Bum îi roagă pe toți pe un ton amabil să meargă la ore.Dany îl urmeaza pănă în clasă iar diriginta îl prezintă.Oppa îmi trimite un mesaj video cu tot ce se întâmpla. Toata lumea pare incantata de noul venit iar fetele se pare ca nu vor pastra distanta pentru mult timp, ceea ce nu e rau pentru mine.
-Imi pare rau ca am venit asa de tarziu,avem doar 5 luni de stat impreuna asa ca haideti sa ne intelegem bine.Ma numes Daniell Kim si am 18 ani. Cred ca stiti cu totii de ce am venit aici...
Oppa il intrerupe nervos:
-Bun Venit!
-El este primul meu prieten de aici! Sa ai grija de mine hyung!*zice Dany putin cam prea sigur pe el*
-Are dreptate, suntem buni prieteni, hyung!*raspunde putin iritat provocarilor lui Dany*
-Ma bucur ca deja ai un prieten, zambeste entuziasmata diriginta, ce ai zice daca ai sta cu prietenul tau in banca?
-Ar fii minunat!*Dani*
-Asta daca nu s-ar fii oferit Angela! Hyung, chiar imi pare rau!*rade Bum prefacandu-se neputincios*
-Vedeti voi ,copii!
Oppa se ridica din banca si opreste inregistrarea video...totusi, mai erau 20 de minute din ora...
-CEEEE?Cum? ..Oh..
-Domnisoara Park, la director cu tine, cum poti sa faci asta la ora? Suntem un stat democratic dar asta nu inseamna ca poti face ce vrei tu in timpul orei mele de...
Ghiciti... Ce ora? La ce ora pot face eu asta?
-Domnisoara profesoara, va rog, iertati-o de data asta! *spune Ah Ryoung*
-Tu esti un copil bun! De ce sa te neindreptatesc pe tine? Tu nu ai facut nimic !
Da... matematica...tocmai matematica, m-ati prins ! Ma ridic, nesuportand teatrul asta ieftin.
-Da, stiu unde este biroul directorului, ajung acolo dupa fiecare ora de matematica!*eu*
Bineinteles ca nu voi merge acolo ci voi face o vizita la clasa lui Bum, ca de fiecare data.Diriginta lui a fost buna prietena cu mama si o consider ca pe ..o mama e mult spus, ca pe o matusa, dar in nici un caz ca pe Eun Yi care incearca sa ne castige pentru un proces.Am deviat mult de la subiect dar, nu pot sa nu ma gandesc la toate chestiile astea cu care ma confrunt zii de zii.
Min Na, caci asa se numea ajjuma, era o femeie urata, de 40 de ani dar avea un suflet bun, desii nu era batrana deja incepuse sa incarunteasca si asta nu mi se parea prea bine.Mergeam la ea in fiecare sambata si ne uitam la filme istorice.Este profesoara de istorie si nici nu cred ca vreti sa va imaginati ce traiam in fiecare seara: "Acolo nu a fost asa, defapt regele a luat arma si, in anul ...." .Imi placea asta si imi e dor de acele vremuri nu de mult incheiate din cauza fiului ei care are ceva cu mine.
Ajung la usa, clasa XII-C si bat. Mai erau 15 minute din ora iar eu se presupune ca trebuia sa fiu la director, mituindu-l cu o sticla de lichior, dar nu merg lucrurile asa cum vor ei.Sunt fata tatalui meu, logic, nu? Pentru mine asta e cel mai mare avantaj!
Cum spuneam, bat la usa si intru.
-Annyeong ajjuma!*zic cu o voce monotona*
-Cu ce gand pe la mine ?*ajjuma*
Nu cred ca mai este nevoie sa mentionez fata lui Dany atunci cand a vazut cat de familiar vorbeam cu toata lumea.
-Stii ajjuma, ma gandeam ca tu esti singura care mi-a fost alaturi in tot acest timp, sa ai grija de fratele meu si sa fi atenta la tipul nou….banuiesc ca intuiesti cine este..
-Da, se pare ca tatal tau l-a ajutat sa intre...
-Nu pot sa cred, ce?Nu te supara, mai poti repeta odata ?
-Cred ca ai auzit foarte bine.
Toti cei de fata se amuzau copios.Dany se ridica in picioare.
-Voiam sa iti zic atunci cand hyung m-a lovit prieteneste!Oricum, multumeste-i tatalui tau!
Bum iese din clasa .. se sunase de 3 minute iar eu eram cu Dany in biroul tatalui meu.
-Ce? Cum ai putut sa imi faci asta?*tip eu la tata*
-Nu ai zis tu acum o luna ca nu stii nimic de el si ca ai vrea sa se intoarca?*vorbeste tata cu un calm iritant *
Fostul privea uimit si incantat dar cu toate astea tacea, nu zicea nimic iar asta ma irita si mai tare.
-Tata, o saptamana a trecut de cand am dezbatut acest subiect.Plac pe cineva!Mai stii cand plangeam, nu dormeam noptile si imi doream sa mor?Din cauza acestui nemernic! Totul datorita unei singure persoane care nu merita!Si acum ce? Vine cand are el chef ?Nu multumesc! Ma place si il plac!
Desii nu stie cine sunt cred ca e asa,cu toate ca sunt convinsa ca nu e.
Plec pufnind in plans iar acel natarau fuge dupa mine, nu inainte de a-i spunei tatalui meu ca va avea grija sa se indrepte situatia.
Multumesc pentru sfaturile date.Voi incerca sa le urmez! Nu va temeti sa va dati cu parerea, astept orice, critici, laude etc.
Ps: Nu uitati de coperta!
CITEȘTI
Korean love story (*/**)
ФанфикAceasta poveste are in prim-plan o iubire neimprtasita a unei adolescente ( Park Jae Hee) de 16 ani.Este o iubire frumoasa dar foarte dureroasa, ca in filme.