Volumul Casanova's Heartbreak, din seria Operation, este povestea tristă din spatele măștilor copiilor și adolescenților din diferitele categorii sociale. Fiecare vrea să lupte, fiecare vrea să fie apărat și fiecare vrea să fie el însuși. Însă societatea îi ascunde după acele măști pe care le poartă zi de zi în fața lumii crude și false, ce le destramă visele. Îi închide între cele patru ziduri ale singurătății și tristeții, testându-i, pentru a vedea care are curajul de a ieși și simți aerul proaspăt al libertății. Cu toții avem propria poveste, fie bună, fie rea, este a noastră.
Atenţie, cartea poate conţine scene de violenţă fizică, psihică, limbaj vulgar și cu tentă sexuală!
Nu este recomandată persoanelor cu vârsta sub 15 ani, din cauza traumelor psihice ale personajelor, putând fi influențați, de asemenea, aceştia!
De asemenea, cartea va conţine crime explicite și violență explicită!
Cine citeşte, o va face pe propria răspundere! N-am dreptul de a spune cine citește și cine nu, fiecare își are dreptul.
●
Copyright © 2018 de Li Alexandra
Toate drepturile rezervate. Nicio parte a acestei publicații nu poate fi reprodusă, distribuită sau transmisă sub orice formă sau prin orice mijloace, inclusiv prin fotocopiere, înregistrare sau alte metode electronice sau mecanice, fara acordul scris prealabil al editorului, cu excepția cazului unor scurte citate încorporate în comentarii critice și alte utilizări necomerciale permise de legea copyright.
[If you are reading this story on any other platform other than Wattpad, you are very likely to be at risk of a malware attack. If you wish to read this story in its original safe form, please go to W/A/T/T/P/A/D/./C/O/M/J/I/A/H/E/N/G/-. Thank you.]
CITEȘTI
Operation: Casanova's Heartbreak
Teen Fiction𝐅𝐢𝐜ț𝐢𝐮𝐧𝐞 𝐀𝐝𝐨𝐥𝐞𝐬𝐜𝐞𝐧ț𝐢 | 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 | 𝐃𝐫𝐚𝐦ă | 𝐓𝐫𝐚𝐠𝐞𝐝𝐢𝐞 WANG SIXING - Casanovaul liceului Jianqiuguang și moștenitorul celui mai mare grup corporatist din China, Grupul Wang, poreclit și „Regele Stea Moartă" pentru obic...