Do koncertu klukům zbýval přesně jeden týden. No a já dostala od šéfa zase další prácičku. Prvně jsem si myslela že to budou další nějaké fotky ale spletla jsem se. Tentokrát jsem měla dohlédnout na kluky protože jejich choreograf musel odjet na dva dny do Japonska. A kluci měli za úkol cvičit na tu chvíli sami jejich starší kroky.
První den když jsem přišla za nima do studia mě zase všichni objali. Bylo to strašně roztomilé a mezi nima jsem se cítila dobře protože jsou to asi teď moji jediní přátelé tady v Korei. Kluci mě poprosili jestli bych jim nezašla pro nějaké nudle a tak jsem souhlasila.
O půl hodiny když jsem se vrátila i s nudlemi kluci cvičili. Byli všichni spocení a vůbec mi to nějak nevadilo bylo to dost sexy. Mezitím jim V ukazoval nějaké jejich starší kroky a já se jen dívala a představovala si že tam stojím s něma a tančím. Ale jsem strašný dřevo a neumím tancovat.
"Kate už jses vrátila„ no a je to tu zase takový to když máte motýli v podbřišku jen když ho vidíte. Ty oči, úsměv, to zpocené tričko které se mu lepidlo na jeho vypracované tělo a taky jeho hlas.
"Ano Jungkooki.... už jsem se vrátila„ trošku jsem se pousmála a začala si hrát s pramínkem mích vlasů. A u toho se mu dívala do jeho krásných očí.
"Hmm... no a tancuješ ráda Kate?„ vytrhl mě z přemýšlení Jungkook když jsem si ho představovala bez trička.
"No vlastně to ani neumím, jsem jako dřevo a nikdy jsem takhle netancovala„ trochu jsem se za to styděla a tak jsem se dívala na špičky mích bot.
"Ale noták Kate, nebuď smutná je to jen tanec a za to že to neumíš se stydět nemusíš. Jsi určitě dobrá v jiných věcech ve kterých mi nejsme„ chytil mě prstem za bradu a podzvedl jí tak abych se mu dívala do očí. Achjoo já nevím proč ale každým dnem mi přijde hezčí a přitažlivější než předtím.
Pak už si všichni kluci vzali boxi s nudlemi a pustili se do toho. Měla jsem tam box i já jenže se hůlkami nenajim. A vydličky tam neměli.
"Kate ty si nedáš?„ usmál se Jungkook a podával mi ještě zabalené hůlky.
"No ráda bych ale neumím jíst hůlkama„ podívala jsem se na hůlky které mi podávál Kooki a vzala si je do ruky.
"To nevadí Kate já tě nakrmím„ vicenil zuby Jungkook a dal mi k puse hůlky plné nudlí. Měla jsem dost velký hlad a tak jsem se od něho nechala teda nakrmit.
Když jsme všichni snědli, tak jsem uklidila prázdné boxi do koše. Kluci se převlékli a já se s něma rozloučila.
***
Druhý den jsem přišla o dvě hodinky dříve než kluci a tak jsem tam byla sama. Ale ne nadlouho. Dřív přišel totiž i Jungkook a byl celkem i překvapen.
"Ahoj Kate dneska jsis přivstala co„ usmál se na mě a pak se na mě ušklíbnul.
"Ano a co ty tu děláš tak brzo?„ celkem mě to zajímalo protože tu měli být až v 10:00 a né v 8:00.
"Nevím asi jsem se těšil až tě zase uvidím„ na tuhle odpověď jsem podle mě zčervenala.
Pak mě Jungkook vzal za ruku a vedl mě do vedlejší místnosti kde zkouší tanečky. Hned jsem věděla že bude chtít nejspíš tancovat ale když jsem chtěla něco říct už jsem stála uprostřed místnosti a on u rádia. Pak pustil písničku LOVE ME LIKE YOU DO kterou jsem měla hodně ráda.
Chytil mě za jednu ruku a druhou položil na můj pas, ja jsem se rychle zorientovala a položila jsem svou ruku na jeho záda. Potom mě vedl a já jsem se po něm opičila. Chtěla bych takhle zůstat ještě dýle ale pak písnička zkončila a Jungkook si zničeho nic šel sednout k rohu u stěny.Přišla jsem za ním a z té únavy jsem si dala hlavu do jeho klína. On mě svou rukou hladil ve vlasech a povídal mi jak se dostal k této práci. Já ho mezitím ze zdola pozorovala a prohlížela si každý jeho rys na obličeji. Pozorovala jsem ho tak jako by to mělo být naposled co ho vidím.
Bylo mi tak příjemné jen tak mu ležet v klíně pozorovat ho a poslouchat.Pak se na mě podíval a naše oči se zase setkali. Dívali jsme se na sebe asi tak pět minut než se Jungkook sklonil blíž ke mě a neše rty se spojili. Pak mi Jungkook vyžádal vztup do mojí pusi a já jsem jen povolila. Bylo to tak pěkné dokud jsme neslyšeli známé hlasy.
"Tak přece jen jsem měl pravdu co Kooki„ zašklebil se J-Hope a Jungkooki se na něho zašklebil taky. Já jsem se postavila ze země a šla za klukama kteří se na nás dívali.
"J-Hope nejsem spolu, bylo to jenom nedorozumění a nečekali jsme že se to vůbec stane a nebo že to uvidíte„ řekla jsem mu a odešla jsem do druhé místnosti kde jsem si sedla na gauč.
Chvíli tam bylo ticho ale pak jsem slyšela hudbu a věděla jsem že se vzpamatovali a začali cvičit. Jenomže já se z toho nevzpamatuju snad nikdy bylo to tak krásné. Počkat opravdu bych si to ráda zopakovala? Cítím snad něco k němu ? Nebo snad on ke mě? Bylo tady najednou moc otázek a málo odpovědí...
Ahoj no zadnešek jsem vydala 3 kapitoly a začalo mě to dost bavit. Budu ráda když mi napíšete vaše názory. Tak zase ahoj u dalšího dílu. 👋👋❤❤❤😊
ČTEŠ
Because I love him ~ Cz [Jungkook] ✓
FanfictionKate je dívka která to v životě neměla úplně lehké. Musela se ze své milované Ameriky přestěhovat do Soulu v Jížní Korei kvůli školy. No ale jak mohla jenom tušit že takhle se její život změní? Že najde někoho koho bude milovat? Ale v každém příběhu...