Uběhly tři týdny a byli tady vánoce. Moje první vánoce s klukama. Nejhorší jsou ty lítačky po obchodech a hledat vhodné dárky. A věřte mi že takové dárky se nehledají zrovna lehce. A ještě k tomu když jsem našla v kuchyni za oknem dopis pro Santu od Jimina. Dvě věci z jeho dopisu jsem sice našla ale ty ostatní snad ani neexistují.
Jelikož jsem moc neměla čas zdobit cukroví před vánoci, tak ho zdobím na vánoce. Ještě že je tady ten Jin a pomůže mi. Akorát spíše dával pozor na Jimina a Sugu kteří na to cukroví čekaly jak hladoví supy. Kteří nejedli měsíce. A Jiminovi se nakonec
podařilo vzít pár perníčků které si se Sugou rozdělili. Chtěla jsem se na ně zlobit ale to prostě nešlo.Jungkook mezitím v jeho pokoji s Taehyungem balili dárky. Rm a J-Hope zdobili stromeček. Takže každý měl něco na práci a myslím že všechno se nám na vánoce pořádně povedlo. No teda úplně všichni práci neměli ale i pořádně se najíst dá většinou zabrat, tím myslím Jimina a Sugu. Jsem ráda že ty kluky mám a nedělám to třeba sama.
Když jsme s Jinem dozdobili cukroví začaly jsme trochu uklízet. Ať to trochu na ty vánoce vypadá.
Po všech těchto úklidech a zdobení cukroví jsem se unavila. A tak jsem si pustila telku. Na které dávali můj oblíbený film "sám doma" akorát byl v korejštině. Ale celkem dost jsem tomu rozuměla. Pak se ke mě přidaly i ostatní kluci. Až na Jina který už vařil sváteční večeři. Celý dorm voněl vším možným. A konečně mi to tu po tom velkém úklidu připadalo skutečně čisté.
Když byla večeře hotová šli jsme se všichni převléct do svátečního oblečení. Asi třikrát za mnou někdo přišel abych mu s něčím pomohla. A hlavně Kookie. Asi pětkrát jsem mu upravovala kravatu. Nechápu co s ní pořád dělal. Až pak si jí konečně nevšímal a já měla klid.
Po lahodné večeři jsme se všichni odebrali ke stromečku. Kde jsme si rozdali a rozbalili dárky. Byla jsem ráda že kluci byli za dárky ode mě rádi. Potěšilo mě i to když Jimin našel dvě veci které si přál od Santy. Takže Kate Santa mu to splnila. Byla jsem tak ráda že jsem tady na vánoce zrovna s něma. S Jungkookiem jsme si dali pusu pod jmelím. Pak dolezli i ti ostatní kterým jsem dala pusu na líčko.
Potom Suga zasedl za klavír a Jimin s Jungkookem začali zpívat "Christmas Day" oba mají úžasný hlas ale já se vždy spíše zaměřila na Kookieho. Miluji když zpívá.
Jediná věc kterou k tomuhle dnu můžu říct je ta že jsem si to pořádně užila. A budu se těšit i na další rok. A doufám že to bude zase s těmahle mýma klukama... ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE.
Ahoj 👋 takže slíbená vánoční kapitola je venku 🎄💞. Vím že jsem to odflákla ale chtěla jsem to prostě nějak všechno zamotat a popsat dohromady 😂❤️ tak snad se líbí. A i vám přeji Šťastné, veselé a krásné Vánoce. Ať se vám splní všechna vaše přání. A ať pod stromečkem najdete to co jste chtěli. 🎁💕 A hlavně toho cukroví nesněste moc 😂🍪 tak jako Suga a Jimin. 😊💕
Ps: Za tuhle kapitolu se fakt stydím 😅
🎄Nikisha🎄
ČTEŠ
Because I love him ~ Cz [Jungkook] ✓
FanfictionKate je dívka která to v životě neměla úplně lehké. Musela se ze své milované Ameriky přestěhovat do Soulu v Jížní Korei kvůli školy. No ale jak mohla jenom tušit že takhle se její život změní? Že najde někoho koho bude milovat? Ale v každém příběhu...