№7 Mereu în contra-timp

197 20 8
                                    

Dupa cele intamplate inainte ma simt rece, sufletul imi este gol.Dragostea este cea care ma schimba.Ce eleva normala merge la scoala cand este scutita de orele respective? Cu toate ca am vorbit ceva cu Bum, eu vreau sa il gasesc!

Sunt palida iar adierile de vant ma lovesc din ce in ce mai tare, eu asa le simt...Ajung in fata clasei, picioarele cad grele iar eu tremur.

Un baiat ma ridica si ma duce la cabinet, unde ramane pana dau semne ca ma voi trezii.

Pleoapele mi se ridica, dar degeaba, vad totul in ceata,nu am apucat nici sa ii multumesc baiatului. In 20 de minute imi revin si rog asistenta sa imi spuna cine era acel baiat.

-Este clasa a X-a F, trebuie sa il stii!

-Puteti sa imi spuneti in ce era imbracat? Vreau sa ii multumesc!

-Hmm, stiu ca era inalt si bine facut, nu in sensul de "indesat" ci foarte bine proportionat.Sa fi avut niste pantaloni rosii si un hanorac grii?

-CE? Multumesc mult! Raman datoare!

Asistenta era destul de tanara si foarte atenta la detalii, parea sa aiba un ochi bine format in "depistarea" baietilor frumosi.

A X-a a F spus...clasa cu profil sportiv...Numai ce a terminat orele! Ce noroc pot sa am !Ok, am aflat foarte multe azi deci e timpul sa merg acasa.Ma gandesc ca nu este singurul din liceu care detine o astfel de bluza dar putin pozitivism nu strica..

Stau in centrul capitalei in apropierea unei sali de sport.La prima vedere o sala neinteresanta in care baietii sparg seminte si se racoresc cu soju iar apoi joaca un meci amical de fotbal. Ce este el? Baiat! Ce ii place lui? Sportul! Nu am auzit ... Fotbalul! Bingo!

Intru in casa si primul lucru pe care il fac este sa imi arunc geanta si trupul in pat.Nu stau mult si merg pentru prima oara in camera lui Bum care nu era acolo.De ce nu e acolo? Presupun ca este la o intalnire cu iubita lui Angela asa ca nu am de ce sa imi fac griji.

Ies afara imbracata sport pentru prima tura de alergare in parc din viata mea.Daca vreau sa il intalnesc, trebuie sa scap de burta iar de la 48 de kilograme sa ajung la 45.Nici nu apuc sa fac 2 metrii ca o si vad pe Angii venind grabita spre casa noastra.

-S-a intamplat ceva?Oppa Bum nu raspunde la telefon!

Imi scot telefonul cu gratie din pantalonii sport si il deschid:

-73 apeluri nepreluate; 5 mesaje vocale si 18 mesaje scrise.Ma cauta! Logic ca nu o sa-ti raspunda atata timp cat nu ma gaseste!

Il sun....bârr....bârbârr...bârbârrbârrr.... raspunde

-Alo? Ce faci oppa?

-Unde esti?

-In fata casei cu Angii...

-Tata te cauta de 4 ore jumatate iar eu de 6!Vin acum acasa!

-Il sun pe tata!

-Ok!

Il sun....bârr....bârbârr...bârbârrbârrr.... raspunde

-De acum ai 4 garzi de corp.Daca ma sunai cu jumatate de ora mai tarziu,aveai 5.

-Dar...

Inchide ca de fiecare data...

-Esti bine? *Angela*

-Cum voi merge cu garzile de corp la scoala? Cum? Acum va afla toata lumea de ParkMobile, de Bum ca fratele meu vitreg si toata lumea va intreba unde e mama!

-Nu te ingrijora, spune ea, vom rezolva cumva!Oppa Bum va stii ce sa faca...

-Eu trebuie sa fac fata cu multe! M-am saturat sa le tot confrunt si Bum sa vina din spate sa imi rezolve mie problemele!

-Si ce ? Ce are daca le rezolv eu? Tu m-ai ajutat iar eu iti sunt recunoscator! Il vei gasii si pe ticalosul ala pe care il placi si vei scapa si de garzi, striga oppa extenuat de la ultima alergare.

Angela fuge catre Bum si il ia in brate, ei chiar se potrivesc cu toate ca asta nu ma face sa par mai slaba cu cele 3 kg de care trebuia sa scap.

Vreau sa vad ce se va intampla maine!

Korean love story (*/**)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum