C A P I T O L U L 3: YUELIANG

190 39 32
                                    

          Împachetez cât de repede pot și arunc totul în geamantane, inclusiv cărțile și caietele pentru liceu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          Împachetez cât de repede pot și arunc totul în geamantane, inclusiv cărțile și caietele pentru liceu. Nu vreau să dăm ochii cu mama. Dacă l-ar vedea pe SiXing aici, și-ar ieși din pepeni, iar cireașa de pe tort ar fi că trebuie să mă mut la el acasă, sub același acoperiș cu tatăl lui și noua lui soție. Mama mea îi urăște familia, mai ales după ce a aflat că au dat-o afară pe Qian YiYun, mama lui SiXing și fosta doamnă Wang.

          Pun ultima pereche de pantofi peste toate hainele chitite cu vârf și trag fermoarul geamantanului. O să fie al naibii de greu de cărat toate bagajele astea. Oftez extenuată și mă îndrept de spate, auzindu-mi oasele cum trosnesc zgomotos. Zici că-s o bunică în devenire. Îmi arunc ghiozdanul pe umăr și iau cele două geamantane de mânere, trăgându-le după mine și ieșind din cameră.

          — Băieți am terminat aici! strig, în așteptarea fratelui meu și a șatenului.

          Aceștia ies din sufragerie, așa că îmi împing toate gențile înspre ei, oprind ghiozdanul la mine. Trebuie și eu să car ceva. Fără să stea pe gânduri, apucă mânerele, iar eu le deschid ușa pentru a putea ieși. Închid ușa și o încui.

          Într-o gălăgie infernală, cei doi tăntălăi trag după ei gențile, lovindu-le de pereții ce separă holul de apartamentele vecinilor. Cât timp merg afundată în griji, mă rog să nu iasă vreun vecin și să ne ceară socoteală pentru bătăile în pereți și valizele trântite peste tot pe unde apucă.

          Mintea mea e străbătută de mii de gânduri și scenarii în legătură cu mama. Faptul că mă mut fără știrea ei probabil că o va dezamăgi, iar dacă află și la cine, o să scoată fum pe nări de furie. De când cu Qian YiYun, aceasta a tăiat toate legăturile cu familia Wang, nemaivrând să audă de ei – deși e imposibil la cum apar la știri și în ziare.

          Familia Wang este una dintre cele mai influente din Beijing, deținând în fiecare oraș al Chinei câte o companie și o fabrică, unde au în jur de cinci sute de lucrători, din câte îmi aduc eu aminte. De asemenea, Grupul Wang este clasat pe locul șapte în topul primelor zece cele mai mari și influente grupuri corporative din lume.

          Sincer, după ce voi parcurge și anii de universitate, am în plan să-mi depun CV-ul pentru compania lor din Beijing. Salariul este bun, indiferent de poziția pe care o ai, iar cu banii strânși o pot ajuta pe mama să renoveze restaurantul pe care îl deținem și care este și unul dintre cele mai renumite din oraș, având o listă lungă de clienți fideli cu statuturi sociale înalte.

          După ce tata ne-a abandonat, afacerea familiei noastre a rămas pe capul mamei, iar eu, cât și fratele meu, o ajutăm cât putem de mult. În zilele în care suntem mai liberi, cum scăpăm de la liceu, mergem direct la restaurant, ne punem uniformele și ajutăm la ce se poate.

          — TaiYang, ne poți duce cu mașina până la conacul familiei Wang? îmi întreb fratele, încercând să scap de gândurile în care sunt adâncită cu totul.

Operation: Casanova's HeartbreakUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum