Noaptea a trecut la fel de repede precum a venit, iar micul dejun a fost, cu siguranță, cea mai aventuroasă întâmplare din viața mea. Privirile au săgetat de la SiXing, la tatăl lui, de la BiaoZi, la SiXing și de la tatăl lui, la BiaoZi. Numai eu și DongJi am stat și am mâncat liniștiți, deși te-ai fi putut îneca în atmosfera tensionată din bucătărie. M-aș fi așteptat la niște replici usturătoare din partea lui SiXing, dar n-am avut parte de acel festin plin de sarcasm.
Cât despre uniforma mea...
— Știi cât de greu mi-a fost să calc de una singură întreaga uniformă, încât să nu fie câtuși de puțin șifonată? mă plâng fratelui meu, care-și dă ochii peste cap, pregătit să-mi arunce o replică tipică lui.
— Dacă n-ai fi atât de amețită în unele momente, lucrurile astea nu s-ar întâmpla.
TaiYang își încrucișează mâinile la piept, strâmbând din nas și mă privește mustrător.
— Nu e vina mea că am adormit îmbrăcată cu hainele pe care trebuie să le port în fiecare zi lucrătoare la liceu, mă apăr eu, punându-mi, de asemenea, mâinile-n sân.
— Ba cam e.
Știu. Dar nu-mi place să nu-mi dau dreptate. Când merg pe un gând, nu mă abat de la el, chiar dacă știu că este greșit. Așa încerc să-mi perfecționez caracterul și personalitatea prin greșeli de care sunt conștientă și pe care le pot experimenta, doar ca să văd încotro duc ele. Și, desigur, să nu le mai repet în veci.
— Apropo, știi cumva ce-a pățit YeHua? Mă evită încă de când am intrat pe poartă, îi pledez mohorâtă, iar el își ia poziția de meditație.
Chiar nu știu ce se întâmplă cu ea. Ieri venea la mine plângând, cum că SiXing a respins-o, iar astăzi mă evită. De ce? Care e problema? Ce s-a întâmplat cu ea?
— Habar n-am, soro. Poate are legătură cu relația ta falsă cu cel care a umilit-o după ce s-a aruncat în patul lui precum o bucată de carne proaspătă.
Ridică din umeri și rânjește ca în acea dimineață, când s-a întors acasă mangă și nu se putea opri din bolborosit verzi și uscate despre cât de nașpa e viața în societate. Dacă atunci a băut două pahare, mă întreb cum ar reacționa la o sticlă întreagă?
— Parcă erai atras de ea, îmi dau eu ochii peste cap, enervată de schimbarea sa de comportament.
— Bine spus: eram. Îmi plăcea de ea până să văd cum i-a intrat în pat celui mai bun prieten al meu. Nu preiau lucrurile murdare și deja folosite de altcineva.
— Cum poți să spui asta despre ea? mă răstesc, ridicându-mă în picioare de pe bancă, atrăgând atenția tuturor celor din jurul nostru, dar nici că-mi pasă de părerea lor. YeHua este cea mai bună prietenă a mea și n-o să-ți dau voie să-i murdărești numele în felul ăsta.
CITEȘTI
Operation: Casanova's Heartbreak
Teen Fiction𝐅𝐢𝐜ț𝐢𝐮𝐧𝐞 𝐀𝐝𝐨𝐥𝐞𝐬𝐜𝐞𝐧ț𝐢 | 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 | 𝐃𝐫𝐚𝐦ă | 𝐓𝐫𝐚𝐠𝐞𝐝𝐢𝐞 WANG SIXING - Casanovaul liceului Jianqiuguang și moștenitorul celui mai mare grup corporatist din China, Grupul Wang, poreclit și „Regele Stea Moartă" pentru obic...