C A P I T O L U L 6: SIXING

151 36 33
                                    

          Intru în cantina aglomerată, dar nici bine n-o fac, că YueLiang dă peste mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


          Intru în cantina aglomerată, dar nici bine n-o fac, că YueLiang dă peste mine. Palmele îi sunt aproape strânse în pumni pe pieptul meu, iar privirea surprinsă îi este blocată într-a mea.

          — SiXing, rostește și se depărtează imediat de mine.

          O parte dintre capetele din încăpere se întorc într-o clipită, iar restul își ațintesc privirea în tăvile lor cu mâncare. Doar două tipe au rămas să se certe: Xiao YeHua și eleva transferată, Yun NuWa. Vocile lor se acoperă una pe alta, încât mă fac să le dau cap în cap. Cât de enervant... Dacă știam că drama pornește din stomacul lui NuWa, n-aș mai fi venit aici.

          Mă îndrept către cea mai apropiată masă și le privesc țintă pe cele două, enervat de faptul că nu mi-au sesizat prezența până acum. Dau tăvile la o parte și îmi ridic brațele-n aer, luându-mi avânt, și lovesc cu toată forța în masă. Cei care se află lângă mine tresar la impactul puternic al palmelor mele cu suprafața plată a mesei.

          Imediat după zgomotul brutal provocat de mine, cele două amuțesc și privesc în direcția mea. În sfârșit – liniște.

          — Yun NuWa, abia te-ai transferat și deja te iei la harță cu cineva care nu-i de nasul tău? Și tu, Xiao YeHua. Cine dracu' te crezi, încât să te iei de cineva mai mic decât tine?

          — Dar eu nu i-am spus nimic, ea s-a ridicat ș-a început să țipe. Sunt total nevinovată!

          Ridicătura din tonalitatea vocii sale pur și simplu mă scoate din sărite. Cine se crede să iasă drept victimă și să arunce cu noroi în NuWa?

          — Nevinovată?

          Vocea mea se îmbină la unison cu cele ale lui YueLiang și NuWa, în timp ce toți trei îi aruncăm priviri ucigătoare. Dacă vrea să mă tragă și pe mine în jos, n-are șanse prea mari. Orice lucru prostesc ar face, am martori. Mereu am. Fără martori, mi-aș putea păta numele.

          — Tu îți dai seama câte lucruri murdare ai făcut până acum? Câte persoane ai distrus și le-ai murdărit cu veninul tău? Te-ai atins de YueLiang, care te-a apărat de fiecare dată cum a putut, iar tu doar te-ai folosit de ea. Ești o egoistă și-mi provoci greață, Xiao YeHua.

          — Sunt egoistă pentru că te vreau? Ce are YueLiang și nu am eu?

          Îmi dau ochii peste cap la auzul cuvintelor ei prost alese.

          — Are demnitate – ceea ce tu n-o să mai ai vreodată. Demnitatea ta a murit încă de când ai intrat în camera aia și ți-ai trădat cea mai bună prietenă în cel mai josnic mod posibil.

Operation: Casanova's HeartbreakUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum