Școala gimnazială
În urmă cu patru ani...Deschid ușa ce duce pe acoperișul școlii și mă pun pe jos cu picioarele încrucișate, deschizându-mi cutia în care am pachetul cu mâncare. Îmi așez căștile în urechi, pornind una dintre baladele mele preferate și încerc să-mi mănânc prânzul liniștită.
Aerul proaspăt adie ușor, răvășindu-mi puțin părul legat într-o coadă de cal. Papilele gustative îmi dansează fericite când iau prima înghițitură. Prânzurile mamei sunt cele mai bune.
La scurt timp după, ușa de la acoperiș se trântește de peretele de piatră, făcând un zgomot ce acoperă muzica din căștile mele. În cadrul ușii se arată marele Wang SiXing, surprins de prezența mea. Mimează un „scuze” și închide ușa în urma sa, apropiindu-se de mine. Se trântește în fund, lângă mine, sprijinindu-se de umărul meu. Îmi scoate o cască din ureche și și-o pune într-a sa, ca apoi să-mi fure un rulou și să-l mănânce, înainte ca eu să mai apuc să mai reacționez. Îi arunc o privire plină de ciudă, iar el ridică din umeri, țuguindu-și buzele.
— Ce? Îmi era foame, se scuză, sprijinindu-și capul de al meu.
Oftez și continui să mănânc liniștită, până mai rămân câteva boabe de orez lipicios. Privesc cu coada ochiului către SiXing, observând că deja s-a pus la somn. S-a zis și cu ora de chineză. Profa o să mă omoare, dacă nu ajung la cursul ei.
Oftez și încerc să mă mișc din poziția incomodă, punându-l pe SiXing cu capul pe coapsele mele. Îi privesc chipul, zâmbind blând, în timp ce degetele mele îi conturează fața perfectă, creionându-și drum până la buzele sale pline și perfecte. Ochii i se deschid brusc, luându-mă prin surprindere. Îmi întorc privirea, dar el se ridică repede în șezut, prinzându-mi fața în palme.
Ochii mi se măresc de uimire, atunci când buzele i se zdrobesc de ale mele, frământându-le ușor. Limba sa îmi trece printre buze, speriindu-mă. Îl împing de umeri, privindu-l dezgustată și ștergându-mă cu dosul palmei la gură. Mă ridic cu picioarele tremurânde, îmi iau telefonul de pe jos și mă grăbesc să plec de-acolo cât de repede pot, uitând în totalitate de casoletă. Lacrimile nu întârzie să apară nici ele. Mi-e scârbă de ceea ce a făcut. Cum îndrăznește? Îl urăsc! Avem doar paisprezece ani, iar el îndrăznește să îmi fure primul sărut? În niciun caz... Sentimentele mele încep să se transforme în ură și dezgust. El va fi dușmanul meu, nu cel mai bun prieten. Ți-ai făcut-o cu mâna ta.
CITEȘTI
Operation: Casanova's Heartbreak
Teen Fiction𝐅𝐢𝐜ț𝐢𝐮𝐧𝐞 𝐀𝐝𝐨𝐥𝐞𝐬𝐜𝐞𝐧ț𝐢 | 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐜𝐞 | 𝐃𝐫𝐚𝐦ă | 𝐓𝐫𝐚𝐠𝐞𝐝𝐢𝐞 WANG SIXING - Casanovaul liceului Jianqiuguang și moștenitorul celui mai mare grup corporatist din China, Grupul Wang, poreclit și „Regele Stea Moartă" pentru obic...