Reședința Wang
În urmă cu trei ani...Stau în camera mea, așezat în vârful patului, cu genunchii strânși la piept, auzindu-mi părinții certându-se pentru a patra oară pe săptămâna asta. Totul a început în urmă cu două luni, de atunci casa asta nu mai are liniște deloc. De ceva vreme, tata vine mereu acasă însoțit de o femeie cu cel mult cincisprezece ani mai mare decât mine. Mă simt dezgustat și dezamăgit de el. Cum a putut să îi facă așa ceva mamei? Cum a putut să-i facă așa ceva familiei noastre? De ce? De ce a făcut-o? Vreau să aud doar un nenorocit de motiv pentru care a făcut toate astea!
Îmi acopăr urechile pentru a nu mai auzi nimic, dar îmi este absolut imposibil. De la parter se aud bubuituri, bușituri și lucruri sparte, așa că-mi iau inima-n dinți și cu picioarele-mi tremurânde, cobor din pat, încălțând papucii de casă și apropiindu-mă de ușă. Pun mâna pe clanță, însă ezit să apăs pe ea. Dacă agravez lucrurile mai rău decât sunt deja? Trag aer în piept și expir. Apăs în jos pe clanță și deschid ușa, tensiunea lovindu-mă în față.
— Nu mă atinge! se aude vocea mamei mele și mă grăbesc să văd ce se întâmplă.
Rămân amuțit în capul scărilor, tremurând ca varga și tresărind la fiecare zgomot puternic. Imaginea din fața mea e îngrozitoare. Mama mea este căzută pe cioburi, în genunchi, plângând și strigând cu vocea răgușită ca să n-o atingă și să o lase în pace. Lacrimile amare nu-și fac întârziată prezența pe obrajii mei.
Acum văd că tatăl meu este un monstru pe două picioare, fără pic de inimă. Strâng balustrada de lemn și fără să stau pe gânduri, cobor scările, neputând să-mi simt picioarele sau să mai am un control asupra corpului meu. Ochii îmi sunt fixați pe femeia ce mi-a dat viață și m-a crescut cu iubirea ei, ce acum este abandonată de bărbatul pe care l-a iubit cândva și i-a trădat iubirea ei cea pură.
Toți cei de față își dau seama de prezența mea în încăpere. Mama, tata, femeia care ne-a distrus familia, majordomul nostru credincios, doica mea și mătușa mea, sora tatei – care încerca să oprească toată nebunia asta –, mă privesc surprinși.
— SiXing...
Ajuns la baza scărilor, îmi privesc mama rămasă fără glas, înecată în amarul lacrimilor și lăsată într-o baltă de cioburi pline de sânge. Numele meu, rostit plin cu durere de către ea, îmi străpunge inima. Îi pot simți toată durerea care îi zace în suflet.
Pășesc în fața ei și îi întind mâna. Își întinde brațul și-mi prinde ferm mâna, încercând din răsputeri să schițeze un zâmbet pentru mine. Are pielea precum gheața abia scoasă din congelator.
CITEȘTI
Operation: Casanova's Heartbreak
Teen Fiction𝐅𝐢𝐜ț𝐢𝐮𝐧𝐞 𝐀𝐝𝐨𝐥𝐞𝐬𝐜𝐞𝐧ț𝐢 | 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 | 𝐃𝐫𝐚𝐦ă | 𝐓𝐫𝐚𝐠𝐞𝐝𝐢𝐞 WANG SIXING - Casanovaul liceului Jianqiuguang și moștenitorul celui mai mare grup corporatist din China, Grupul Wang, poreclit și „Regele Stea Moartă" pentru obic...