*4*

2.2K 100 18
                                    

Nastal den kdy jsem i s klukama měla odjíždět na jejich koncert. Když jsme přijeli na místo tak na kluky už čekali jejich dvě maskérky. Dokonce ani ony nebyli Koreiky. Měli tmavší pleť a někdy mezi sebou mluvili španělsky. Takže je jasné že jsou ze Španělska, jak neočekávané že. Jen tak co mi Mia řekla vím že jedna se jmenuje Viktoria a ta druhá Sofia a prý to jsou sestry. No byli na sebe celkem podobné.

Za tu dobu co jsme přijeli jsem se ani jednu nepodívala na Jungkooka. Cítila jsem se trapně za to co se stalo předtím. Taky jsem si vyčítala to že nás viděly i kluci. Vím že to není ani moje a ani jeho chyba, prostě se to stalo a už to nejde vrátit zpátky.

Když už kluci byli nalíčení tak odešli někde pryč. Chvíli jsem si myslela že půjdu s nima a poslechnu si jak zpívají. No ale nakonec jsem i s Viktorii a Sofii zůstala v jejich šatně.
“Fakt super„ řekla jsem si pro sebe a vydechla jsem všechen vzduch ze svých plic a nakonec ho zase vdechla zpět.

***

Domů jsem od tamad přijela až pozdě večer. Měla jsem hlad a tak jsem si namazala housku s nějakou pomazánkou a sedla jsem si k televizi.
Pomalu se mi už zavírali oči a já cítila všechnu tu únavu která na mě dopadla. Probudil mě až zvonek. Celkem rozespalá jsem se postavila z křesla a narovnala si svoje zkroucené tělo. Když jsem přišla ke dveřím vykulila jsem překvapeně oči. Nevěděla jsem že ví kde bydlím, nebo že vůbec příjde až ke mě domů. Když jsem se vzpamatovala pozvala jsem ho dál.

“Promiň Kate asi jsem tě vzbudil„ řekl když si sedal do kuchyně ke stolu.

“To nevadí Kooki, co tu vlastně děláš?„ vylezlo ze mě hned jen co jsem si dala vlasy do culíku.

“Přišel jsem se omluvit za to co se předtím stalo„ podíval se na mě svýma rozkošnými očima. Já jsem na to jen zavrtěla hlavou.

“Jungkooku není to tvoje chyba, prostě se to stalo a ani jeden z nás nevěděl že to uvidí i kluci„ usmála jsem se na něho a čekala co z něho vyleze.

Ale dost dlouho bylo ticho, nevěděla jsem co mám říct. Prostě jsem tam jen tak stala a dívala se na něho jak si hraje se svojí rouškou kterou měl v ruce. Až pak z něho konečně něco vypadlo.

“Kate víš přemýšlel jsem nad tím dlouho ale musím ti to říct„ odmlčel se a já jen více zpozornila. “Zamiloval jsem se do tebe„ vypadlo z něho a já se na něho dívala dost nechápavě.

“Počkat co?!„ nakonec jsem po pěti minutách řekla když jsem si to srovnávala v hlavě.

“Jak jako že jses zamiloval?! Známe se jen chvíli a navíc byla to jen jedna pusa Kooki„ máchla jsem trochu rukama a pak jsem se chytila za hlavu.

“Já nevím Kate prostě k tobě cítím něco víc než jako ke kamarádce„ podíval se na mě a pak zase sklonil hlavu dolů.

“Jungkooku já... mám tě ráda ale jen jako kamaráda. Prostě byla to jen jedna pusa a to nic nezmění. Chápeš?„
Podíval se na mě a když chtěl něco říct skočila jsem mu do řeči.

“Nezlob se ale nechodila bych s někým jako jsi ty„ za to co jsem teď řekla jsem nebyla moc pyšná ale vypadlo to ze mě hodně rychle.

“Jak jako s někým jako jsem já? Tobě vadí že jsem Asiat že?„ na tohle se trochu zamračil a zvednul se ze židle.

“Ne jen jsem si svého kluka nepředstavovala takhle„ otočila jsem se k němu zády a strašně jsem se styděla za to jak teď mluvím. Nechápu proč jsem ho prostě slušně neodmítla. Místo toho jsem ho nejspíše urazila.

“Jo takhle představovala jsis ho jako Američana co? Ne jako Asiata chápu to. Radši už půjdu a promiň že jsem tě nějak vyrušil takovýma blbostma, ahoj„ to poslední řekl smutným tónem a než jsem se vzpamatovala byl pryč.

Bylo mi to pak strašně líto protože jsem se k němu zachovala hnusně. A navíc měl pravdu. Nikdy bych nebyla s Asiatem. Ale styděla jsem se mu to přiznat. Navíc by moje rodina v Americe nebyla z takového vztahu moc nadšená. A za dva roky mi zkončí škola a budu se zase vracet zpátky do Ameriky. Takže by to stejně nemělo ani cenu s ním vůbec být. I kdyby nám to klapalo nezůstala bych tady. Sedla jsem si na gauč a přemýšlela jsem nad tím. Jak se mu jenom teď mám podívat do očí? Ze všeho toho přemýšlení a otázek v mé hlavě jsem nakonec usnula...

Tak jo další díl 😊 chtěli byste aby se tyto dvě hrdličky daly dohromady? No přece víte že menší zápletky prostě v příbězích musí být.😏 Takže uvidíme kam se to všechno vyvine 😉 tak ahoj u dalšího dílu 👋💛

Because I love him ~ Cz [Jungkook] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat