızlar tapınaktayken uyandi. Ve jennie kızları uyandırmaya calıştı. Hertaraf kilitli ve hapsedilmişlerdi.
Jennie: kızlar uyanın lütfen!!
Lisa jennienin sesini duyunca sarhos gibi uyanir.
Lisa: Noldu bize?
Jennie: Kendine gel lisa hapsedildik o hocada bisiler oldugunu biliyordum.
Lisa: Doruu o bize en son corba icirmisti ama bize neden bole bise yaptı anlayamıyorum.
Jennie: Dur kızları uyandıralım önce.Rose ve Jisoo yu uyandırılar*
Rose: Şimdi düşünelim. Bunların olmasının bir sebebi var. Kesinlikle ve bunu ya o cocuklardan yada hocadan örenicez.
Jisoo: Haklısın o cocuklarda tuaf. Ama önce hocayı bulmalıyız.
O anda hocaları gelir*Hoca: Uyanmışsıniz.
Lisa: Bizi neden buraya getirdin!!!
Hoca: Hiçbirşey bilmiyorsunuz dimi?
Jennie: Ne gibi?
Hoca: Bilmiyorsaniz artık demem lazım cünkü güclerınizi almak istiyorum.Kızlar Yüksek Sesle " NEEE" DELIRMIŞ OLMALISIN!!
dediler.Hoca: Neden bunlar başınıza geliyor düsünmedinizmi?
Hepinizin ayrı ayrı gücleri var.
O yüzden kapayın cenenizi ve güclerinizi almak icin bana bırakın
Jisoo: Bu gercek degil yalan sölüyorsun!!!!
Hoca: Ister inan ister inanma guclerinizi alıcam yetti artık yarına kadar zamanınız var sonra güclerınizi bana aktarıcagiz.Kızlar aglıyordur ve o anda erkeklerden bagzıları gücsüz kalır.
Bunlar
Taehyung- Jungkook- jin- Jimin' dir
Ve aniden kızlarla bir baglantı kurmaya başlarlar onların düşündügü seyleri onlarda duyar.Jimin: namjoon beynimde rosenin sesini duyuyorum deliriyorum galiba!!
Tae: Bende jennienin kini duyuyorum.
Jungkook: Lan bende lisanın kini duyuyorum.
Jin: Bunu demek istemiyorum ama bende jisooununkini Namjoon noluyor.
Namjoon: Pek bir fikrim yok ama yıllar önce okudugum kitapta böle bir şey ýaziyordu. Sanırım kızlar suan zor bir durumda!! Ve sizi düşünüp sizin onları kurtarmanızı istiyorlar.Grup sok icindeyken kosarak aramaya baslarlar. Onların aglamaları erkeklerin kulagına geldikce deliciek gibi ararlar taehyung hickimseyi böylesine önemsemez oldugu icin suga cok şaşkındır.
Namjoon yerde parlak bir şey görür ve bakar*
Bu kızların kolyesidir ve kolyenin icinde tapınagın adresi ve kızlar burda yazıyordur erkekler onları kurtarmaya doru koşarlar. Tapınaga vardıklarında Tapınagın büyüklügünü gören erkekler şok icinde kalır.Hepsi bir yere dagılır. Aramaya başlarlar.
Hoca kızları karanlık bir odada mumlar ve sular icinde bir odaya gotürür ve ortada bir kitap vardır hepsini yan yana dizip ellerini baglar.
Hoca: Hazır Olun Kızlar Büyünüz başlıyor. :)
O anda kızlar icinden
°Biz mutlu bir son hayal etmiştik° 'der.______________________________________
Birdahaki bölümü en kısa sürede atıcam💝..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 VAMPIRE!AU : BTS x BP *FİNAL OLDU*
FanfictionBir gece zamanı ... Saat; °~ ▪3:35▪ '~Kaderin Tınısı~' Bu Dünya Gercekmi?.... Kim bilirdi karşımıza 7 vampir cıkcagını.. sırlar icinde bir hayat yaşadıgımızı. Hayatımızı nasıl birinin gözledigini saymıyorum bile.. Biz...